Dat was het zo'n 12 jaar geleden alquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
OK, maak mij maar af. Maar is dit ineens de nieuwe festivalster aan het firmament?
heb ze geregeld gedraaidquote:
headliner op dauwpopquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:09 schreef brother52 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is eerder de nieuwe festivalster.
Ze zijn ook nog ergens anders in Nederland headliner geloof ik.quote:
er zit helaas niets anders op dan dat ik morgen de hele uitzending met een gitaar op schoot zelf moet zingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, Doedezemaar saboteert steeds de muizen van Symph, zodat hij maar niet gaat draaien.
oh echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog ergens anders in Nederland headliner geloof ik.
"Er is 1 eenzame luisteraar."quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zit helaas niets anders op dan dat ik morgen de hele uitzending met een gitaar op schoot zelf moet zingen.
Vestrock geloof ik.quote:
Dan pak ik mijn bas er wel bij. Hebben we alleen nog een drummer nodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zit helaas niets anders op dan dat ik morgen de hele uitzending met een gitaar op schoot zelf moet zingen.
Klopt.quote:
hij speelt vantevoren wel een orgeltrack in. Maar ja, waar regel je zo’n drummer?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan pak ik mijn bas er wel bij. Hebben we alleen nog een drummer nodig.
Ik heb nog wel ergens een heel simpel elektronisch gevalletje staan maar drum ongeveer net zo goed als Lars Ulrich...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij speelt vantevoren wel een orgeltrack in. Maar ja, waar regel je zo’n drummer?
gelukkig ben jij wel een stuk sympathieker dan Larsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een heel simpel elektronisch gevalletje staan maar drum ongeveer net zo goed als Lars Ulrich...
Hier had mijn zoon op gestemd voor de top2000. Vond ik wel verrassend en ook leuk dat dit nummer dus nog steeds bekend is bij de jeugd.quote:
Komen op Pinkpop.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier had mijn zoon op gestemd voor de top2000. Vond ik wel verrassend en ook leuk dat dit nummer dus nog steeds bekend is bij de jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |