Niivvie?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga in een heupwasmand zitten niivvie
Nee hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus Noel wat kansloos weer dit
Ja man zo'n lage weetjewel. Die kun je tegen je heup aan dragen zodat je 1 hand vrij hebt en minder gewicht enzo.quote:
Ja hier zeker met dat laffe laagje, lekker op volle snelheid op een stoeprandquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
Improviseer een beetje de sleeënwereld ligt aan je voeten of you just imaaaaaaagine.
Oh ja, maar die heb ik helaaas ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja man zo'n lage weetjewel. Die kun je tegen je heup aan dragen zodat je 1 hand vrij hebt en minder gewicht enzo.
Vreemd, duurt toch veel te lang. Is ook heerlijk het geluid van een stevige pisstraal in het waterquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plas bijna altijd zittend tenzij er een urinoir is :s
Ik druk altijd mn piemeltje zo recht naar beneden zodat het alsnog in het water klettertquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreemd, duurt toch veel te lang. Is ook heerlijk het geluid van een stevige pisstraal in het water
Maar je billetjes dempen de klankenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik druk altijd mn piemeltje zo recht naar beneden zodat het alsnog in het water klettert
Beetje, heb maar een kleine bipsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je billetjes dempen de klanken
Klinkt wel als iets waar ik nu zin in heb.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, maar die heb ik helaaas ook niet
Wel twee wasmaanden van iets staalachtig waar ik in kan gaan liggen en van een berg kan rollen
Geef me dan geen reden om te lachenquote:
Haha shit.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets waar ik nu zin in heb.
7 jaar geleden in ons prille relatie zijn we om 2 uur snachts naar het park gegaan met een opblaasorka en krokodil. Was echt leuk.
Stimo zat gisteren jouw pik weer de hemel in te prijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |