abonnement Unibet Coolblue
pi_184710470
Een anderhalve week geleden ofzo gematched met een leuke meid op Tinder. Berichtje gestuurd en toen de dag daarna een bericht terug gehad. Toen geprobeerd een gesprek aan te knoppen.

Helaas liep dit gesprek best traag omdat er steeds best lang tussen zat voordat ze reageerde, maar ze gaf wel steeds antwoord. Toen vorige week zaterdag gevraagd of ze zin had binnenkort een keer wat te gaan drinken, want ik had een vermoeden dat ze gewoon duidelijkheid wilde.

Dus warempel kreeg ik gisteren een "Jazeker" van haar terug en wilde ze weten waar ik woonde. Bleek dus dat we allebei in dezelfde stad wonen en vroeg ze of ik werkte. Ik zeg nee, ik studeer nog aan het HBO. Toen vroeg ze wat ik studeerde en daarna niks meer gehoord.

Ze had zelf nog niet verteld waar zij precies in de stad woonde, dus die vraag er ook maar achteraan gestuurd, want ik was bang dat het gesprek weer zou stil vallen als ik alleen vertelde wat ik studeerde. En dan toen s'avonds had ik zo iets van, misschien moet ik maar gewoon gelijk vragen of ze dit weekend wat wil gaan drinken, anders blijft er niks meer over om over te praten.

En dus nu vandaag heeft ze mij ineens ontmatched. Wat ik best jammer vind, want ik had het idee dat het wel misschien wat kon worden.

Waarschijnlijk ben ik toch te snel geweest? :{
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:39:45 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184710527
Je gesprek loopt ongelooflijk stroef maar je had wel het idee dat ze van al haar matches in jou bovengemiddeld geïnteresseerd was?
pi_184710551
Heeft niks met te snel te maken. Ze vond je gewoon niet leuk genoeg. Shit happens. Iedereen op tinder wordt wel eens zomaar out of the blue ontmatcht. Kan verschillende redenen hebben, maar daar zul je nooit achter komen. Laat het los en focus je op een nieuwe match die jou wel leuk genoeg vindt.
Sarcasme. Herken het.
pi_184710552
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:39 schreef hugecooll het volgende: