Nadat ik haar had gevraagd of ze zin had om wat te gaan drinken binnenkort begon ze al die vragen te stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:39 schreef hugecooll het volgende:
Je gesprek loopt ongelooflijk stroef maar je had wel het idee dat ze van al haar matches in jou bovengemiddeld geïnteresseerd was?
Hoe bedoel je? Ik heb haar gewoon verteld wat ik studeerde en ook waar. Ze had mij tevens ook al eerder in het gesprek gevraagd waar ik woonde.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je beantwoordt een algemene vraag met een nogal persoonlijke vraag zonder zelf antwoord te geven. Denk dat het daar een beetje wringt.
En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:45 schreef Solid-Snake het volgende:
Even nog wat context. Zij is 30 en werkt. Ik 26 en momenteel HBO.
Ik heb geen idee. We waren verder nog totaal niet over hobbies over wat dan ook aan het praten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En nu denk je dat het hier aan ligt? Je benoemt dit nu al een paar keer.
Thanksquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef black-soldier het volgende:
Ik denk niet dat het met te snel te maken heeft. Ze vind je niet leuk genoeg, of er was een ex die weer in beeld kwam, of er was een leukere man... er zijn 10001 redenen te bedenken waarom ze je heeft ontmatcht. Zulke dingen gebeuren, deal with it.
Lekker verder daten.
Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van makenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:56 schreef Nobu het volgende:
Een suf 'gesprek' met een 26-jarige scholier, de natte droom van iedere volwassen vrouw.
Serieus? Hoe start en onderhoud je een gesprek dan? Om de hele dag: 'hey goede dag gehad?' 'ja wel goed die van jou?' gesprekken te hebben, word je uiteindelijk ook wel moe van.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar kon er niks spannenders van maken