Dat heeft hij niet bepaald afgedwongen met zijn invalbeurten, dus dit zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
Gun Neres even een basisplaats TEN HAGJE

Maar de basisspelers ook niet de laatste weken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet bepaald afgedwongen met zijn invalbeurten, dus dit zie ik niet zo snel gebeuren.

Dolberg laten banken en Tadic in de spits als je het over niet afdwingen hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet bepaald afgedwongen met zijn invalbeurten, dus dit zie ik niet zo snel gebeuren.

Tadic op plek Dolberg en Neres op links.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar de basisspelers ook niet de laatste weken.
Toch wil ik Dolberg ook nog steeds niet opgevenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg laten banken en Tadic in de spits als je het over niet afdwingen hebt
Kan, of Donny eruit.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tadic op plek Dolberg en Neres op links.

je weet dat het er in zit/zat maar het wordt echt wel hoog tijd om dat weer eens te laten zienquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Toch wil ik Dolberg ook nog steeds niet opgevenvond hem vorige week in de beginfase niet eens heel onaardig.
[..]
Kan, of Donny eruit.

Wat was Tadic verschrikkelijk slecht afgelopen weekend over afdwingen gesproken. Het leek geeneens op voetballen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg laten banken en Tadic in de spits als je het over niet afdwingen hebt

mee eens maar dat is wel een speler die met een bevlieging nog goals kan maken, een slechte vd Beek heb je gewoon helemaal niets aanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat was Tadic verschrikkelijk slecht afgelopen weekend over afdwingen gesproken. Het leek geeneens op voetballen.

Dat geldt wel voor meer spelers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet dat het er in zit/zat maar het wordt echt wel hoog tijd om dat weer eens te laten zien

denk dat er weinig zijn die al zo lang de kans krijgen en het niet waar maken maar hij zal het op de training wel laten zien anders begrijp ik het ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer spelers.

Ook dit seizoen heeft hij wel weer een aantal goals gemaakt en momenten gehad dat je het talent wel ziet, dus ik snap het wel. Bij zo'n spits kan het ook ineens weer gaan lopen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er weinig zijn die al zo lang de kans krijgen en het niet waar maken maar hij zal het op de training wel laten zien anders begrijp ik het ook niet

laten we het hopen, zou het zonde vinden als hij het niet gaat reddenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dit seizoen heeft hij wel weer een aantal goals gemaakt en momenten gehad dat je het talent wel ziet, dus ik snap het wel. Bij zo'n spits kan het ook ineens weer gaan lopen.

Ajax Twitter gooide er net ook weer een filmpje uit met zijn mooiste goals, zitten toch wel wat klassemomenten in.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het hopen, zou het zonde vinden als hij het niet gaat redden

Varela in de spits laten invallen, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 man goed genoeg om in te vallen en beide zijn aanvallers..

Zo'n ongecontroleerde neger kan voor veel chaos zorgen als stormramquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Varela in de spits laten invallen, gewoon omdat het kan.

quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo'n ongecontroleerde neger kan voor veel chaos zorgen als stormram
Sanogogod

quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke beschonken gek heeft die jongen gehuurd?

Ach daarvoor het was nog veel slechter qua beleid.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 komen ook echt overal mee weg

Slecht of veel slechter . Tja..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach daarvoor het was nog veel slechter qua beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |