Nadat ik haar had gevraagd of ze zin had om wat te gaan drinken binnenkort begon ze al die vragen te stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:39 schreef hugecooll het volgende:
Je gesprek loopt ongelooflijk stroef maar je had wel het idee dat ze van al haar matches in jou bovengemiddeld geïnteresseerd was?
Hoe bedoel je? Ik heb haar gewoon verteld wat ik studeerde en ook waar. Ze had mij tevens ook al eerder in het gesprek gevraagd waar ik woonde.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je beantwoordt een algemene vraag met een nogal persoonlijke vraag zonder zelf antwoord te geven. Denk dat het daar een beetje wringt.
En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:45 schreef Solid-Snake het volgende:
Even nog wat context. Zij is 30 en werkt. Ik 26 en momenteel HBO.
Ik heb geen idee. We waren verder nog totaal niet over hobbies over wat dan ook aan het praten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.
Thanksquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef black-soldier het volgende:
Ik denk niet dat het met te snel te maken heeft. Ze vind je niet leuk genoeg, of er was een ex die weer in beeld kwam, of er was een leukere man... er zijn 10001 redenen te bedenken waarom ze je heeft ontmatcht. Zulke dingen gebeuren, deal with it.
Lekker verder daten.
Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van makenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef Nobu het volgende:
Een suf 'gesprek' met een 26-jarige scholier, de natte droom van iedere volwassen vrouw.
Serieus? Hoe start en onderhoud je een gesprek dan? Om de hele dag: 'hey goede dag gehad?' 'ja wel goed die van jou?' gesprekken te hebben, word je uiteindelijk ook wel moe van.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van maken
Idd, bikini of lingerie staat meteen gelijk aan een gesprek over seks!!!quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Had ze niet iets op haar foto's waar je een gesprek kon aanknopen?
Die vraag of ze een leuk weekend had heb ik alleen in het begin gesteld. Toen vertelde ze dat ze gewerkt had. En toen ben ik daarop in gegaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Serieus? Hoe start en onderhoud je een gesprek dan? Om de hele dag: 'hey goede dag gehad?' 'ja wel goed die van jou?' gesprekken te hebben, word je uiteindelijk ook wel moe van.
Had ze niet iets op haar foto's waar je een gesprek kon aanknopen?
Het doet me verder ook niet super veel, maar ik was gewoon benieuwd wat de Fok hierover te zeggen had. Vooral omdat het gewoon zo uit het niets kwam.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:03 schreef DaggerOne het volgende:
Who cares man het was een Tinder match. Zoek een nieuwe in plaats van je daaraan vast te klampen. Wie weet stond de prins op het witte paard ineens voor de deur, het kan vanalles zijn.
Bovendien, behoorlijk saai gesprek voor op Tinder man.
Dit zal je denk ik nog vaak genoeg meemaken. Het online daten is een slachtveld. Probeer je ertegen te wapenen en van je afwijzingen te leren.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het doet me verder ook niet super veel, maar ik was gewoon benieuwd wat de Fok hierover te zeggen had. Vooral omdat het gewoon zo uit het niets kwam.
Moet zeggen dat ik niet super veel succes op Tinder heb dus vandaar zijn m'n skills ook een beetje stroef. Het gaat makkelijker als ik gewoon in het echt een gesprek kan voeren, in plaats van steeds moeten wachten op antwoord.
Ze stelde zelf geen vragen in het begin.
Ik zal in ieder geval minder saai doen de volgende keerquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:17 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dit zal je denk ik nog vaak genoeg meemaken. Het online daten is een slachtveld. Probeer je ertegen te wapenen en van je afwijzingen te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |