abonnement Unibet Coolblue
pi_184710470
Een anderhalve week geleden ofzo gematched met een leuke meid op Tinder. Berichtje gestuurd en toen de dag daarna een bericht terug gehad. Toen geprobeerd een gesprek aan te knoppen.

Helaas liep dit gesprek best traag omdat er steeds best lang tussen zat voordat ze reageerde, maar ze gaf wel steeds antwoord. Toen vorige week zaterdag gevraagd of ze zin had binnenkort een keer wat te gaan drinken, want ik had een vermoeden dat ze gewoon duidelijkheid wilde.

Dus warempel kreeg ik gisteren een "Jazeker" van haar terug en wilde ze weten waar ik woonde. Bleek dus dat we allebei in dezelfde stad wonen en vroeg ze of ik werkte. Ik zeg nee, ik studeer nog aan het HBO. Toen vroeg ze wat ik studeerde en daarna niks meer gehoord.

Ze had zelf nog niet verteld waar zij precies in de stad woonde, dus die vraag er ook maar achteraan gestuurd, want ik was bang dat het gesprek weer zou stil vallen als ik alleen vertelde wat ik studeerde. En dan toen s'avonds had ik zo iets van, misschien moet ik maar gewoon gelijk vragen of ze dit weekend wat wil gaan drinken, anders blijft er niks meer over om over te praten.

En dus nu vandaag heeft ze mij ineens ontmatched. Wat ik best jammer vind, want ik had het idee dat het wel misschien wat kon worden.

Waarschijnlijk ben ik toch te snel geweest? :{
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:39:45 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184710527
Je gesprek loopt ongelooflijk stroef maar je had wel het idee dat ze van al haar matches in jou bovengemiddeld geïnteresseerd was?
pi_184710551
Heeft niks met te snel te maken. Ze vond je gewoon niet leuk genoeg. Shit happens. Iedereen op tinder wordt wel eens zomaar out of the blue ontmatcht. Kan verschillende redenen hebben, maar daar zul je nooit achter komen. Laat het los en focus je op een nieuwe match die jou wel leuk genoeg vindt.
Sarcasme. Herken het.
pi_184710552
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:39 schreef hugecooll het volgende:
Je gesprek loopt ongelooflijk stroef maar je had wel het idee dat ze van al haar matches in jou bovengemiddeld geïnteresseerd was?
Nadat ik haar had gevraagd of ze zin had om wat te gaan drinken binnenkort begon ze al die vragen te stellen.

En nu ineens gewoon boem weg :')
pi_184710563
Te snel?
Nee denk dat er gewoon niet zoveel was tussen jullie.
Definitely not CIA
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:44:09 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184710576
Je beantwoordt een algemene vraag met een nogal persoonlijke vraag zonder zelf antwoord te geven. Denk dat het daar een beetje wringt.
And so is the past
pi_184710587
Even nog wat context. Zij is 30 en werkt. Ik 26 en momenteel HBO.
pi_184710602
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je beantwoordt een algemene vraag met een nogal persoonlijke vraag zonder zelf antwoord te geven. Denk dat het daar een beetje wringt.
Hoe bedoel je? Ik heb haar gewoon verteld wat ik studeerde en ook waar. Ze had mij tevens ook al eerder in het gesprek gevraagd waar ik woonde.

Het was meer van dat ik dat nog niet aan haar had gevraagd.
pi_184710630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:45 schreef Solid-Snake het volgende:
Even nog wat context. Zij is 30 en werkt. Ik 26 en momenteel HBO.
En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.
Definitely not CIA
pi_184710639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:48 schreef capricia het volgende:

[..]

En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.
Ik heb geen idee. We waren verder nog totaal niet over hobbies over wat dan ook aan het praten.
pi_184710653
Ik denk niet dat het met te snel te maken heeft. Ze vind je niet leuk genoeg, of er was een ex die weer in beeld kwam, of er was een leukere man... er zijn 10001 redenen te bedenken waarom ze je heeft ontmatcht. Zulke dingen gebeuren, deal with it.

Lekker verder daten.
pi_184710712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef black-soldier het volgende:
Ik denk niet dat het met te snel te maken heeft. Ze vind je niet leuk genoeg, of er was een ex die weer in beeld kwam, of er was een leukere man... er zijn 10001 redenen te bedenken waarom ze je heeft ontmatcht. Zulke dingen gebeuren, deal with it.

Lekker verder daten.
Thanks :D
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:55:13 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_184710762
In before de eerste incel die komt zeuren dat het komt omdat vrouwen tegenwoordig veel te veel macht hebben met volledige controle over zo'n unmatch-knopje.
Ik ga naar huis.
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:56:44 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184710788
Een suf 'gesprek' met een 26-jarige scholier, de natte droom van iedere volwassen vrouw. O+
pi_184710841
Ze wil geen studenten neuken.
Cindy De Vuyst
pi_184710861
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef Nobu het volgende:
Een suf 'gesprek' met een 26-jarige scholier, de natte droom van iedere volwassen vrouw. O+
Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van maken :{
pi_184710869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef einzeinz het volgende:
Ze wil geen studenten neuken.
Blijkbaar _O-
pi_184710943
Who cares man het was een Tinder match. Zoek een nieuwe in plaats van je daaraan vast te klampen. Wie weet stond de prins op het witte paard ineens voor de deur, het kan vanalles zijn.

Bovendien, behoorlijk saai gesprek voor op Tinder man.
pi_184710945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van maken :{
Serieus? Hoe start en onderhoud je een gesprek dan? Om de hele dag: 'hey goede dag gehad?' 'ja wel goed die van jou?' gesprekken te hebben, word je uiteindelijk ook wel moe van.

Had ze niet iets op haar foto's waar je een gesprek kon aanknopen?
pi_184710983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Had ze niet iets op haar foto's waar je een gesprek kon aanknopen?
Idd, bikini of lingerie staat meteen gelijk aan een gesprek over seks!!!
Cindy De Vuyst
pi_184711016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Serieus? Hoe start en onderhoud je een gesprek dan? Om de hele dag: 'hey goede dag gehad?' 'ja wel goed die van jou?' gesprekken te hebben, word je uiteindelijk ook wel moe van.

Had ze niet iets op haar foto's waar je een gesprek kon aanknopen?
Die vraag of ze een leuk weekend had heb ik alleen in het begin gesteld. Toen vertelde ze dat ze gewerkt had. En toen ben ik daarop in gegaan.

In die heb ik haar eigenlijk na ongeveer 2 vragen ofzo al gevraagd of ze wat wilde gaan drinken. Maar het voelde aan alsof het langer was omdat ik het haar zaterdag ofzo had gevraagd en pas gisteren antwoord kreeg.
pi_184711042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef DaggerOne het volgende:
Who cares man het was een Tinder match. Zoek een nieuwe in plaats van je daaraan vast te klampen. Wie weet stond de prins op het witte paard ineens voor de deur, het kan vanalles zijn.

Bovendien, behoorlijk saai gesprek voor op Tinder man.
Het doet me verder ook niet super veel, maar ik was gewoon benieuwd wat de Fok hierover te zeggen had. Vooral omdat het gewoon zo uit het niets kwam.

Moet zeggen dat ik niet super veel succes op Tinder heb dus vandaar zijn m'n skills ook een beetje stroef. Het gaat makkelijker als ik gewoon in het echt een gesprek kan voeren, in plaats van steeds moeten wachten op antwoord.

Ze stelde zelf geen vragen in het begin.
pi_184711171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het doet me verder ook niet super veel, maar ik was gewoon benieuwd wat de Fok hierover te zeggen had. Vooral omdat het gewoon zo uit het niets kwam.

Moet zeggen dat ik niet super veel succes op Tinder heb dus vandaar zijn m'n skills ook een beetje stroef. Het gaat makkelijker als ik gewoon in het echt een gesprek kan voeren, in plaats van steeds moeten wachten op antwoord.

Ze stelde zelf geen vragen in het begin.
Dit zal je denk ik nog vaak genoeg meemaken. Het online daten is een slachtveld. Probeer je ertegen te wapenen en van je afwijzingen te leren.
pi_184711248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit zal je denk ik nog vaak genoeg meemaken. Het online daten is een slachtveld. Probeer je ertegen te wapenen en van je afwijzingen te leren.
Ik zal in ieder geval minder saai doen de volgende keer :7
pi_184711261
Ik matchte weleens in het kader van voordeel van de twijfel, als ze toch saai bleken of ik op een later moment nog hun foto bekeek en ze toch niks vond ontmatchte ik.
pi_184711440
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:22 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik matchte weleens in het kader van voordeel van de twijfel, als ze toch saai bleken of ik op een later moment nog hun foto bekeek en ze toch niks vond ontmatchte ik.
Oke. Zelfs nadat je al ja had gezegd op de vraag of je wat wilt gaan drinken?

Ik ben dan wel benieuwd wat vrouwen graag willen horen op Tinder waardoor de man minder saai overkomt.
pi_184711464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke. Zelfs nadat je al had gezegt wel wat met hun wat te willen gaan drinken?

Maar dan ben ik wel benieuwd wat vrouwen graag willen horen op Tinder waardoor de man minder saai overkomt.
Het gaat er niet om wat ze willen horen. Je bent toch gvd geen clown die een trucje doet? :'(

Zeg gewoon iets waardoor jij lol hebt, als zij het ook leuk vindt, heb je beet.
pi_184711468
Ja, ik nam het niet serieus hoor. Als ik je echt leuk vond gaf ik mijn nummer maar zelfs dan zei ik vaak af. Ik had teveel matches en een hele strenge eisenlijst
pi_184711480
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ja, ik nam het niet serieus hoor. Als ik je echt leuk vond gaf ik mijn nummer maar zelfs dan zei ik vaak af. Ik had teveel matches en een hele strenge eisenlijst
Wat een luxe :D
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:37:42 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184711503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ze willen horen. Je bent toch gvd geen clown die een trucje doet? :'(

Zeg gewoon iets waardoor jij lol hebt, als zij het ook leuk vindt, heb je beet.
Natuurlijk is het een trucje .De 'lol' van Tinder is dat je je lul er in kunt hangen, lekker belangrijk of je het gesprek leuk vindt. :')
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:37:58 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184711508
TS beseft niet dat aantrekkelijke vrijgezelle jonge vrouwen van alle kanten door gewillige mannen benaderd worden en het letterlijk voor het uitkiezen hebben. Deze dame heeft dus waarschijnlijk meerdere lijntjes lopen en de TS is nu op een zijspoor gezet omdat er voor haar aantrekkelijker keuzes zijn.

Betrek het niet op jezelf TS, dit zijn nu eenmaal tijden waar mensen makkelijk een tijdje digitaal contact met meerdere kandidaten tegelijk kunnen hebben en die kandidaten hebben waarschijnlijk ook weer meerdere hengeltjes uitgegooid.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184711522
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een trucje .De 'lol' van Tinder is dat je je lul er in kunt hangen, lekker belangrijk of je het gesprek leuk vindt. :')
Een leuk gesprek wil nog niet zeggen dat je er op de date je lul in kunt hangen. Als je op Tinder trucjes uithaalt maar in het echt een onzekere kneus bent, krijg je wel dates maar val je snel genoeg door de mand.

Dus blijf lekker bij jezelf waar jij lol uithaalt, dan is het tenminste authentiek.
pi_184711539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ze willen horen. Je bent toch gvd geen clown die een trucje doet? :'(

Zeg gewoon iets waardoor jij lol hebt, als zij het ook leuk vindt, heb je beet.
Hah zal het onthouden.
pi_184711549
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ja, ik nam het niet serieus hoor. Als ik je echt leuk vond gaf ik mijn nummer maar zelfs dan zei ik vaak af. Ik had teveel matches en een hele strenge eisenlijst
Laat me raden, de meerderheid had geen 30cm te bieden.
pi_184711562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
TS beseft niet dat aantrekkelijke vrijgezelle jonge vrouwen van alle kanten door gewillige mannen benaderd worden en het letterlijk voor het uitkiezen hebben. Deze dame heeft dus waarschijnlijk meerdere lijntjes lopen en de TS is nu op een zijspoor gezet omdat er voor haar aantrekkelijker keuzes zijn.

Betrek het niet op jezelf TS, dit zijn nu eenmaal tijden waar mensen makkelijk een tijdje digitaal contact met meerdere kandidaten tegelijk kunnen hebben en die kandidaten hebben waarschijnlijk ook weer meerdere hengeltjes uitgegooid.
Dit. Uiteindelijk heb ik in 1 jaar maar 3 dates gehad waarvan ik er maar 1 leuk genoeg vond en dst is nu mijn vriend.
pi_184711569
Wat @EdvandeBerg zegt.

Moet je eens voorstellen dat je een vrouw bent en je 50 matches hebt en al die 50 mannen tegen je gaan lullen. Als vrouw ben je toch snel klaar met diegenen die alleen maar 'hoi' of 'hoe gaat het?' zeggen? Je gaat dan ook alleen maar in op de mannen die een beetje moeite doen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:42:39 #37
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184711577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Een leuk gesprek wil nog niet zeggen dat je er op de date je lul in kunt hangen. Als je op Tinder trucjes uithaalt maar in het echt een onzekere kneus bent, krijg je wel dates maar val je snel genoeg door de mand.
Nee, maar die date regelen is in mijn ervaring meestal de grootste horde. Het interesseert me echt helemaal niets wat iemand die ik nog nooit gezien heb allemaal appt. :')
quote:
Dus blijf lekker bij jezelf waar jij lol uithaalt, dan is het tenminste authentiek.
Lekker authentiek fappen op zolder.
pi_184711616
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:42 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, maar die date regelen is in mijn ervaring meestal de grootste horde. Het interesseert me echt helemaal niets wat iemand die ik nog nooit gezien heb allemaal appt. :')
Wellicht heb jij het probleem niet. Maar voor iemand zoals TS die geen idee heeft wat ie moet zeggen tegen een chick zal het niet werken als ie maar trucjes gaat inzetten om haar op date te krijgen. In het echt werken die trucjes heel wat minder goed en prikt ze er zo doorheen.
pi_184711617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Laat me raden, de meerderheid had geen 30cm te bieden.
Ik selecteerde op:

Minimaal 1.80
Knap gezicht
Geen kalende mannen
Geen dikke mannen
Geen kinderen
Blank (tsja)
Max 30 km van mij vandaan
Universiteit
Manieren
Gevoel voor humor
Zelfde interesses
Familiemens
Dierenmens
Serieuze bedoelingen
Goed verzorgd
Niet roker/drugsgebruiker
Geen vegetarier/veganist
Geen wereldverbeteraar
Geen reislustig type ( ik ga graag op vakantie maar dat dwangmatige...)
Politiek in dezelfde hoek zittend
Rustig type

[ Bericht 5% gewijzigd door ChristmasRoses op 30-01-2019 14:53:08 ]
pi_184711626
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
TS beseft niet dat aantrekkelijke vrijgezelle jonge vrouwen van alle kanten door gewillige mannen benaderd worden en het letterlijk voor het uitkiezen hebben. Deze dame heeft dus waarschijnlijk meerdere lijntjes lopen en de TS is nu op een zijspoor gezet omdat er voor haar aantrekkelijker keuzes zijn.

Betrek het niet op jezelf TS, dit zijn nu eenmaal tijden waar mensen makkelijk een tijdje digitaal contact met meerdere kandidaten tegelijk kunnen hebben en die kandidaten hebben waarschijnlijk ook weer meerdere hengeltjes uitgegooid.
Oh ja daar ben ik mij wel van bewust. :)
pi_184711655
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:44 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik selecteerde op:

Minimaal 1.80
Geen kalende mannen
Geen dikke mannen
Geen kinderen
Blank (tsja)

Max 30 km van mij vandaan
Universiteit
Manieren
Gevoel voor humor

Zelfde interesses
Familiemens
Dierenmens
Serieuze bedoelingen

Jammer dat je al bezet bent want ik voldoe aan al deze eisen :7

Die andere weet ik niet zeker.
pi_184711671
Ik heb ze nog uitgebreid. _O-
pi_184711683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jammer dat je al bezet bent want ik voldoe aan al deze eisen :7

Die andere weet ik niet zeker.
Universiteit is een harde eis. Maakt me niet uit wat hij erna doet. Al werkt hij in de starbucks.
pi_184711695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wellicht heb jij het probleem niet. Maar voor iemand zoals TS die geen idee heeft wat ie moet zeggen tegen een chick zal het niet werken als ie maar trucjes gaat inzetten om haar op date te krijgen. In het echt werken die trucjes heel wat minder goed en prikt ze er zo doorheen.
Ho eens, ik weet ongeveer wel een beetje wat ik allemaal moet zeggen, maar ik probeer het altijd eerst aan te voelen.
pi_184711713
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:48 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb ze nog uitgebreid. _O-
Ik voldoe ook aan al die andere :o
pi_184711723
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:48 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Universiteit is een harde eis. Maakt me niet uit wat hij erna doet. Al werkt hij in de starbucks.
Dus HBO telt niet?
pi_184711738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus HBO telt niet?
Nee. Maar ik heb gewoon echt heel strenge eisen.
pi_184711744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik voldoe ook aan al die andere :o
Tsja en dan moet hij ook nog knap zijn.
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:54:21 #49
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184711778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh ja daar ben ik mij wel van bewust. :)
Een vriend van mij was serieus aan het daten via diverse platforms en ik kreeg dus nog wel eens wat mee over zijn ervaringen. Hij gokte zelf niet op 1 paard, maar het was duidelijk dat diverse dames ook meerdere ijzers in het vuur hadden. App-gesprekken konden geruime tijd behoorlijk intensief worden en dan van het 1 op andere moment liet een dame opeens 2 weken niks horen, om dan de draad weer op te pikken of er niks aan de hand was. Later kwam hij er dan wel achter dat de jongedame dan tijdelijk even met een andere kandidaat bezig was.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184711784
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:52 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Tsja en dan moet hij ook nog knap zijn.
Wat versta je onder knap. :7
pi_184711797
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Een vriend van mij was serieus aan het daten via diverse platforms en ik kreeg dus nog wel eens wat mee over zijn ervaringen. Hij gokte zelf niet op 1 paard, maar het was duidelijk dat diverse dames ook meerdere ijzers in het vuur hadden. App-gesprekken konden geruime tijd behoorlijk intensief worden en dan van het 1 op andere moment liet een dame opeens 2 weken niks horen, om dan de draad weer op te pikken of er niks aan de hand was. Later kwam hij er dan wel achter dat de jongedame dan tijdelijk even met een andere kandidaat bezig was.
Yep, ook vaak meegemaakt. Daarom date ik ook met meerdere vrouwen tegelijk.
pi_184711805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat versta je onder knap.:7
Tsja dat is subjectief.. een 7+?
pi_184711809
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:52 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Tsja en dan moet hij ook nog knap zijn.
Konden mannen maar tegenwoordig eisen stellen ;(

Ik heb paar simpele eisen maar dit is al vrijwel onmogelijk om mee in contact te komen:

160 - 175 cm
maximaal 60kg. Dus slank.
Geen te grote of hangtieten.
pi_184711821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep, ook vaak meegemaakt. Daarom date ik ook met meerdere vrouwen tegelijk.
Ik spreek altijd maar met 1 tegelijk af maar tijdens chat soms wel 20 gesprekken.
pi_184711831
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Konden mannen maar tegenwoordig eisen stellen ;(

Ik heb paar simpele eisen maar dit is al vrijwel onmogelijk om mee in contact te komen:

160 - 175 cm
maximaal 60kg. Dus slank.
Geen te grote of hangtieten.
Haha, ik ben te dik voor jou. :')
pi_184711847
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:56 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Tsja dat is subjectief.. een 7+?
Volgens mij ben ik een 6.9 :o

Helaas dan maar.
pi_184711860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik een 6.9 :o

Helaas dan maar.
En dat weet je hoe? Pics voor vergelijking.
pi_184711874
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:57 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Haha, ik ben te dik voor jou. :')
Denk 80% van de vrouwen. :+
pi_184711876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep, ook vaak meegemaakt. Daarom date ik ook met meerdere vrouwen tegelijk.
Same here.
pi_184711887
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:56 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik spreek altijd maar met 1 tegelijk af maar tijdens chat soms wel 20 gesprekken.
Ik chat en date wel met meerdere vrouwen tegelijk. De komende periode drie dates op de planning. En op Tinder een paar dagen leuk contact met een andere vrouw, dus wellicht wordt dat ook wel iets.

Ik heb ervaren dat als je je focus volledig legt op 1 vrouw en ze het uiteindelijk afkapt, dat harder aankomt emotioneel dan als je met meerdere vrouwen tegelijk date. Je kan dan makkelijker tegen jezelf zeggen 'jammer, volgende dan maar'. Als je met 1 vrouw date en dat wordt niets, dan moet je weer vanaf 0 beginnen, terwijl als je met meerdere vrouwen date, je bij die andere vrouwen wat verder bent en het makkelijk kan oppakken.
pi_184711901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Een vriend van mij was serieus aan het daten via diverse platforms en ik kreeg dus nog wel eens wat mee over zijn ervaringen. Hij gokte zelf niet op 1 paard, maar het was duidelijk dat diverse dames ook meerdere ijzers in het vuur hadden. App-gesprekken konden geruime tijd behoorlijk intensief worden en dan van het 1 op andere moment liet een dame opeens 2 weken niks horen, om dan de draad weer op te pikken of er niks aan de hand was. Later kwam hij er dan wel achter dat de jongedame dan tijdelijk even met een andere kandidaat bezig was.
Een vriend van mij heeft hetzelfde. Hij is dan echt een 9 en heeft dus echt meer dan 100 matches ongeveer. Alleen doet hij ook met de meerderheid gewoon helemaal niks _O-
pi_184711906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Denk 80% van de vrouwen. :+
Hoeveel scoor je er dan?
:')
pi_184711929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik chat en date wel met meerdere vrouwen tegelijk. De komende periode drie dates op de planning. En op Tinder een paar dagen leuk contact met een andere vrouw, dus wellicht wordt dat ook wel iets.

Ik heb ervaren dat als je je focus volledig legt op 1 vrouw en ze het uiteindelijk afkapt, dat harder aankomt emotioneel dan als je met meerdere vrouwen tegelijk date. Je kan dan makkelijker tegen jezelf zeggen 'jammer, volgende dan maar'. Als je met 1 vrouw date en dat wordt niets, dan moet je weer vanaf 0 beginnen, terwijl als je met meerdere vrouwen date, je bij die vrouwen wat verder bent en het makkelijk kan oppakken.
Ik heb geen zin om met 3 mannen intensief bezig te zijn. Als de ene niks werd ging ik naar de volgende.

Oh, en ik vroeg hem op date. In mijn tempo.
pi_184711939
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:58 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

En dat weet je hoe? Pics voor vergelijking.
Oke ik ben eerder 6.5. Ik kreeg dat nummer een keer toegewezen van een vriend van mij die vertelde dat de groep mij zo zag :')
pi_184711947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke ik ben eerder 6.5. Ik kreeg dat nummer een keer toegewezen van een klasgenoot van mij die die vertelde dat de groep mij zo zag :')
Lol. Een man?
pi_184711959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft hetzelfde. Hij is dan echt een 9 en heeft dus echt meer dan 100 matches ongeveer. Alleen doet hij ook met de meerderheid gewoon helemaal niks _O-
Ik ben denk ik een 7.5 en had iets van 4000 likes (had gold) en zeker 200+ matches maar de meesten was ik snel zat.
pi_184711963
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:03 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Lol. Een man?
Yup.

Heb nog niet eerder een cijfer gekregen van een dame. _O- Maar de meeste vinden vaak wel dat ik er gewoon leuk en verzorgd uitziet.
pi_184711964
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:01 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hoeveel scoor je er dan?
:')
IRL heb ik wel eens met vrouwen aangeknoopt die naar mijn smaak waren. Op Tinder en co niet echt geprobeerd, wel 1 poging ertoe eens maar het heeft niet zo veel zin. Er zal altijd wel een man zijn die op uiterlijk wat beter scoort. IRL kun je dan nog wat charme in de strijd gooien.
pi_184711987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]

IRL heb ik wel eens met vrouwen aangeknoopt die naar mijn smaak waren. Op Tinder en co niet echt geprobeerd, wel 1 poging ertoe eens maar het heeft niet zo veel zin. Er zal altijd wel een man zijn die op uiterlijk wat beter scoort. IRL kun je dan nog wat charme in de strijd gooien.
Mijn vriend is ook echt geen Cillian Murphy masr ik vind hem wel de knapste.
pi_184711990
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:02 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om met 3 mannen intensief bezig te zijn. Als de ene niks werd ging ik naar de volgende.

Oh, en ik vroeg hem op date. In mijn tempo.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:02 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om met 3 mannen intensief bezig te zijn. Als de ene niks werd ging ik naar de volgende.

Oh, en ik vroeg hem op date. In mijn tempo.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:04 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben denk ik een 7.5 en had iets van 4000 likes (had gold) en zeker 200+ matches maar de meesten was ik snel zat.
De luxe van een vrouw. Mannen hebben deze luxe dus (over het algemeen) totaal niet..
pi_184712001
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Yup.

Heb nog niet eerder een cijfer gekregen van een dame. _O- Maar de meeste vinden vaak wel dat ik er gewoon leuk en verzorgd uitziet.
Who cares wat een man zegt. Je moet het aan een vrouw vragen. Stuur een pic en ik geef je advies.
pi_184712014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]


[..]


[..]

De luxe van een vrouw. Mannen hebben deze luxe dus (over het algemeen) totaal niet..
Omdat de meesten zich als needy sukkels gedragen online.
pi_184712018
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
Cillian Murphy
Deze zou bij jou niet eens door de filter heen komen, te kort :+ :P
pi_184712036
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Konden mannen maar tegenwoordig eisen stellen ;(

Ik heb paar simpele eisen maar dit is al vrijwel onmogelijk om mee in contact te komen:

160 - 175 cm
maximaal 60kg. Dus slank.
Geen te grote of hangtieten.
:W
pi_184712051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Deze zou bij jou niet eens door de filter heen komen, te kort :+ :P
Eww, is hij een manlet?

Ok, Chris Hemsworth. Mijn vriemd is een 8.5 vind ik.
pi_184712190
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Konden mannen maar tegenwoordig eisen stellen ;(

Ik heb paar simpele eisen maar dit is al vrijwel onmogelijk om mee in contact te komen:

160 - 175 cm
maximaal 60kg. Dus slank.
Geen te grote of hangtieten.
Jezus, val jij alleen op gratenpakhuizen? Beetje vrouw weegt al snel meer dan 60kg en dan hebben ze nog steeds een fantastisch figuur.
pi_184712228
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:08 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Eww, is hij een manlet?

Ok, Chris Hemsworth. Mijn vriemd is een 8.5 vind ik.
Sure _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184712348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:17 schreef Feddd het volgende:

[..]

Jezus, val jij alleen op gratenpakhuizen? Beetje vrouw weegt al snel meer dan 60kg en dan hebben ze nog steeds een fantastisch figuur.
Niks gratenpakhuis. Is gewoon een gezond gewicht volgens de conventionele BMI berekening/norm :) Kijk, dat tegenwoordig vrouwen (en mannen) steeds zwaarder worden doet daar niks aan af.
pi_184712362
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:17 schreef Feddd het volgende:

[..]

Jezus, val jij alleen op gratenpakhuizen? Beetje vrouw weegt al snel meer dan 60kg en dan hebben ze nog steeds een fantastisch figuur.
Valt wel mee toch. Zou eerder aan de 50 kg denken, maar misschien ken ik vooral kleine vrouwen.
pi_184712399
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Valt wel mee toch. Zou eerder aan de 50 kg denken, maar misschien ken ik vooral kleine vrouwen.
Het is ook bs. Van die typen mannen die altijd bij het zien van een slanke vrouw zeggen "meisje, eet toch eens een hamburger, zal je goed doen" :') Overgewicht teistert onze samenleving dat men geen benul meer heeft wat eigenlijk normaal en gezond is.
pi_184712435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Niks gratenpakhuis. Is gewoon een gezond gewicht volgens de conventionele BMI berekening/norm :) Kijk, dat tegenwoordig vrouwen (en mannen) steeds zwaarder worden doet daar niks aan af.
BMI is echt grootse onzin, iemand die een beetje sport dus meer spieren heeft is volgens BMI al snel te zwaar.
iemand van 1.75 die onder de 60 kilo weegt is gewoon erg dun
pi_184712436
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sure _O-
Dan geloof je het niet. :')
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:34:38 #83
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_184712484
Na zo'n gesprek een topic maken met de vraag waarom ze jou ontmatched :') hoe moet wij dat weten, er kunnen zoveel redenen zijn.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_184712498
Heb foto gezien, TS is net een 5 en daarmee heeft hij ook zijn reden.
pi_184712518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:31 schreef Feddd het volgende:

[..]

BMI is echt grootse onzin, iemand die een beetje sport dus meer spieren heeft is volgens BMI al snel te zwaar.
iemand van 1.75 die onder de 60 kilo weegt is gewoon erg dun
Als je normaal en niet excessief sport dan maakt vetmassa plaats voor spiermassa. Spiermassa komt niet bovenop vetmassa. Dus in principe maakt het niet veel uit.

