SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapregressie of niet, irritant is het wel! En koud. Zo koud!
Fijn dat er wel bij aangekomen is Tink!quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:39 schreef Tink89 het volgende:
Prul is 80 gram aangekomen sinds maandag. Da's krap genoeg, maar het houdt niet over. Nu langzaam de borstvoeding afbouwen, ik ben klaar met de onzekerheid. Als het goed gaat, kan ik altijd nog een of twee voedingen per dag blijven doen zolang dat lukt, maar prul heeft gewoon echt meer eten nodig.
Wel het advies gekregen om omneo of ha voeding te gaan geven omdat prul nog zo veel krampjes heeft. Jammer dat die niet bestaat van een huismerk en we dus duurdere voeding moeten gaan geven.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:33 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Bah bah.. Sterkte de komende tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk ook om je partner zo te zien en eigenlijk niets te kunnen natuurlijk..
Kunnen de krampjes niet zijn van een combinatie BV en èèn KV? (dat krijgt ze volgens mij toch?) of zeg ik nu iets raars?quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:39 schreef Tink89 het volgende:
Wel het advies gekregen om omneo of ha voeding te gaan geven omdat prul nog zo veel krampjes heeft. Jammer dat die niet bestaat van een huismerk en we dus duurdere voeding moeten gaan geven.
Brrrrt, zo'n uienluchtquote:Op donderdag 31 januari 2019 19:26 schreef Helsinki het volgende:
Bedankt voor de tip Wolken! Ik heb Nisykind neusspray gehaald en ga dat met de ui proberen. Lekker stinken op de slaapkamer.
Tink, als ik deze afbeelding mag geloven dan heeft Etos het ook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |