Lachwekkend inderdaad.quote:
Wat slechtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:00 schreef Momo... het volgende:
https://www.gva.be/cnt/dmf20190201_04146223/na-de-ophef-op-bezoek-bij-de-ouders-van-iljo-keisse?utm_source=twitter&utm_medium=dlvrit&utm_campaign=feed
Media zit er wel bovenop nu...
Een parody btw![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:00 schreef Momo... het volgende:
https://www.gva.be/cnt/dmf20190201_04146223/na-de-ophef-op-bezoek-bij-de-ouders-van-iljo-keisse?utm_source=twitter&utm_medium=dlvrit&utm_campaign=feed
Een parody btw![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:00 schreef Momo... het volgende:
Een parody btw![]()
quote:Remco Evenepoel blikt vooruit op eerste echte test als profrenner
Na zijn derde plaats in de tijdrit van dinsdag staat Remco Evenepoel (19) vandaag voor zijn eerste echte test als profrenner. De vijfde rit van 169 kilometer eindigt op de Alto Colorado, 2.565 meter boven de zeespiegel. “Ik heb nog nooit zo hoog gefietst. In november heb ik op Tenerife nog wel de Teide op gefietst, maar daar stopt het op 2.400 meter”, aldus Evenepoel. En in San Juan komt er ook nog eens de hitte bij. De temperaturen zijn dan wel gezakt van 40 graden naar een goede 30 graden, het blijft drukkend warm. “Ik zal zeker op mijn adem trappen. Gelukkig beschik over een hoge VO2 max, dat zou moeten helpen. Ik ben hier nu tien dagen en raak stilaan geacclimatiseerd.”
Met een gemiddelde van 4,4 procent over vijftien kilometer is de Alto Colorado geen steile klim. “Mochten we starten op zeeniveau, dan kreeg je boven een massasprint. Het is in niks vergelijkbaar met de cols van de Tour”, aldus Tiesj Benoot, die er vorig jaar vierde eindigde.
Evenepoel bekeek die etappe op YouTube en komt tot dezelfde conclusie als Benoot: “De renners reden constant op de grote plateau. Enkel in de laatste drie kilometer wordt het iets steiler en schakelden ze naar de kleine plateau. Daar liggen kansen om het verschil te maken.”
“Wellicht pak ik de bergrit aan als een tijdrit: voortdurend hard duwen op de pedalen aan hoge wattages. Het zal snel gaan”, aldus Evenepoel, vierde in de stand. “Ik heb geen doel in deze etappe. Ik ben er in de eerste plaats om de leidersplaats van Alaphilippe te helpen verdedigen.” De aankomst is voorzien rond 17u30 Belgische tijd.
Nu ook Andre Vogel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Wow Stinho heeft Percy Faith in de OP gesmokkeld.
Irrelevant.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:09 schreef Felagund het volgende:
Dat is nogal een verschil, hebben ze dat vanmorgen besloten?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was wel even een kleine aanpassing nodig in ieder geval.
quote:
R.EV heeft alvast revolutionaire ideëen voor het wielrennen, dat gaat hem ver brengen!quote:voortdurend hard duwen op de pedalen aan hoge wattages
Wat een lulquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uran heeft auw aan zijn enkel na een partijtje voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |