Heupwasmand watquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga in een heupwasmand zitten niivvie
Jezus Noel wat kansloos weer ditquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Heey de beste wensen nog he en een topjaar gewenst voor jou
Als ik eenmaal zit gaat het wel hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ik ook niet idd. Pak je je telefoon toch
Ik laat het improviseren liever aan jou overquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
Improviseer een beetje de sleeënwereld ligt aan je voeten of you just imaaaaaaagine.
Niivvie?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga in een heupwasmand zitten niivvie
Nee hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus Noel wat kansloos weer dit
Ja man zo'n lage weetjewel. Die kun je tegen je heup aan dragen zodat je 1 hand vrij hebt en minder gewicht enzo.quote:
Ja hier zeker met dat laffe laagje, lekker op volle snelheid op een stoeprandquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
Improviseer een beetje de sleeënwereld ligt aan je voeten of you just imaaaaaaagine.
Oh ja, maar die heb ik helaaas ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja man zo'n lage weetjewel. Die kun je tegen je heup aan dragen zodat je 1 hand vrij hebt en minder gewicht enzo.
Vreemd, duurt toch veel te lang. Is ook heerlijk het geluid van een stevige pisstraal in het waterquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik plas bijna altijd zittend tenzij er een urinoir is :s
Ik druk altijd mn piemeltje zo recht naar beneden zodat het alsnog in het water klettertquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreemd, duurt toch veel te lang. Is ook heerlijk het geluid van een stevige pisstraal in het water
Maar je billetjes dempen de klankenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik druk altijd mn piemeltje zo recht naar beneden zodat het alsnog in het water klettert
Beetje, heb maar een kleine bipsquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je billetjes dempen de klanken
Klinkt wel als iets waar ik nu zin in heb.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, maar die heb ik helaaas ook niet
Wel twee wasmaanden van iets staalachtig waar ik in kan gaan liggen en van een berg kan rollen
Geef me dan geen reden om te lachenquote:
Haha shit.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets waar ik nu zin in heb.
7 jaar geleden in ons prille relatie zijn we om 2 uur snachts naar het park gegaan met een opblaasorka en krokodil. Was echt leuk.
Stimo zat gisteren jouw pik weer de hemel in te prijzenquote:
Sws geen NGquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 keer de helft
Wie ben jij eigenlijk
Ja. Wel jammer dat we nu saai zijn geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha shit.Dat klinkt als een leuke avond.
Oh.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
Om van berg af te sleeën he. Ze waren meteen kapot maar geeft niet. Got laid.
Zal het proberenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef me dan geen reden om te lachen
Lek gingen ze nog beter.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.Kort maar krachtig, niets mis mee in dat geval
Oud vooral. 10 jaar geleden ging ik nog regelmatig snachts de bossen in met vrienden en een zak snoepjes.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel jammer dat we nu saai zijn geworden.
Haha ja?quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stimo zat gisteren jouw pik weer de hemel in te prijzen
Ja was wel gênantquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha ja?
Dwarrelt die hier ook nog rond dan
Ja die tijden waren goud.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oud vooral. 10 jaar geleden ging ik nog regelmatig snachts de bossen in met vrienden en een zak snoepjes.
Hij neemt je gewoon niet serieusquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden waren goud.
Net gevraagd of hij met me in de sneeuw wil spelen voor de deur maar hij wil niet.![]()
Beetje beter je best doenquote:
Terechtquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden waren goud.
Net gevraagd of hij met me in de sneeuw wil spelen voor de deur maar hij wil niet.![]()
Hoe is het met je hoofdpijnquote:
Watquote:
dan zijquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij zou eerder buiten zijn dan haar als ze dat aan jou vroeg
Jezusquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hetzelfde, vergeten pijnstiller in te nemen
En met die van jou?
Dan heeft ze em nog nooit gezien HAHAHAHAHquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt een lange en dikke piemel zei ze
Ligt eraan of er voetbal op isquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij zou eerder buiten zijn dan haar als ze dat aan jou vroeg
Ja kan er niets aan doen niequote:Op woensdag 30 januari 2019 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus
Aanwezig op de achtergrond
Johquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heeft ze em nog nooit gezien HAHAHAHAH
Nehh. Doe morgen op school wel met mijn gelijkgestemden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij neemt je gewoon niet serieus
Make him
Jammerquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan of er voetbal op is
Weet je wat helptquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen nie
Oh vervelend
Weet je wat helpt
Gelijk heb je, binnen is het ook veel lekkerder nuquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nehh. Doe morgen op school wel met mijn gelijkgestemden.
Ze geilt echt op jou hoor, dus het zal vast kloppen (kloppend lid haha)quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heeft ze em nog nooit gezien HAHAHAHAH
Ja. En heuh de spanning om mijn bovenkamer neemt ook toe. Echt zin in. Ik ga wel pijnstiller nemen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelijk heb je, binnen is het ook veel lekkerder nu
Oké askimquote:
Verstandig. Ik ga zo denk ik hetzelfde doen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. En heuh de spanning om mijn bovenkamer neemt ook toe. Echt zin in. Ik ga wel pijnstiller nemen.
Pijnstiller nemenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee vertel
Leuke dingen doen zodat je er niet aan denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |