Heel veel sterkte met het verliesquote:Op zondag 5 mei 2019 18:11 schreef Dance99Vv het volgende:
i feel so damn sad, vandaag is een goeie vriendin van mij overgegaan naar het geestenrijk.
Moge Bastet haar een plekje geven, haar hart was lichter dan een veer.
Mijn hart is zwaarder dan lood, als gevolg van haar dood.
[ afbeelding ]
Mooi daar! Goede vakantie gehad zo te zienquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:48 schreef Dance99Vv het volgende:
Zo weer terug van vakantie.
[ afbeelding ]
Kusadasi turkye
Efes bezocht,
[ afbeelding ]
Lekker gewandeld
[ afbeelding ]
zon strand en zee
[ afbeelding ]
en poesies
[ afbeelding ]
En nou weer hier,
Ja heerlijk, en dan zijn 12 dagen zo voorbij en veeel te kortquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mooi daar! Goede vakantie gehad zo te zien
Prachtig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en dan zijn 12 dagen zo voorbij en veeel te kort![]()
(De paatjes zijn van google hoor ter illustratie)
Ja zeker herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
@:eggstc
Herkenbaar?
@:alwaysbenice @:dance99vv @:smicky @:gray
@:brave_sir_robin @:maharski
Hmm, kun je iets specifieker onderbouwen miss?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:15 schreef Smicky het volgende:
Ja herkenbaar. Maar helaas kan het dan alsnog botsen met elkaar qua praktische dingen in het leven en dan is het over.
Hallo, welkom terugquote:
Nog gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:25 schreef sararaats het volgende:
Ondertussen heb ik goed gefeest (1 juni) voor mijn verjaardag. Het was putteke nacht eer ik in bed lag. Het was ook feest voor de mama want zij is 70 geworden.
Nog niet helemaal uitgeslapen.
nou eigenlijk ben ik toe aan vakantie.....quote:
Ja wel goed, jij ook? Ik ben eerst naar een museum geweest in Utrecht en daarna nog even naar de graancirkel gereden die door Robbert van den Broeke is ontdekt.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hallo, welkom terug![]()
Goed weekend gehad?
genieten van de buitenlucht ná een zomerse dag + regenbui!
Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 3 juni 2019 09:25 schreef sararaats het volgende:
Ondertussen heb ik goed gefeest (1 juni) voor mijn verjaardag. Het was putteke nacht eer ik in bed lag. Het was ook feest voor de mama want zij is 70 geworden.
Nog niet helemaal uitgeslapen.
Ja ook prima.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja wel goed, jij ook? Ik ben eerst naar een museum geweest in Utrecht en daarna nog even naar de graancirkel gereden die door Robbert van den Broeke is ontdekt.
Wacht , ga jij trouwen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Laatste dagje werken tot verlof/trouwen vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |