quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Even de stilte verbreken met een echte TRU-song
Hallo luitjes
Geloof je daar in?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Is reïncarnatie al mainstream?
Geloof je dat de ziel reddeloos verloren zal zijn in de hel?quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:49 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Tenzij je naar de hel gaat natuurlijk.
Ik geloof dat je naar een plaats gaat die afstemming heeft op je innerlijke leven. Ben je iemand die begaan is met zijn medemens en niets dan liefde voelt voor al wat leeft dan kom je sowieso de hemel binnen. Ben je iemand die enkel zijn eigenbelang dient en enorm veel haat in zich draagt dan kom je sowieso niet de lichtende sferen in. Ik geloof wel niet dat die duisternis eeuwigdurend is maar dat men alle kansen heeft om bij te leren en te groeien naar het licht.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geloof je dat de ziel reddeloos verloren zal zijn in de hel?
Dat we naar boven reizen voor de hemel en naar onder voor de hel?
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Ik geloof dat je naar een plaats gaat die afstemming heeft op je innerlijke leven. Ben je iemand die begaan is met zijn medemens en niets dan liefde voelt voor al wat leeft dan kom je sowieso de hemel binnen. Ben je iemand die enkel zijn eigenbelang dient en enorm veel haat in zich draagt dan kom je sowieso niet de lichtende sferen in. Ik geloof wel niet dat die duisternis eeuwigdurend is maar dat men alle kansen heeft om bij te leren en te groeien naar het licht.
Ja dat kan. Ik kan u anders een goeie auteur aanraden op dit gebied.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over.
Zou je terug gestuurd worden vanuit de haat/eigenbelang, op het aardse om jezelf op te werken naar de lichtere sferen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:32 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik kan u anders een goeie auteur aanraden op dit gebied.
Hij staat er al bij zie ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]zeg maar 'je' hoor... dat mag altijd, zie ook TRU / De Boekenclub!
Over welk boek ging het, waarom precies die?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:39 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Hij staat er al bij zie ik.
Alles van Rulof. Beste in zijn soort, hij omvat zowat alles.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Over welk boek ging het, waarom precies die?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:42 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Alles van Rulof. Beste in zijn soort, hij omvat zowat alles.
Ken je de Youtube serie ook? 'Sferen in het hiernamaals'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:45 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Ja heb ze allemaal en ben ze nu voor 2de maal aan het lezen. Niks kan hem tippen.
Ja dat geeft wel zowat de basis aan. Heb ze ook allemaal op epub of pdf, als je wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken je de Youtube serie ook? 'Sferen in het hiernamaals'
Ik heb de boeken zelf niet, maar wil ze wel aan schaffen.
Kun je die ook uploaden naar hier?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:12 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Ja dat geeft wel zowat de basis aan. Heb ze ook allemaal op epub of pdf, als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |