Dat zal vast Albanië zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bij Malaga.
Wellicht past deze ook wel in je straatje.
[ afbeelding ]
Ik vind ze vaak ook te moeilijk hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit allemaal veel te moeilijk.
Nope, geen Albanië.quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal vast Albanië zijnmaar verder geen idee
Een minaret aan een kust. Okee. Dat kan op minstens duizend plekken aan alleen al de Middellandse Zee zijn. Komt nog wat Zwarte zee en wat Atlantische oceaan bij ook. Het enige waar je verder wat mee kunt is dat monument. Dat herken je, of niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bij Malaga.
Wellicht past deze ook wel in je straatje.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet mee te doen he?quote:Op woensdag 6 februari 2019 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een minaret aan een kust. Okee. Dat kan op minstens duizend plekken aan alleen al de Middellandse Zee zijn. Komt nog wat Zwarte zee en wat Atlantische oceaan bij ook. Het enige waar je verder wat mee kunt is dat monument. Dat herken je, of niet.
[ afbeelding ]
Dus, voormalig Joegoslavië? Blijft er nog een plek of 200 aan de Kroatische kust over?
Verder kom ik nu even nietquote:Note: This is the list of first owners. Stock may have later been resold to other cities not on this list.
Tatra tramsquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
JammerBen aan het werk nu, niet veel tijd
Het is in ieder geval een Tatra T3, de meest geproduceerde tram aller tijden. Geleverd aan deze steden: https://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_T3#Production
daarvan hoef je alleen nog maar de steden te checken in landen waar het Cyrillisch alfabet gebruikt wordt. Maar:
[..]
Verder kom ik nu even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |