* Monster Boy and the Cursed Kingdomquote:Op woensdag 30 januari 2019 21:59 schreef Faerlina91 het volgende:
Wat zijn nog meer zeer goede indie games zoala Hollow Knight en Celeste ? En wat zijn erg moeilijke games ?
Nou als ik zijn historie zie, staat die switch elk moment weer te koopquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:36 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Die heeft geen Switch. Die wil alleen maar aandacht.
Jezus die pohi, wat een wazig account :’)quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als ik zijn historie zie, staat die switch elk moment weer te koop
Ja, overal domme vragen stellen en met een uitkering en een baantje bij het uitzendbureau een PS4, X box en Switch hebben met tig games en weet ik veel hoeveel limited editions.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als ik zijn historie zie, staat die switch elk moment weer te koop
Juist, maar je moet de hinox, lynel, mol /walvis en steenmonsters niet weglaten. Dan heb je echt wel een shitload aan enemies. Ik zie de kleine en vliegende guardians ook als aparte enemies.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zelda heeft nooit veel vijanden gehad, maar als je de verschillende kleuren weglaat zijn het er nu ook niet gek veel.
Bokoblin
Lizalfos
Moblin
Robes
Chuchu
Keese
Guardians (vliegende / kleine kun je eventueel nog wel meetellen)
Pebblit
Octorok
Yiga Blademaster
Yiga Footsoldier
Dat zijn de normale mobs (dus zonder Hinox, Lynel e.d.). Dan heb je uiteraard verschillende elementen Keese, Pebblit, moeilijkere (lees: andere kleur) Bokoblin enzo, maar in essentie kom je maar 11 vijanden tegen. In een game zo groot als BotW kan dat tegenvallen.
En de stall versies niet vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:36 schreef Gutanoth het volgende:
Oh en dan was je die zwarte blubber monsters in de dungeon nog vergeten, die ogen die monstertjes uitspugen
Zoals ik zei, dat zijn de normale mobs. Uiteraard heb je ook de bazen, maar die kom je een stuk minder frequent tegen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Juist, maar je moet de hinox, lynel, mol /walvis en steenmonsters niet weglaten. Dan heb je echt wel een shitload aan enemies. Ik zie de kleine en vliegende guardians ook als aparte enemies.
Na ieder gevecht je taal veranderen, want na ongeveer 10 minuten kan je een karakter vrij spelen, maar als je de taal veranderd reset de timer. Daarnaast gevechtregels veranderen waardoor je snel klaar bent met gevechten ( zoals super veel schade aan begin en dat je ver wegvliegt)quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef Faerlina91 het volgende:
Hoe kan je op een snelle manier characters vrij spelen met Smash Bros Ultimate ?
DOOOOOOOMEDquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Het doel van 20 miljoen dit FY is verlaagd naar 17 miljoen
Ik snap het ook niet, want dat zou betekenen dat ze YoY minder zouden verkopen dan vorig jaar, terwijl je nu het momentum hebt van Smash en NSMBU en vorig jaar niksquote:
Ik begrijp er zelf ook altijd vrij weinig van. Van zowel Nintendo als de hele marktquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, want dat zou betekenen dat ze YoY minder zouden verkopen dan vorig jaar, terwijl je nu het momentum hebt van Smash en NSMBU en vorig jaar niks
Truequote:Op donderdag 31 januari 2019 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp er zelf ook altijd vrij weinig van. Van zowel Nintendo als de hele markt
Komt denk ik ook deels door de MarioKart bundel die volgens mij erg goed verkocht is.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
MK8 best verkochte game?
Breng dan eens DLC uit verdomme.
Er zou nog wel DLC moeten komen, maar goed die tweet was van juli 2018quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
MK8 best verkochte game?
Breng dan eens DLC uit verdomme.
Welke Tweet?quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zou nog wel DLC moeten komen, maar goed die tweet was van juli 2018
Haal hem waarschijnlijk toch op de X1, maar gelukkig is er cross platform met de switchquote:
quote:
twitter:NintendoAmerica twitterde op donderdag 12-07-2018 om 19:00:00Mr. Takahashi answered a few questions on some of his favorite #NintendoSwitch titles, including The Legend of #Zelda: Breath of the Wild, and #Splatoon2! https://t.co/UsKJKHNfLT reageer retweet
Moet ik dan eerst een spel van 10 minuten spelen tot ik de eerste karakter vrij speel? En daarna het spel afsluiten en opnieuw starten ? Moet ik de taal van het spel zelf veranderen of van het systeem ?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Na ieder gevecht je taal veranderen, want na ongeveer 10 minuten kan je een karakter vrij spelen, maar als je de taal veranderd reset de timer. Daarnaast gevechtregels veranderen waardoor je snel klaar bent met gevechten ( zoals super veel schade aan begin en dat je ver wegvliegt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |