Ja het was ook geen klacht, richting julliequote:Op zondag 10 februari 2019 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Eh ja dat ligt niet aan ons maar aan Wordfeud ....

Fieuwquote:Op zondag 10 februari 2019 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was ook geen klacht, richting jullie

Moest er nog bijkomen!quote:Op zondag 10 februari 2019 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was ook geen klacht, richting jullie

Echt hequote:

Direct noteren? Ik weet wel welke woorden hoge scores gaven, maar hoeveel punten precies... geen idee!
 Direct noteren? Ik weet wel welke woorden hoge scores gaven, maar hoeveel punten precies... geen idee!

Als ik heel erg trots ben maak ik een screenshotje, maar ik vergeet het ook wel te meldenquote:Op zondag 10 februari 2019 20:52 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe onthouden jullie al die topscores voor woordenDirect noteren? Ik weet wel welke woorden hoge scores gaven, maar hoeveel punten precies... geen idee!

Ik zet ze in de chat ...quote:Op zondag 10 februari 2019 20:52 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe onthouden jullie al die topscores voor woordenDirect noteren? Ik weet wel welke woorden hoge scores gaven, maar hoeveel punten precies... geen idee!

Jij zet niet alle scores in de sheet? Hoef ik het ook niet meer te noteren ...quote:Op maandag 11 februari 2019 10:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Als ik heel erg trots ben maak ik een screenshotje, maar ik vergeet het ook wel te melden
Februari bijgewerkt.

Er was al een 139 voorbij gekomen, dus de andere zijn niet echt hoog meer. Ik stel voor zoals crv aangaf alleen scores van 100 en hoger bij te houden.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Jij zet niet alle scores in de sheet? Hoef ik het ook niet meer te noteren ...

Ah oke.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Er was al een 139 voorbij gekomen, dus de andere zijn niet echt hoog meer. Ik stel voor zoals crv aangaf alleen scores van 100 en hoger bij te houden.

Goede tipquote:Op maandag 11 februari 2019 10:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Als ik heel erg trots ben maak ik een screenshotje, maar ik vergeet het ook wel te melden
Februari bijgewerkt.

Dan heb jij gewonnen, ik het de score 0-1 in de sheet gezet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 17:09 schreef Postbus100 het volgende:
Ehm, #78 MikeyD7 - AP00 is afgebroken door Mikey (tijdsoverschrijding). 120-131. Wat nu?

Bij mij heeft Mikey ook resigned.quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dan heb jij gewonnen, ik het de score 0-1 in de sheet gezet.
Als hij er nog meer niet speelt of niet afmaakt dan kunnen we 'm ook uit de lijst halen.
Februari bijgewerkt.

Ben wel de partypooper, maar ik resign...

Kan gebeuren. Tof dat je nog even langs komt om het te melden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Vind er toch niks aan
 )
 )

Jammer maar helaas ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Vind er toch niks aan

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |