Mijn snoer is 45 cm, dat vind ik al heel wat.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Daarom hebben al mijn apparaten een snoer van 450cm. Dat is fantastisch.
Ik ben niet helemaal eerlijk geweest.quote:
In dat geval, onterechte klacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal eerlijk geweest.
Ik heb ook geen Makita, ik had soberso alleen een schroevendraaier
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:25 schreef rareman1 het volgende:
Kan altijd minder.. 14 dagen geleden had ik eentje met 88 schroefjes.
Teleurstellend.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal eerlijk geweest.
Ik heb ook geen Makita, ik had soberso alleen een schroevendraaier
Dit is gewoon oplichterij.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens dromen van een leven met een accuschroefboormachine.
Ik ben klaar met deze leugen, Aad.quote:
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 1 februari 2019 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze leugen, Aad.
Minder flauw dan deze kick.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:27 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Op zich was dit wel een terechte klacht. Flauw dat ik zo reageerde.
Nee, niemand die modebewust is draagt een das op een button brown shirtquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler was best modebewust. Dit zou zo in een fashion magazine anno 2019 kunnen.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler was best modebewust. Dit zou zo in een fashion magazine anno 2019 kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |