abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184732171
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:18:51 #2
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184733455
Dames die ervaring hebben met daten via instagram? Ik krijg regelmatig berichtjes van mannen, maar heb het idee dat die wel vooral naar uiterlijk kijken en uit zijn op snelle seks.

Nu berichtjes aan het sturen met een leuke man. Maar... Woont weer best ver weg. Ik weet niet of ik hier energie in moet steken. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184733709
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dames die ervaring hebben met daten via instagram? Ik krijg regelmatig berichtjes van mannen, maar heb het idee dat die wel vooral naar uiterlijk kijken en uit zijn op snelle seks.

Nu berichtjes aan het sturen met een leuke man. Maar... Woont weer best ver weg. Ik weet niet of ik hier energie in moet steken. :{
Hoe ver weg is best ver weg? Instagram lijkt me niet het meest ideale voor daten, maar ik zou het ook niet gelijk afwimpelen.

(Wauw, mijn berichtje is verwijdert over dat het misschien iets cultureels is dat hij het er niet over durfde te hebben? Badagent is niet Nederlands, dus dat is volgens mij wel relevant tot het topic. )
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:53:01 #4
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184734180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:32 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hoe ver weg is best ver weg? Instagram lijkt me niet het meest ideale voor daten, maar ik zou het ook niet gelijk afwimpelen.

(Wauw, mijn berichtje is verwijdert over dat het misschien iets cultureels is dat hij het er niet over durfde te hebben? Badagent is niet Nederlands, dus dat is volgens mij wel relevant tot het topic. )
1,5 uur rijden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184734520
Ligt eraan hoe je zelf tegen die reisafstand aan kijkt. Ik date ook via wordfeud als ik een leuke klik met iemand heb. Wat maakt het uit hoe je iemand leert kennen?
Sarcasme. Herken het.
pi_184738502
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dames die ervaring hebben met daten via instagram? Ik krijg regelmatig berichtjes van mannen, maar heb het idee dat die wel vooral naar uiterlijk kijken en uit zijn op snelle seks.

Nu berichtjes aan het sturen met een leuke man. Maar... Woont weer best ver weg. Ik weet niet of ik hier energie in moet steken. :{
Gewoon een random man die je een dm stuurt waarna een gesprek op gang komt? Wel leuk !
pi_184738525
Mijn date heeft er toch voor gekozen om het contact af te kappen. Ook al voelde het al een beetje zo dat het die kant op ging, door zijn reactie gisteren kreeg ik juist toch weer hoop. Bummer..
Sarcasme. Herken het.
pi_184738817
Ze is net weg, verloren met trivia t :{

Maar wel gezoend :P ze hoopte dat zemij nog voor ze vakantie een aantal keer ging zien ( ze gaat over 3 weken naar japan, voor 3 weken)

O+
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 januari 2019 @ 20:53:48 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184738825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:40 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date heeft er toch voor gekozen om het contact af te kappen. Ook al voelde het al een beetje zo dat het die kant op ging, door zijn reactie gisteren kreeg ik juist toch weer hoop. Bummer..
Nog een reden gekregen waar je wat mee kon?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184738873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze is net weg, verloren met trivia t :{

Maar wel gezoend :P ze hoopte dat zemij nog voor ze vakantie een aantal keer ging zien ( ze gaat over 3 weken naar japan, voor 3 weken)

O+
Leuk :)
pi_184739272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ligt eraan hoe je zelf tegen die reisafstand aan kijkt. Ik date ook via wordfeud als ik een leuke klik met iemand heb. Wat maakt het uit hoe je iemand leert kennen?
Zaken als Wordfeud of spelpunt.nl vroeger zijn soms betere datingapps dan de normale apps :P

Of bepaalde PS4 spellen, vroeger nog eens een date gehad omdat ik Little Big Planet speelde en dat meisje opeens haar kind liet spelen en ze mij zo grappig met dat kind van 4 dat spel uitlegde :')
Hell To The Liars
pi_184739614
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog een reden gekregen waar je wat mee kon?
Helemaal niks. Alleen dat hij nagedacht had en denkt dat het niet gaat werken. Aan de andere kant heb je ook niet veel aan een reden. Er zijn legio redenen te bedenken waarom iets niet zou werken. Het stomme is, ik had ook bedenkingen, maar had het graag nog een kans gegeven. Ik vind het zo kut dat het me dan toch raakt.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:23:24 #13
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184739626
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 20:40 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Gewoon een random man die je een dm stuurt waarna een gesprek op gang komt? Wel leuk !
Ik heb het alweer afgekapt want het ging vooral om seks.
Geen interesse hebben in wie ik ben of wat ik doe, maar wel in welke maten ik heb :O
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 31 januari 2019 @ 21:24:53 #14
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184739672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Helemaal niks. Alleen dat hij nagedacht had en denkt dat het niet gaat werken. Aan de andere kant heb je ook niet veel aan een reden. Er zijn legio redenen te bedenken waarom iets niet zou werken. Het stomme is, ik had ook bedenkingen, maar had het graag nog een kans gegeven. Ik vind het zo kut dat het me dan toch raakt.
Ja, dat is klote he. :{
Hadden jullie al veel dates gehad?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 januari 2019 @ 21:29:30 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184739795
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
. Het stomme is, ik had ook bedenkingen, maar had het graag nog een kans gegeven. Ik vind het zo kut dat het me dan toch raakt.
Dat had ik ook bij de laatste. Denk niet dat er ooit een moment komt dat een afwijzing je niks meer doet, ook al had je het anders zelf gedaan.
Ik ben niet bepaald onzeker, maar dat soort dingen blijft vervelend.

Maar na een paar dagen of weken gaat het toch wel weer jeuken. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184739882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, dat is klote he. :{
Hadden jullie al veel dates gehad?
Nope, eentje pas. Maar wel al een poosje contact en een heftige klik. Daarom vind ik het ook jammer. Dat heb je niet met iedereen. Maargoed... niks aan te doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_184739977
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb het alweer afgekapt want het ging vooral om seks.
Geen interesse hebben in wie ik ben of wat ik doe, maar wel in welke maten ik heb :O
Ik vind het vooral fascinerend dat die tactiek blijkbaar werkt bij sommige mensen.
Oh.
pi_184741287
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Helemaal niks. Alleen dat hij nagedacht had en denkt dat het niet gaat werken. Aan de andere kant heb je ook niet veel aan een reden. Er zijn legio redenen te bedenken waarom iets niet zou werken. Het stomme is, ik had ook bedenkingen, maar had het graag nog een kans gegeven. Ik vind het zo kut dat het me dan toch raakt.
Dat laatste is je hunkering naar iemand en niet naar die persoon. Ook wel: weer een teleurstelling.

Hoort er helaas ook bij.
pi_184741493
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb het alweer afgekapt want het ging vooral om seks.
Geen interesse hebben in wie ik ben of wat ik doe, maar wel in welke maten ik heb :O
ahhh jammer maar goed gedaan!
pi_184742566
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is je hunkering naar iemand en niet naar die persoon. Ook wel: weer een teleurstelling.

Hoort er helaas ook bij.
Ja daar heb je wel een punt idd.

Zo... over hunkering naar een bepaald persoon en teleurstelling gesproken. Morgenavond date gepland met een, dacht ik, leuke man. Vanavond gematcht en dacht: waarom niet? Blijft hij maar doorgaan over seks en stuurt me ook nog een naaktfoto van dat ie onder de douche staat. Jemig zeg, take a hint. Dit zoek ik dus NIET. Dus date maar weer gecanceld. En net half uurtje gebeld met een man met wie ik al weken app en die me oprecht leuk leek. Komt me daar toch een heel verhaal uit over zijn kinderen en hun moeders en alle ellende die hij daarmee heeft en “jullie vrouwen en alimentatie”. The fuck zeg :s) Appt ie nog: wat heb je een lieve stem O+ :|W
Sarcasme. Herken het.
pi_184742863
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dames die ervaring hebben met daten via instagram? Ik krijg regelmatig berichtjes van mannen, maar heb het idee dat die wel vooral naar uiterlijk kijken en uit zijn op snelle seks.

Nu berichtjes aan het sturen met een leuke man. Maar... Woont weer best ver weg. Ik weet niet of ik hier energie in moet steken. :{
Ik als man wel en het is een beetje afhankelijk wat je op Instagram zeg. Wel eens een date gehad met iemand die dingen poste die ik interssant vind en op die gezamenlijke interesse aan de praat geraakt.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 00:39:36 #22
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184744280
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral fascinerend dat die tactiek blijkbaar werkt bij sommige mensen.
Wel een redelijke aanname die je hier doet.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 00:41:01 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184744297
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wel een redelijke aanname die je hier doet.
Anders blijft iemand dat toch niet de hele tijd proberen op zo'n niet-subtiele wijze?

Al snap ik sowieso niet waarom mensen onenightstands willen.
Oh.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 00:55:27 #24
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184744452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Anders blijft iemand dat toch niet de hele tijd proberen op zo'n niet-subtiele wijze?
Niet iedereen is even snugger, maar misschien werkt het vaak genoeg voor ze wel... het zou kunnen. De hoeveelheid mannen die dat op die manier zo zoeken vs de hoeveelheid vrouwen die dat op prijs stellen lijkt me alleen nogal scheef liggen, dus het lijkt me sterk dat het heel zinvol is voor veel mannen die dat zo proberen. Niet dat ik er verder veel verstand van heb, dus het is waarschijnlijk beter als een ander hier wat over kan zeggen...

quote:
Al snap ik sowieso niet waarom mensen onenightstands willen.
Ik snap niet goed waarom je dat niet snapt?!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 00:58:35 #25
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184744481
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Dames die ervaring hebben met daten via instagram? Ik krijg regelmatig berichtjes van mannen, maar heb het idee dat die wel vooral naar uiterlijk kijken en uit zijn op snelle seks.

Nu berichtjes aan het sturen met een leuke man. Maar... Woont weer best ver weg. Ik weet niet of ik hier energie in moet steken. :{
gisteren was t nog: ben klaar met ( on line) daten. Ga me focussen op andere dingen. Dag later 👆👆. Just saying.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 07:03:38 #26
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184745706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 23:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt idd.

Zo... over hunkering naar een bepaald persoon en teleurstelling gesproken. Morgenavond date gepland met een, dacht ik, leuke man. Vanavond gematcht en dacht: waarom niet? Blijft hij maar doorgaan over seks en stuurt me ook nog een naaktfoto van dat ie onder de douche staat. Jemig zeg, take a hint. Dit zoek ik dus NIET. Dus date maar weer gecanceld. En net half uurtje gebeld met een man met wie ik al weken app en die me oprecht leuk leek. Komt me daar toch een heel verhaal uit over zijn kinderen en hun moeders en alle ellende die hij daarmee heeft en “jullie vrouwen en alimentatie”. The fuck zeg :s) Appt ie nog: wat heb je een lieve stem O+ :|W
_O-

Waar zijn alle normale mannen gebleven?

Herkenbaar. Ik vind het bij dit soort types alleen jammer dat ze eerst een normaal gesprek starten voordat ze foute seksuele toespelingen beginnen te maken. Voelt elke keer alsof je erin getrapt bent.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 07:26:34 #27
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184745836
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 00:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gisteren was t nog: ben klaar met ( on line) daten. Ga me focussen op andere dingen. Dag later 👆👆. Just saying.
Ja, en? Ik heb verder geen intitiatief genomen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184745868
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:03 schreef Mishu het volgende:

[..]

_O-

Waar zijn alle normale mannen gebleven?

Herkenbaar. Ik vind het bij dit soort types alleen jammer dat ze eerst een normaal gesprek starten voordat ze foute seksuele toespelingen beginnen te maken. Voelt elke keer alsof je erin getrapt bent.
Die zijn er genoeg, wellicht eens kijken naar het type man waar je voorkeur blijkbaar naar uitgaat.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 februari 2019 @ 07:49:19 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184745994
-edit- laat ook maar. Ik las het niet goed.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184746003
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg, wellicht eens kijken naar het type man waar je voorkeur blijkbaar naar uitgaat.
Het probleem met swipen is natuurlijk wel dat je niet iedere mentale afwijking direct aan de foto’s af kan zien.
pi_184746048
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het probleem met swipen is natuurlijk wel dat je niet iedere mentale afwijking direct aan de foto’s af kan zien.
Nee, maar als blijkbaar iedere vent die ze spreken zo is lijkt me er wel iets anders te spelen.
pi_184746084
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, maar als blijkbaar iedere vent die ze spreken zo is lijkt me er wel iets anders te spelen.
Toevallig twee op een dag. Dat lijkt mij niet ‘iedere’.
pi_184746277
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg, wellicht eens kijken naar het type man waar je voorkeur blijkbaar naar uitgaat.
Niet jou anders waren jullie allang getrouwd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184746982
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 00:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gisteren was t nog: ben klaar met ( on line) daten. Ga me focussen op andere dingen. Dag later 👆👆. Just saying.
Ze is een vrouw man, ze reageert uit emotie :')
pi_184746995
Nou, Badagent verteld dat ik het niet zag zitten om verder te daten doordat hij er voor had gekozen te liegen een dag nadat ik hem had verteld problemen te hebben met mensen te vertrouwen (en dat hij het tegen mij gebruikte de volgende dag). In kort was zijn reactie enorm boos: Het was een leugen voor bestwil want ik kon niks hebben, ik moest ophouden hem te vergelijken met mijn ex (wat ik niet deed), ik moest blij zijn dat ik überhaupt wist dat hij in het ziekenhuis lag want zelfs zijn familie wist het niet, dit lag aan mijn rugzakje, ik duwde mensen weg, etc.

Niks over dat het hem speet dat hij heeft gelogen. Nope, het was allemaal mijn schuld :') en nu doet hij als of het zijn keuze was dat we niet verder daten _O-

De date gisteren was best leuk, grappige jongen. Nog niet echt een klik, maar van zijn date verhalen merk ik dat hij best een beetje langzaam is met intimiteiten.
pi_184747024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:20 schreef Halimede het volgende:
De date gisteren was best leuk, grappige jongen. Nog niet echt een klik, maar van zijn date verhalen merk ik dat hij best een beetje langzaam is met intimiteiten.
Waaraan merk je dat laatste?
pi_184747055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waaraan merk je dat laatste?
Van al zijn dates die hij de laatste tijd heeft gehad heeft hij geen enkele gezoend. Zelfs niet eentje na 5 dates. Maar misschien had hij met alle dates geen klik, dat kan ook.

Niet dat hij verlegen is overigens, gast keek me aan en schoof zo een hele boterham in een keer in zijn hoofd zonder oogcontact te verbreken _O- _O-
pi_184747116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Van al zijn dates die hij de laatste tijd heeft gehad heeft hij geen enkele gezoend. Zelfs niet eentje na 5 dates. Maar misschien had hij met alle dates geen klik, dat kan ook.
Is het toevallig een Italiaan?
pi_184747130
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het toevallig een Italiaan?
Nope!
pi_184747136
Misschien reageerde badagent wat emotioneel doordat die in het ziekenhuis ligt?
pi_184747157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Van al zijn dates die hij de laatste tijd heeft gehad heeft hij geen enkele gezoend. Zelfs niet eentje na 5 dates. Maar misschien had hij met alle dates geen klik, dat kan ook.

Niet dat hij verlegen is overigens, gast keek me aan en schoof zo een hele boterham in een keer in zijn hoofd zonder oogcontact te verbreken _O- _O-
Vreemd. Niet echt slim om dat te zeggen van dat niet-zoenen lijkt me. Klinkt als een gast die meteen zijn hele historie op tafel gooit.

Misschien vertelt ie het alvast met de impliciete vraag of jij het hem wat makkelijker wil maken :')
pi_184747163
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien reageerde badagent wat emotioneel doordat die in het ziekenhuis ligt?
Hij reageerde Maandag ook al emotioneel toen ik hem vertelde dat ik moeite had hem te vertrouwen. Maar misschien is dat te wijten aan ziekenhuis stress.
pi_184747232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij reageerde Maandag ook al emotioneel toen ik hem vertelde dat ik moeite had hem te vertrouwen. Maar misschien is dat te wijten aan ziekenhuis stress.
Heeft die niet misschien een beetje gelijk met de dingen hij zei?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:35:41 #44
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184747265
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij reageerde Maandag ook al emotioneel toen ik hem vertelde dat ik moeite had hem te vertrouwen. Maar misschien is dat te wijten aan ziekenhuis stress.
Joh, lekker laten gaan. Als het nu al zo moet gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184747514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die niet misschien een beetje gelijk met de dingen hij zei?
Misschien heb je niet helemaal meegekregen wat er heeft gespeeld. Maandag heb ik een hele moeilijke stap genomen voor mij, en hem verteld over mijn problemen met vertrouwen. Hij reageerde daar extreem slecht op.

Dinsdag stelde ik voor van de week wat te doen, maar hij zei Woensdag en Donderdag weg te zijn voor werk, en Vrijdag te moe te zijn om af te spreken. Zaterdag wilde hij wel een drankje doen maar ik kon niet blijven slapen want hij had een extreem slecht excuus. Dus ik ging op dat excuus in, en toen kwam hij met het verwijt dat ik hem weg duwde met wat ik Maandag had verteld en dat ik een relatie aan het forceren was en dat we misschien maar beter moesten scharrelen want ik had issues en dan kan je niet aan een relatie beginnen. Hij zou de volgende dag wel bellen.

Afijn, volgende dag kreeg ik een berichtje dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat er niks was. Nog gevraagd of hij zou bellen. Niks gehoord.

Dag er op krijg ik een foto van hem in het ziekenhuis met "ik wilde je dit niet vertellen, maar je gaat maar door.. ik ben gisteren opgenomen en geopereerd" - met andere woorden, die hele bullshit voor Dinsdag was voor niks. Hij had gelogen dat hij weg moest, en in plaats van gewoon te vertellen dat hij naar het ziekenhuis moest (kan ook zonder er verder op in te gaan, prima) is hij een ruzie begonnen en heeft me op een hele pijnlijke plek gepakt die dag.

Gisteren wilde ik het er helemaal niet over hebben, omdat ik het lullig vind iemand daar over lastig te vallen terwijl die in het ziekenhuis ligt. Maar deze keer ging hij door, want ik maakte een grapje wat verkeerd viel.

Heb ik issues? Ja. Vergelijk ik iedereen met mijn ex? Nee. Duw ik iedereen weg? Nee, Maandag was juist een stap om toenadering te zoeken.

Het ergste vind ik gewoon dat hij geen enkel probleem ziet in hoe hij met dingen om is gegaan, als hij zou kunnen zeggen "sorry, ik bedoelde het goed" dan was het nog anders voor mij dan dat hij zegt dat dit allemaal mijn schuld is en dingen zo loopt te draaien dat hij op krampachtige wijze nog controle kan houden.
pi_184747791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:

[..]

Misschien heb je niet helemaal meegekregen wat er heeft gespeeld. Maandag heb ik een hele moeilijke stap genomen voor mij, en hem verteld over mijn problemen met vertrouwen. Hij reageerde daar extreem slecht op.

Dinsdag stelde ik voor van de week wat te doen, maar hij zei Woensdag en Donderdag weg te zijn voor werk, en Vrijdag te moe te zijn om af te spreken. Zaterdag wilde hij wel een drankje doen maar ik kon niet blijven slapen want hij had een extreem slecht excuus. Dus ik ging op dat excuus in, en toen kwam hij met het verwijt dat ik hem weg duwde met wat ik Maandag had verteld en dat ik een relatie aan het forceren was en dat we misschien maar beter moesten scharrelen want ik had issues en dan kan je niet aan een relatie beginnen. Hij zou de volgende dag wel bellen.

Afijn, volgende dag kreeg ik een berichtje dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat er niks was. Nog gevraagd of hij zou bellen. Niks gehoord.

Dag er op krijg ik een foto van hem in het ziekenhuis met "ik wilde je dit niet vertellen, maar je gaat maar door.. ik ben gisteren opgenomen en geopereerd" - met andere woorden, die hele bullshit voor Dinsdag was voor niks. Hij had gelogen dat hij weg moest, en in plaats van gewoon te vertellen dat hij naar het ziekenhuis moest (kan ook zonder er verder op in te gaan, prima) is hij een ruzie begonnen en heeft me op een hele pijnlijke plek gepakt die dag.

Gisteren wilde ik het er helemaal niet over hebben, omdat ik het lullig vind iemand daar over lastig te vallen terwijl die in het ziekenhuis ligt. Maar deze keer ging hij door, want ik maakte een grapje wat verkeerd viel.

Heb ik issues? Ja. Vergelijk ik iedereen met mijn ex? Nee. Duw ik iedereen weg? Nee, Maandag was juist een stap om toenadering te zoeken.

Het ergste vind ik gewoon dat hij geen enkel probleem ziet in hoe hij met dingen om is gegaan, als hij zou kunnen zeggen "sorry, ik bedoelde het goed" dan was het nog anders voor mij dan dat hij zegt dat dit allemaal mijn schuld is en dingen zo loopt te draaien dat hij op krampachtige wijze nog controle kan houden.
Mja het kan ook dat die gewoon in die emotie zo bot reageerde. Misschien komt hij er nog op terug. En mja dat die niet eerlijk is over die operatie is wat raar maar schijnbaar is het iets waarvoor hij zich schaamt. En maar weinig mensen zouden niet doorvragen naar waarom als hij dat zou vertellen toch?

Netjes is het niet nee.
pi_184747864
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:20 schreef Halimede het volgende:
Nou, Badagent verteld dat ik het niet zag zitten om verder te daten doordat hij er voor had gekozen te liegen een dag nadat ik hem had verteld problemen te hebben met mensen te vertrouwen (en dat hij het tegen mij gebruikte de volgende dag). In kort was zijn reactie enorm boos: Het was een leugen voor bestwil want ik kon niks hebben, ik moest ophouden hem te vergelijken met mijn ex (wat ik niet deed), ik moest blij zijn dat ik überhaupt wist dat hij in het ziekenhuis lag want zelfs zijn familie wist het niet, dit lag aan mijn rugzakje, ik duwde mensen weg, etc.

Niks over dat het hem speet dat hij heeft gelogen. Nope, het was allemaal mijn schuld :') en nu doet hij als of het zijn keuze was dat we niet verder daten _O-

De date gisteren was best leuk, grappige jongen. Nog niet echt een klik, maar van zijn date verhalen merk ik dat hij best een beetje langzaam is met intimiteiten.
In ieder geval meteen de bevestiging dat badagent niet bij jou past.

Sowieso, dan heb je wel issues hoor, als je in het ziekenhuis ligt en je houdt dat voor iedereen verborgen. Run, Forest, run!
pi_184747909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja het kan ook dat die gewoon in die emotie zo bot reageerde. Misschien komt hij er nog op terug. En mja dat die niet eerlijk is over die operatie is wat raar maar schijnbaar is het iets waarvoor hij zich schaamt. En maar weinig mensen zouden niet doorvragen naar waarom als hij dat zou vertellen toch?

Netjes is het niet nee.
Ik hoop het ergens wel dat hij er op terug komt, Zondag kan ik blijkbaar mijn spullen halen, misschien is het tegen die tijd wel een beetje bezonken en als hij zijn excuses kan aanbieden ben ik best bereid om er nog verder over te hebben. Maar ik verwacht eigenlijk dat hij gewoon de spullen in mijn handen zal drukken en doei zal zeggen.
pi_184747927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja het kan ook dat die gewoon in die emotie zo bot reageerde. Misschien komt hij er nog op terug. En mja dat die niet eerlijk is over die operatie is wat raar maar schijnbaar is het iets waarvoor hij zich schaamt. En maar weinig mensen zouden niet doorvragen naar waarom als hij dat zou vertellen toch?

Netjes is het niet nee.
Wat is er mis met: ik moet naar het ziekenhuis, maar ik voel mij nog niet comfortabel genoeg met je om de reden daarvan met jou te bespreken.

Dat is eerlijk.

Het andere noemen we liegen.
pi_184747941
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In ieder geval meteen de bevestiging dat badagent niet bij jou past.

Sowieso, dan heb je wel issues hoor, als je in het ziekenhuis ligt en je houdt dat voor iedereen verborgen. Run, Forest, run!
Ergens is het wel interessant dat hij het allemaal op mijn issues afschuift terwijl zijn gedrag zelf ook echt niet gezond is.
pi_184747952
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er mis met: ik moet naar het ziekenhuis, maar ik voel mij nog niet comfortabel genoeg met je om de reden daarvan met jou te bespreken.

Dat is eerlijk.

Het andere noemen we liegen.
Tuurlijk is dat de beste oplossing. Maar niet iedereen doet altijd het meest verstandige. Denk dat hij zich oprecht schaamde en hoopte er zo mee weg te komen zonder verdere vragen.
pi_184747959
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er mis met: ik moet naar het ziekenhuis, maar ik voel mij nog niet comfortabel genoeg met je om de reden daarvan met jou te bespreken.

Dat is eerlijk.

Het andere noemen we liegen.
Ja maar hij vond dat ik het niet aan kon dus het was een leugentje om eigen bestwil, en dan is het toch okee ;) jezus, liegen is zo'n groot woord, je duwt iedereen weg!
pi_184747976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat de beste oplossing. Maar niet iedereen doet altijd het meest verstandige. Denk dat hij zich oprecht schaamde en hoopte er zo mee weg te komen zonder verdere vragen.
Daar heb ik ook heus begrip voor, maar dan zeg je sorry en gaat niet de andere partij van van alles beschuldigen.
pi_184748027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:17 schreef Halimede het volgende:

[..]

Daar heb ik ook heus begrip voor, maar dan zeg je sorry en gaat niet de andere partij van van alles beschuldigen.
Klopt.

Ik denk dat het in de heat of the moment was. Kinderachtig maar volgens mij vinden jullie elkaar leuk en brengen jullie graag tijd met elkaar door :P Dus ik denk wacht het nog even af. Misschien komt hij er nog op terug en kunnen jullie het er nog over hebben.
pi_184748066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik hoop het ergens wel dat hij er op terug komt, Zondag kan ik blijkbaar mijn spullen halen, misschien is het tegen die tijd wel een beetje bezonken en als hij zijn excuses kan aanbieden ben ik best bereid om er nog verder over te hebben. Maar ik verwacht eigenlijk dat hij gewoon de spullen in mijn handen zal drukken en doei zal zeggen.
Je blijft maar hopen dat hij een toenadering zoekt. Waarom niet gewoon accepteren dat het niks is en iemand anders zoeken?

Als dit al een relatie zou worden lijkt het me sowieso een hele slechte. Jullie begrijpen elkaar niet.
pi_184748080
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk dat het in de heat of the moment was. Kinderachtig maar volgens mij vinden jullie elkaar leuk en brengen jullie graag tijd met elkaar door :P Dus ik denk wacht het nog even af. Misschien komt hij er nog op terug en kunnen jullie het er nog over hebben.
Ik weet echt niet of ik zoiets wil, ik wil stabiliteit en iemand waar mee ik kan communiceren. Niet iemand die zich voor letterlijk iedereen afsluit :/
pi_184748105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:15 schreef Halimede het volgende:

Ergens is het wel interessant dat hij het allemaal op mijn issues afschuift terwijl zijn gedrag zelf ook echt niet gezond is.
Dat zie je heel veel. Zijn probleem. Die blijft tegen dezelfde problemen oplopen totdat hij in staat is kritisch naar zichzelf te kijken.
pi_184748108
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je blijft maar hopen dat hij een toenadering zoekt. Waarom niet gewoon accepteren dat het niks is en iemand anders zoeken?

Als dit al een relatie zou worden lijkt het me sowieso een hele slechte. Jullie begrijpen elkaar niet.
Klopt, ik vind ruzies en misverstanden vreselijk. Dat ik hoop dat hij zich bedenkt is eerder omdat ik het goed af wil sluiten en niet met een slecht gevoel. Ik denk niet dat hier een positieve relatie uit voort kan komen.
pi_184748141
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Klopt, ik vind ruzies en misverstanden vreselijk. Dat ik hoop dat hij zich bedenkt is eerder omdat ik het goed af wil sluiten en niet met een slecht gevoel. Ik denk niet dat hier een positieve relatie uit voort kan komen.
Wat maakt het uit? Je ziet elkaar toch niet meer.
pi_184748160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk dat het in de heat of the moment was. Kinderachtig maar volgens mij vinden jullie elkaar leuk en brengen jullie graag tijd met elkaar door :P Dus ik denk wacht het nog even af. Misschien komt hij er nog op terug en kunnen jullie het er nog over hebben.
Ik vind dit echt heel raar advies eerlijk gezegd. Dit is niet ‘een dingetje’, maar iets heel wezenlijks. En als ik het zo lees zit het bij hem enorm diep dat hij geheimen heeft en dus niet open is. Wat Halimede nu juist nodig heeft, iemand die open en eerlijk is.
pi_184748236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Je ziet elkaar toch niet meer.
Mij maakt het wel wat uit, ondanks dat je elkaar niet meer ziet kan je van elkaar leren en er voor zorgen dat beide partijen niet met een slecht gevoel blijven zitten.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:34:15 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184748325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mij maakt het wel wat uit, ondanks dat je elkaar niet meer ziet kan je van elkaar leren en er voor zorgen dat beide partijen niet met een slecht gevoel blijven zitten.
Zo werkt het helaas niet voor heel veel mensen. Beter om het gewoon te laten op zo'n moment.
pi_184748334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Mij maakt het wel wat uit, ondanks dat je elkaar niet meer ziet kan je van elkaar leren en er voor zorgen dat beide partijen niet met een slecht gevoel blijven zitten.
Wat hij doet of denkt is niet jouw business. Jij hebt toenadering gezocht zeg je zelf, meer kun je niet doen. Alles wat je meer wil doen wil zeggen dat je toch nog wellicht op een sprookje hoopt.

Healthy Personal Boundaries = Taking responsibility for your own actions and emotions, while NOT taking responsibility for the actions or emotions of others

https://markmanson.net/boundaries
pi_184748354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:34 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat hij doet of denkt is niet jouw business. Jij hebt toenadering gezocht zeg je zelf, meer kun je niet doen. Alles wat je meer wil doen wil zeggen dat je toch nog wellicht op een sprookje hoopt.

Healthy Personal Boundaries = Taking responsibility for your own actions and emotions, while NOT taking responsibility for the actions or emotions of others

https://markmanson.net/boundaries
Ik doe ook niet meer, het is aan hem. Hij heeft overigens zelf aangegeven dat ik mijn spullen kan halen, terwijl ik had gezegd dat ik het niet per se terug hoef.
pi_184748362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja maar hij vond dat ik het niet aan kon dus het was een leugentje om eigen bestwil, en dan is het toch okee ;) jezus, liegen is zo'n groot woord, je duwt iedereen weg!
Bah, ik haat het als andere mensen voor iemand anders gaan bepalen wat ze wel of niet aan kunnen. Die keuze ligt bij de persoon zelf en niemand anders..

Verder, lekker laten gaan, niet eerlijk willen, durven, kunnen zijn = exit

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2019 10:37:59 ]
pi_184748434
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:36 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik doe ook niet meer, het is aan hem. Hij heeft overigens zelf aangegeven dat ik mijn spullen kan halen, terwijl ik had gezegd dat ik het niet per se terug hoef.
Was dit gedrag nu de reden voor zijn bijnaam badagent? Dacht eerst dat het een nickname van een fokker was :P

Gewoon spullen ophalen zondag en klaar. Dat afsluiten heb je toch niets aan, hoogstens wil hij nog 1 keer zijn zak in je legen als jullie dat stadium al hadden bereikt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184748458
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was dit gedrag nu de reden voor zijn bijnaam badagent? Dacht eerst dat het een nickname van een fokker was :P

Gewoon spullen ophalen zondag en klaar. Dat afsluiten heb je toch niets aan, hoogstens wil hij nog 1 keer zijn zak in je legen als jullie dat stadium al hadden bereikt.
Ik denk niet dat hij in staat is om zijn zak te legen, en ik zou daar geen probleem mee hebben want ik heb een enorm libido _O-

Hij heet badagent omdat we op date 2 samen in bad zijn gegaan :Y
pi_184748464
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was dit gedrag nu de reden voor zijn bijnaam badagent? Dacht eerst dat het een nickname van een fokker was :P

Gewoon spullen ophalen zondag en klaar. Dat afsluiten heb je toch niets aan, hoogstens wil hij nog 1 keer zijn zak in je legen als jullie dat stadium al hadden bereikt.
Ohja, we doen nicknames...
Dan heet mijn date vanaf nu bootmeisje :9
pi_184748530
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:43 schreef Halimede het volgende:

[..]


Hij heet badagent omdat we op date 2 samen in bad zijn gegaan :Y
Oh dan had ik eerder badmeester bedacht :P

Date 2 in bad, zelden gehad, wel douche op date 1. Maar is minder romantisch.

Hoop dat je het achter je kan laten, ben je weer gereed voor lentedates :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184748558
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh dan had ik eerder badmeester bedacht :P

Date 2 in bad, zelden gehad, wel douche op date 1. Maar is minder romantisch.

Hoop dat je het achter je kan laten, ben je weer gereed voor lentedates :)
Nee, want hij is agent :P dus badagent

Ik heb al een date achter de rug O-) en zaterdag waarschijnlijk weer een
pi_184748723
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee, want hij is agent :P dus badagent

Ik heb al een date achter de rug O-) en zaterdag waarschijnlijk weer een
Kijk uit met rebounden, meestal stuitert dat toch niet zo comfortabel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184748755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:

[..]

Misschien heb je niet helemaal meegekregen wat er heeft gespeeld. Maandag heb ik een hele moeilijke stap genomen voor mij, en hem verteld over mijn problemen met vertrouwen. Hij reageerde daar extreem slecht op.

Dinsdag stelde ik voor van de week wat te doen, maar hij zei Woensdag en Donderdag weg te zijn voor werk, en Vrijdag te moe te zijn om af te spreken. Zaterdag wilde hij wel een drankje doen maar ik kon niet blijven slapen want hij had een extreem slecht excuus. Dus ik ging op dat excuus in, en toen kwam hij met het verwijt dat ik hem weg duwde met wat ik Maandag had verteld en dat ik een relatie aan het forceren was en dat we misschien maar beter moesten scharrelen want ik had issues en dan kan je niet aan een relatie beginnen. Hij zou de volgende dag wel bellen.

Afijn, volgende dag kreeg ik een berichtje dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat er niks was. Nog gevraagd of hij zou bellen. Niks gehoord.

Dag er op krijg ik een foto van hem in het ziekenhuis met "ik wilde je dit niet vertellen, maar je gaat maar door.. ik ben gisteren opgenomen en geopereerd" - met andere woorden, die hele bullshit voor Dinsdag was voor niks. Hij had gelogen dat hij weg moest, en in plaats van gewoon te vertellen dat hij naar het ziekenhuis moest (kan ook zonder er verder op in te gaan, prima) is hij een ruzie begonnen en heeft me op een hele pijnlijke plek gepakt die dag.

Gisteren wilde ik het er helemaal niet over hebben, omdat ik het lullig vind iemand daar over lastig te vallen terwijl die in het ziekenhuis ligt. Maar deze keer ging hij door, want ik maakte een grapje wat verkeerd viel.

Heb ik issues? Ja. Vergelijk ik iedereen met mijn ex? Nee. Duw ik iedereen weg? Nee, Maandag was juist een stap om toenadering te zoeken.

Het ergste vind ik gewoon dat hij geen enkel probleem ziet in hoe hij met dingen om is gegaan, als hij zou kunnen zeggen "sorry, ik bedoelde het goed" dan was het nog anders voor mij dan dat hij zegt dat dit allemaal mijn schuld is en dingen zo loopt te draaien dat hij op krampachtige wijze nog controle kan houden.
Gaslighters gonna gaslight. Gelukkig had je al iemand die de rol kon overnemen in de coulissen staan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184748761
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kijk uit met rebounden, meestal stuitert dat toch niet zo comfortabel...
Ik vind het na 2 maanden niet echt een rebound te noemen hoor. Zo diep zit je er dan niet in.
pi_184748879
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gaslighters gonna gaslight. Gelukkig had je al iemand die de rol kon overnemen in de coulissen staan...
Bedankt dat je dat zegt, zo voelde het echt voor mij en ik had het idee dat ik de enige was die dat zo zag.
pi_184749182
Wat is een gaslight
pi_184749567
Gaslighting is een Engelstalige term. Bedoeld wordt een vorm van manipulatie die als doel heeft mensen te laten twijfelen aan het eigen gezonde verstand door de werkelijkheid ronduit te ontkennen of door zichzelf bloedserieus tegen te spreken zonder een spier te vertrekken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184749815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:00 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik vind het na 2 maanden niet echt een rebound te noemen hoor. Zo diep zit je er dan niet in.
Het houdt je anders redelijk bezig O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184749872
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het houdt je anders redelijk bezig O+
Ja natuurlijk, het is niet leuk. Maar ik ben niet heartbroken en ik ben gewoon een kletskous.
pi_184751501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:56 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, het is niet leuk. Maar ik ben niet heartbroken en ik ben gewoon een kletskous.
Hoe oud zijn jullie?
pi_184752043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie?
Eind 20 en begin 30
pi_184752368
Koffie gedronken, zij warme choco. Was gezellig 8-)
pi_184752414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:54 schreef Faxie het volgende:
Koffie gedronken, zij warme choco. Was gezellig 8-)
Volgende date al op de planning?
pi_184752445
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:57 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Volgende date al op de planning?
Vanavond :@
pi_184752463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vanavond :@
Aaiiii, baas. Wel veilig doen, tijger! ;)
pi_184752644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vanavond :@
Lekker bezig, dude! 8-)
pi_184752698
Laat er geen gras over groeien :7 goed bezig :7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184754970
Ik ga toch maar een poging wagen iets eerder af te spreken :P
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 17:50:24 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_184756745
Faxie ^O^
What can change the nature of a man?
pi_184756895
Go Fax
pi_184756960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vanavond :@
Veel plezier ;)
pi_184757116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vanavond :@
^O^
pi_184757784
Ik dacht dat de date van Faxie gister was? :p

Maar veel plezier! Wacht op de update. :D
pi_184757836
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht dat de date van Faxie gister was? :p

Maar veel plezier! Wacht op de update. :D
2e date! :7
pi_184758448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

2e date! :7
Oeh Nice! :o 8-) _O_
pi_184758768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vanavond :@
Have fun en Themeparktommy ook!
pi_184760000
Ook maar weer even terug. Lees elke dag nog mee maar kan op mijn werk niet inloggen om te posten.

Mijn date van afgelopen woensdag is niet door gegaan. Ze deed telkens nogal vaag over of ze nou wel of niet vrij had gevraagd en dinsdag maar gezegd dat ik het wil weten zodat ik ook weet wat er gaat gebeuren. Toen zei ze eindelijk dat het niet was gelukt vrij te vragen. Ik heb toen gezegd oke jammer misschien een andere keer. Sindsdien praat ze opeens nog een stuk meer dan ze voorheen deed en stelt ook meer vragen aan mij. Misschien dat er toch nog een date volgt maar voor nu nog geen afspraak staan.
pi_184763752
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Have fun en Themeparktommy ook!
Was weer gezellig O+
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:45:29 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184763846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was weer gezellig O+
Mooi! Nu ook alweer meteen voor morgen afgesproken? :P
pi_184763869
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mooi! Nu ook alweer meteen voor morgen afgesproken? :P
Nee dat niet, even pauze
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:52:46 #100
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184764006
Morgen m'n eerste tinder date. Had eigenlijk een paar dagen terug al 1 gepland met een ander maar diegene stopte ineens met reageren op de dag van de date lol.

Heb er komende week nog 2 gepland staan. Ik ben maar gestopt met swipen want anders raak ik een beetje kwijt wie wie is.

Doen jullie dat ook of swipen jullie gewoon door?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:52:49 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184764009
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee dat niet, even pauze
Prima. :)

Om maar een creatieve vraag erin te gooien: Ik had gister een date en volgende week nog eens met dezelfde meid. Ik ken haar via Tinder. Ze ziet er een stuk beter uit dan op op die foto's! Hoe zouden jullie zoiets op een leuke manier kenbaar maken dat je dat dan vindt?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:56:12 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184764079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef SugeLucky het volgende:
Morgen m'n eerste tinder date. Had eigenlijk een paar dagen terug al 1 gepland met een ander maar diegene stopte ineens met reageren op de dag van de date lol.

Heb er komende week nog 2 gepland staan. Ik ben maar gestopt met swipen want anders raak ik een beetje kwijt wie wie is.

Doen jullie dat ook of swipen jullie gewoon door?
Ik vind 1 date per week wel leuk zo. Ik stop dus helemaal zodra ik op 2 voor de komende 2 weken zit, en bij 1 op de komende week is het maar net hoe ik voel hoe kansrijk die date is en hoe kansrijk andere chats zouden zijn of hoe ik me voel enzo ...
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:57:03 #103
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184764098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze ziet er een stuk beter uit dan op op die foto's! Hoe zouden jullie zoiets op een leuke manier kenbaar maken dat je dat dan vindt?
Ik denk dat op zich zeggen dat ze er NOG beter uitziet dan op de foto's, al een leuke manier is om het kenbaar te maken.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:59:17 #104
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184764151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vind 1 date per week wel leuk zo. Ik stop dus helemaal zodra ik op 2 voor de komende 2 weken zit, en bij 1 op de komende week is het maar net hoe ik voel hoe kansrijk andere chats zouden zijn of hoe ik me voel enzo ...
Ja is denk ik wel een goed idee. Een soort limiet stellen.

Dat appen vraagt behoorlijk wat tijd ook.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:12:06 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184764428
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja is denk ik wel een goed idee. Een soort limiet stellen.

Dat appen vraagt behoorlijk wat tijd ook.
Ja, pcies. Bovendien vind ik het klaarblijkelijk emotioneel ook wat tricky om meerderen tegelijk te daten, dus een grens van max 2 in afzienbare tijd houdt het dan nog wel enigszins overzichtelijk, waarbij je wel je opties open houdt, etc etc ...
pi_184764732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef SugeLucky het volgende:
Morgen m'n eerste tinder date. Had eigenlijk een paar dagen terug al 1 gepland met een ander maar diegene stopte ineens met reageren op de dag van de date lol.

Heb er komende week nog 2 gepland staan. Ik ben maar gestopt met swipen want anders raak ik een beetje kwijt wie wie is.

Doen jullie dat ook of swipen jullie gewoon door?
Bij mij is 4 tegelijk wel de absolute max.
pi_184765035
Hoe maak je dates ook echt dates en niet zo vriendschappelijk gevoel? Ben ooit eens iemand wezen helpen met verven bij verhuizen als eerste date (leek ons leuk, actief maar toch beetje praten) maar voelde echt aan als vriendschappelijke activiteit later.
pi_184765225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe maak je dates ook echt dates en niet zo vriendschappelijk gevoel? Ben ooit eens iemand wezen helpen met verven bij verhuizen als eerste date (leek ons leuk, actief maar toch beetje praten) maar voelde echt aan als vriendschappelijke activiteit later.
Ik denk dat je je intenties kenbaar moet maken. Zeg bijvoorbeeld: 'laten we op date gaan'. En als je op date bent, ook wat fysiek contact proberen te maken. Bijvoorbeeld aanraken, knuffel geven, drie zoenen of één grote zoen. Het fysiek contact is in ieder geval heel belangrijk.

Als je na een aantal dates nog niet hebt geprobeerd om fysiek contact te zoeken (daar hoort een poging tot zoenen ook bij), dan gaat ze denken dat je misschien geen interesse hebt. Vaak is het zo dat de man het initiatief moet nemen. Hoe langer je uitstelt om fysiek contact te zoeken, hoe dichter de vriendschap om de hoek komt kijken.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:56:16 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184765344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe maak je dates ook echt dates en niet zo vriendschappelijk gevoel? Ben ooit eens iemand wezen helpen met verven bij verhuizen als eerste date (leek ons leuk, actief maar toch beetje praten) maar voelde echt aan als vriendschappelijke activiteit later.
Het is dan ook beter om wat te gaan drinken, lees alcohol, dan te gaan schilderen met een date denk ik.

Iemands huis gaan schilderen nodigt nou niet echt uit tot romantiek.
pi_184765711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe maak je dates ook echt dates en niet zo vriendschappelijk gevoel? Ben ooit eens iemand wezen helpen met verven bij verhuizen als eerste date (leek ons leuk, actief maar toch beetje praten) maar voelde echt aan als vriendschappelijke activiteit later.
Spirit82?
  zaterdag 2 februari 2019 @ 01:34:16 #111
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184765848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ben ooit eens iemand wezen helpen met verven bij verhuizen als eerste date (leek ons leuk, actief maar toch beetje praten) maar voelde echt aan als vriendschappelijke activiteit later.
Ben je nu serieus? Hoe kende je die persoon dan? Waarom was helpen verhuizen voor jou een acceptabele date?
  zaterdag 2 februari 2019 @ 02:22:35 #112
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184766154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Van al zijn dates die hij de laatste tijd heeft gehad heeft hij geen enkele gezoend. Zelfs niet eentje na 5 dates. Maar misschien had hij met alle dates geen klik, dat kan ook.

Niet dat hij verlegen is overigens, gast keek me aan en schoof zo een hele boterham in een keer in zijn hoofd zonder oogcontact te verbreken _O- _O-
Ik had ook zo eentje. Die had 10 jaar een relatie gehad zonder ooit te zoenen of seks te hebben. Dat vond ik vrij bijzonder toen ik dat hoorde.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 02:23:54 #113
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184766158
En iets anders nog:

Ik dacht ik ga eens in op zo'n seksuele toespelingen man en kijken wat er gebeurt. Niks. De seksuele toespelingen man wilt dat het bij een fantasie blijft en zodra je toehapt wordt je ontmatcht :?
pi_184766952
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:22 schreef Mishu het volgende:

Ik had ook zo eentje. Die had 10 jaar een relatie gehad zonder ooit te zoenen of seks te hebben. Dat vond ik vrij bijzonder toen ik dat hoorde.
Dan heb je toch geen relatie?
pi_184766955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Prima. :)
Ze ziet er een stuk beter uit dan op op die foto's! Hoe zouden jullie zoiets op een leuke manier kenbaar maken dat je dat dan vindt?
Gewoon de directe Hollander uithangen toch?
"Hey lekker ding, ga je nog die rekening betalen zoals je beloofde of wat?"..
Iets in die geest...

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:23 schreef Mishu het volgende:
En iets anders nog:

Ik dacht ik ga eens in op zo'n seksuele toespelingen man en kijken wat er gebeurt. Niks. De seksuele toespelingen man wilt dat het bij een fantasie blijft en zodra je toehapt wordt je ontmatcht :?
Verkeerde man?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184766961
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:23 schreef Mishu het volgende:
En iets anders nog:

Ik dacht ik ga eens in op zo'n seksuele toespelingen man en kijken wat er gebeurt. Niks. De seksuele toespelingen man wilt dat het bij een fantasie blijft en zodra je toehapt wordt je ontmatcht :?
Onzekere pussy.
pi_184767286
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was weer gezellig O+
*O*

Heb je deze via Tinder?
pi_184767336
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik had ook zo eentje. Die had 10 jaar een relatie gehad zonder ooit te zoenen of seks te hebben. Dat vond ik vrij bijzonder toen ik dat hoorde.
A seksueel?
pi_184767414
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:23 schreef Mishu het volgende:
En iets anders nog:

Ik dacht ik ga eens in op zo'n seksuele toespelingen man en kijken wat er gebeurt. Niks. De seksuele toespelingen man wilt dat het bij een fantasie blijft en zodra je toehapt wordt je ontmatcht :?
Wat was de toespeling en hoe reageerde jij? Zegt mij niet zoveel dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184768570
Vaak gaan de echt intimiderend bedoelde berichten ook helemaal niet over seks maar om eeh ja intimideren dus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 februari 2019 @ 10:48:03 #121
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184768910
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat was de toespeling en hoe reageerde jij? Zegt mij niet zoveel dit.
Het was een bdsm man met foto's van handboeien en aardbeien enzo. De eerste zei ik: 'Vanavond afspreken?' en toen werd ik ontmatcht en de tweede bdsm man met suggestieve foto's kon het niet geloven leek het, wist totaal niet wat hij moest doen _O-

Blijkbaar is het afgewezen worden en de fantasie/geilheid belangrijker dan daadwerkelijk seks hebben.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 10:49:21 #122
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184768938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vaak gaan de echt intimiderend bedoelde berichten ook helemaal niet over seks maar om eeh ja intimideren dus.
Ik wil bij zo iemand er ook nog eens echt serieus op in gaan. Ik neig echter heel snel naar ontmatchen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:37:25 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184769847
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het was een bdsm man met foto's van handboeien en aardbeien enzo. De eerste zei ik: 'Vanavond afspreken?' en toen werd ik ontmatcht en de tweede bdsm man met suggestieve foto's kon het niet geloven leek het, wist totaal niet wat hij moest doen _O-

Blijkbaar is het afgewezen worden en de fantasie/geilheid belangrijker dan daadwerkelijk seks hebben.
De jacht is leuker dan er daadwerkelijk iets mee doen ofzo?
pi_184770136
vanmiddag 2e date, we gaan bowlen :)
pi_184770162
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De jacht is leuker dan er daadwerkelijk iets mee doen ofzo?
Dat is geen jacht. Dat is ongepast gedrag. En sommige mensen halen daar een sneu soort kick uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:12:09 #126
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184770425
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:47 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

A seksueel?
`
denk eerder een vrouw die geen sex wil ivm haar ex vriendjes nog al verkeerd bezig zijn geweest
ach ik kom ze niet anders tegen , dus je nieuwe vriend pikstraf geven omdat een andere man fout is geweest 8)7 :W

ach binnen 4 zinnen beginnen over slechte relatie of over geld is bij mij nu al , NEXT!
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:20:35 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184770559
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is geen jacht. Dat is ongepast gedrag. En sommige mensen halen daar een sneu soort kick uit.
Wat zij noemt is vooral lachwekkend natuurlijk, daar doelde ik meer op. Maar er zullen vast genoeg mafketels tussen zitten.
pi_184770855
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:12 schreef RAVW het volgende:

[..]

`
denk eerder een vrouw die geen sex wil ivm haar ex vriendjes nog al verkeerd bezig zijn geweest
ach ik kom ze niet anders tegen , dus je nieuwe vriend pikstraf geven omdat een andere man fout is geweest 8)7 :W

ach binnen 4 zinnen beginnen over slechte relatie of over geld is bij mij nu al , NEXT!
Tja als je het zo benadert ben je idd ook niet de partner voor zo'n vrouw.

Eens met laatste zin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184771011
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 02:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik had ook zo eentje. Die had 10 jaar een relatie gehad zonder ooit te zoenen of seks te hebben. Dat vond ik vrij bijzonder toen ik dat hoorde.
Zo'n relatie heb ik ook, maar dat is met mijn beste vriend :')

Maar dat zoek ik niet in een romantische relatie. Seks is echt belangrijk
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:48:06 #130
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184771183
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja als je het zo benadert ben je idd ook niet de partner voor zo'n vrouw.

Eens met laatste zin.
waarom zou ik niet een goede persoon wezen , waarom iemand terwijl je net je naam genoemd heb , al beginnen over het geen sex willen hebben , omdat ze al vaak genoeg misshandelt door een man ........ je word als man gelijk voor het block gezet , niet dat ik uit ben op sex maar het is gewoon de manier waarop

dat zijn dingen die pas moeten komen als je al iets verder ben met die persoon als het dus meer word dan alleen maar met schrijven , wat heb ik als man te maken met haar negatieve achtergronden , als je die zo erg heb als vrouw waarom ga je dan date , wacht dan eerst tot je die problemen niet meer heb en ga dan eens een stap maken , maar niet bij de eerste woorden al een man negatief wegzetten , terwijl je eigenlijk nog moet gaan voorstellen

dat kom bij mij over als , o kijk eens hoe slecht mannen wel niet zijn , en hoe zielig ik wel niet ben , aandacht is wat ze willen , die zijn niet op zoek naar een relatie
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184771791
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom zou ik niet een goede persoon wezen , waarom iemand terwijl je net je naam genoemd heb , al beginnen over het geen sex willen hebben , omdat ze al vaak genoeg misshandelt door een man ........ je word als man gelijk voor het block gezet , niet dat ik uit ben op sex maar het is gewoon de manier waarop

dat zijn dingen die pas moeten komen als je al iets verder ben met die persoon als het dus meer word dan alleen maar met schrijven , wat heb ik als man te maken met haar negatieve achtergronden , als je die zo erg heb als vrouw waarom ga je dan date , wacht dan eerst tot je die problemen niet meer heb en ga dan eens een stap maken , maar niet bij de eerste woorden al een man negatief wegzetten , terwijl je eigenlijk nog moet gaan voorstellen

dat kom bij mij over als , o kijk eens hoe slecht mannen wel niet zijn , en hoe zielig ik wel niet ben , aandacht is wat ze willen , die zijn niet op zoek naar een relatie
Als je iemand die moeite heeft met seks door een relatieverleden ziet als pikstraf krijgen, blijf dan idd maar ver uit de buurt van mensen die moeite hebbem met seks door hun relatieverleden. Wil jij ook dus winwin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 februari 2019 @ 13:28:44 #132
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184772026
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:48 schreef RAVW het volgende:

[..]

waarom zou ik niet een goede persoon wezen , waarom iemand terwijl je net je naam genoemd heb , al beginnen over het geen sex willen hebben , omdat ze al vaak genoeg misshandelt door een man ........ je word als man gelijk voor het block gezet , niet dat ik uit ben op sex maar het is gewoon de manier waarop

dat zijn dingen die pas moeten komen als je al iets verder ben met die persoon als het dus meer word dan alleen maar met schrijven , wat heb ik als man te maken met haar negatieve achtergronden , als je die zo erg heb als vrouw waarom ga je dan date , wacht dan eerst tot je die problemen niet meer heb en ga dan eens een stap maken , maar niet bij de eerste woorden al een man negatief wegzetten , terwijl je eigenlijk nog moet gaan voorstellen

dat kom bij mij over als , o kijk eens hoe slecht mannen wel niet zijn , en hoe zielig ik wel niet ben , aandacht is wat ze willen , die zijn niet op zoek naar een relatie
Trek het je niet aan. Die vrouwen hebben een probleem. Jij niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184772096
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Trek het je niet aan. Die vrouwen hebben een probleem. Jij niet.
Ding is dat iedereen wel een probleem heeft. Hoe ga jij er mee om is de vraag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 februari 2019 @ 13:34:44 #134
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184772112
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je iemand die moeite heeft met seks door een relatieverleden ziet als pikstraf krijgen, blijf dan idd maar ver uit de buurt van mensen die moeite hebbem met seks door hun relatieverleden. Wil jij ook dus winwin.
dat is wel de makkelijkste weg , maar waarom iemand die je totaal niet kent al gaan veroordelen als "fout" of hem/haar iets onthouden waar die persoon helemaal niets aan kunt doen ?
Kijk als de persoon over sex begint kan je dat wel ten spraken brengen , dat is heel wat anders.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 2 februari 2019 @ 13:41:38 #135
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184772220
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Trek het je niet aan. Die vrouwen hebben een probleem. Jij niet.
zeg dat maar eens als je iemand heel leuk vind en daar graag mee door wil , dan word het dus el een probleem van mij ......
want je durft zo'n mens niet eens meer aan te raken , zeker zo als we nu leven waar bijna elke man al veroordeelt is , even een schouderklopje kan al ongewenst zijn bij een vrouw

dat heeft bij mij al een relatie gekost van 5 jaar, ze was in de overgang en had geen behoefte aan sex , dus ik denk laat haar dan gewoon met rust ze komt van zelf weer. want als ik wat wil doen dan is het niet goed , dus wacht wel af want als ik haar wil aanraken of even een zoen geven was te veel ,, maar na een paar maanden te horen krijgen dat ik nooit meer sex wil hebben en dat ik het dan bij andere doet ??

Einde relatie , en als dan bij een date een vrouw begint van , ik wil geen sex hebben ...... vind je het gek dat ik daar dan wel weer een soort van gestraft word, omdat ik dan weer zo iets krijgt van over een paar maanden zeker weer gaan zeggen dat ik geen zin heb of dat ik vreemd gaat ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 2 februari 2019 @ 13:47:33 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184772296
Je klinkt licht gefrustreerd, RAVW. Wat DP zegt: dat soort vrouwen passen kennelijk niet bij je en dat is maar goed ook want jij past ook niet bij dit type vrouw.
Zoek gewoon een ongecompliceerd vrouwtje waar je niet mee hoeft te praten, die altijd wel zin heeft. Dat lijkt beter te passen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 14:30:49 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184772902
Globale frustraties over vrouwen in het algemeen horen niet thuis in de datingreeks, dan staat het je vrij om een eigen topic te openen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_184773015
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:56 schreef Feddd het volgende:
vanmiddag 2e date, we gaan bowlen :)
Leuk Feddd!
pi_184774489
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het was een bdsm man met foto's van handboeien en aardbeien enzo. De eerste zei ik: 'Vanavond afspreken?' en toen werd ik ontmatcht en de tweede bdsm man met suggestieve foto's kon het niet geloven leek het, wist totaal niet wat hij moest doen _O-

Blijkbaar is het afgewezen worden en de fantasie/geilheid belangrijker dan daadwerkelijk seks hebben.
Je moet niet zoveel conclusies trekken
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184774609
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:30 schreef jogy het volgende:
Globale frustraties over vrouwen in het algemeen horen niet thuis in de datingreeks, dan staat het je vrij om een eigen topic te openen.
Oneens. Zwaar oneens zelfs. Die frustraties houden je volledig tegen met daten en maken het daten volledig kansloos. Hier zit je echt fout.

Ben het er verder wel mee eens dat je het constructief moet houden en dat het geen rant topic moet zijn maar je kunt zelf ook lezen dat veel users zijn verhaal al nuanceren, dat is constructief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184774695
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oneens. Zwaar oneens zelfs. Die frustraties houden je volledig tegen met daten en maken het daten volledig kansloos. Hier zit je echt fout.

Ben het er verder wel mee eens dat je het constructief moet houden en dat het geen rant topic moet zijn maar je kunt zelf ook lezen dat veel users zijn verhaal al nuanceren, dat is constructief.
Die frustraties kunnen prima in een apart topic.
pi_184774870
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die frustraties kunnen prima in een apart topic.
Nee, helpt mensen m.b.t. daten dus hoort hier thuis.

Verschil zit hem erin of het een constructieve discussie is en het niet de lol wegzuigt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184775005
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, helpt mensen m.b.t. daten dus hoort hier thuis.

Verschil zit hem erin of het een constructieve discussie is en het niet de lol wegzuigt.
Ervaringen hebben uitgewezen dat die discussie nooit constructief eindigt en uitmondt in een incel show.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 18:48:22 #144
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184777339
Even met de bezem door het topic, probeer het weer eens over concrete dates te hebben, voor alle randzaken heb je heel R&P tot je beschikking en een nieuw topic knop.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_184793087
Krijg na 2 weken bericht dat ze mijn berichtje nu pas ziet.. yeah right.. elke dag online hoor. Typisch voorbeeld van andere dates niks geworden of verveling op zondag... En dan nog niet eens antwoord geven op het vorige berichtje ook hé :')
pi_184793279
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Krijg na 2 weken bericht dat ze mijn berichtje nu pas ziet.. yeah right.. elke dag online hoor. Typisch voorbeeld van andere dates niks geworden of verveling op zondag... En dan nog niet eens antwoord geven op het vorige berichtje ook hé :')
:D

Heb je iets terug gestuurd?
pi_184793535
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk Feddd!
Date begon een beetje moeizaam, er vielen zo nu en dan wat stiltes.
Na het bowlen nog even wat gewandeld (het was eindelijk droog) en daarna bij mij thuis warme chocomel gedronken :)
Uit eindelijk toch nog een hele leuke date geworden, en volgende week zaterdag gaan we weer verder :)
pi_184794435
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:53 schreef Feddd het volgende:

[..]

Date begon een beetje moeizaam, er vielen zo nu en dan wat stiltes.
Na het bowlen nog even wat gewandeld (het was eindelijk droog) en daarna bij mij thuis warme chocomel gedronken :)
Uit eindelijk toch nog een hele leuke date geworden, en volgende week zaterdag gaan we weer verder :)
Leuk! Heb je er een goed gevoel bij?
  zondag 3 februari 2019 @ 15:37:19 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184794536
Morgen een Tinderdate :o
En ondertussen ook met iemand anders op Tinder aan de klets die wel erg origineel en grappig uit de hoek komt de hele tijd. Wel leuk.
  zondag 3 februari 2019 @ 16:17:43 #150
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184795551
tinder

Een 30 jarige vrouw met een faux hondenneus en duckface is imo niet heel aantrekkelijk

En dames die alvast zeggen dat ze zelf geen gesprek gaan beginnen.

Badoo staat echt vol met single "huisvrouwen" en kids die naar sugerdaddy's zoeken "ik zoek alleen een goede vader voor mijn kind" gevalletjes
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 3 februari 2019 @ 16:54:18 #151
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_184796176
Gisteren m'n eerste tinder date gehad.

Was niet voor herhaling vatbaar. Op naar de volgende

[ Bericht 44% gewijzigd door SugeLucky op 03-02-2019 17:36:11 ]
pi_184796301
Afgelopen vrijdag afgesproken met een dame die mij in eerste instantie een uur liet zitten. Was mijn tweede kans.

Je raadt het al, ze kwam deze keer helemaal niet opdagen. Ik appte haar dat ik er was, kreeg ik een half uur later een bericht van haar met de vraag waar de date was en ze het was vergeten... Slechtste smoes ooit (ik heb niet een half uur gewacht, ben na 20 minuten weggegaan).

Block, verwijder, next.

Komende week een date met een ander meisje via Tinder.
pi_184796668
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:01 schreef black-soldier het volgende:
Afgelopen vrijdag afgesproken met een dame die mij in eerste instantie een uur liet zitten. Was mijn tweede kans.

Je raadt het al, ze kwam deze keer helemaal niet opdagen. Ik appte haar dat ik er was, kreeg ik een half uur later een bericht van haar met de vraag waar de date was en ze het was vergeten... Slechtste smoes ooit (ik heb niet een half uur gewacht, ben na 20 minuten weggegaan).

Block, verwijder, next.

Komende week een date met een ander meisje via Tinder.
wow... wat? :o Iemand twee keer laten zitten :')
pi_184796695
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

wow... wat? :o Iemand twee keer laten zitten :')
Yep :') Laagste van het laagste.
pi_184796889
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:54 schreef SugeLucky het volgende:
Gisteren m'n eerste tinder date gehad.

Was niet voor herhaling vatbaar. Op naar de volgende
:')

Hoe dan?
pi_184796903
Vanmiddag ook een date gehad, kort maar krachtig, beide geen klik. Op naar de volgende :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')