Voor een vrouw van 175 is 60 kg prima. Kijk eens in Oost Europa, daar zie je meer dan genoeg vrouwen met een dergelijke lengte en gewicht. Of die korter zijn maar alsnog in het 50-60kg spectrum zitten.
pi_184712525
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Heb foto gezien, TS is net een 5 en daarmee heeft hij ook zijn reden.
Wat is er mis met jou?
pi_184712538
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou?
Niks, ik ben gewoon eerlijk. Hij wilde een reden en ik gaf die.
pi_184712562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Als je normaal en niet excessief sport dan maakt vetmassa plaats voor spiermassa. Spiermassa komt niet bovenop vetmassa. Dus in principe maakt het niet veel uit.

Voor een vrouw van 175 is 60 kg prima. Kijk eens in Oost Europa, daar zie je meer dan genoeg vrouwen met een dergelijke lengte en gewicht. Of die korter zijn maar alsnog in het 50-60kg spectrum zitten.
65 kilo lijkt me gezond voor 1.75


Maar ik eet teveel frietjes dus bij moet je niet zijn. :')
pi_184712571
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Niks, ik ben gewoon eerlijk. Hij wilde een reden en ik gaf die.
Internetheld hoor.
pi_184712577
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:38 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

65 kilo lijkt me gezond voor 1.75

Maar ik eet teveel frietjes dus bij moet je niet zijn. :')
65kg is ook een gezond gewicht. Je hebt een normaal gewicht. 60kg zit aan de lagere kant van een normaal gewicht, dat noemen we dus slank.
pi_184712585
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Internetheld hoor.
Of juist iemand die eerlijk advies geeft.
pi_184712597
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Internetheld hoor.
Ik zie er geen probleem in. Als ChristamasRoses hem een 5 vindt, dan kan ze dat toch gewoon vertellen.
Definitely not CIA
pi_184712601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

65kg is ook een gezond gewicht. Je hebt een normaal gewicht. 60kg zit aan de lagere kant van een normaal gewicht, dat noemen we dus slank.
Ik ben 1.68 en weeg 75 dus ik ben wel te zwaar. Maar /care, kan nog.steeds iedereen krijgen die ik wil. :')
pi_184712606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zie er geen probleem in. Als ChristamasRoses hem een 5 vindt, dan kan ze dat toch gewoon vertellen.
Waarom ga je zomaar iemand hier beledigen. Buiten dat is het haar persoonlijke mening en is het makkelijk lullen zo zonder foto.
pi_184712618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zie er geen probleem in. Als ChristamasRoses hem een 5 vindt, dan kan ze dat toch gewoon vertellen.
Het probleem is dat types als Jasmin te lief zijn voor de man die ze in de friendzone stoppen waardoor hij nooit snapt waarom hij wordt afgewezen.

Ik vind TS lijken op 1 van die minions van Draco Malfoy. Vrouwen willen dat niet.
pi_184712628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom ga je zomaar iemand hier beledigen. Buiten dat is het haar persoonlijke mening en is het makkelijk lullen zo zonder foto.
Dat is aan ts toch, vraag hem zelf om eemn foto, ik ga geen dox spammen.
pi_184712629
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:41 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben 1.68 en weeg 75 dus ik ben wel te zwaar. Maar /care, kan nog.steeds iedereen krijgen die ik wil. :')
Vrouwen kunnen dat over het algemeen ook, dus niet zo bijzonder.
pi_184712640
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:42 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Het probleem is dat types als Jasmin te lief zijn voor de man die ze in de friendzone stoppen waardoor hij nooit snapt waarom hij wordt afgewezen.

Ik vind TS lijken op 1 van die minions van Draco Malfoy. Vrouwen willen dat niet.
:') Yasmin is het.
pi_184712642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:41 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben 1.68 en weeg 75 dus ik ben wel te zwaar. Maar /care, kan nog.steeds iedereen krijgen die ik wil. :')
Het is pas een probleem wanneer je er zelf een probleem van wil maken. Enkele miljarden mannen zitten al onder jouw minimale 180 cm eis. Hebben zij een probleem? Nee.
pi_184712652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat over het algemeen ook, dus niet zo bijzonder.
Ik ken wel lelijke vrouwen die iedereen afwijst hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')