abonnement Unibet Coolblue
pi_184713682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:46 schreef Niveath het volgende:
En we zijn weer los:

Giorgio Moroder op de zaterdag 8-)
En New Order op zondag.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:50:08 #77
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184713802
The Prodigy LL2001 was een van de meest belabberde concerten die ik ooit zag. :r

Na 18 jaar in de rematch. ^O^
pi_184713908
Slaves _O_
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:17:08 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184715463
Prima worp namen. Denk dat ik wel ga.. :P
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:18:43 #80
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184715482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:35 schreef Aisumasen het volgende:
Hoor niemand over The Good, The Bad & The Queen. Na 12 jaar terug op Lowlands.


Daar staat voor een paar stuivers! Damon Albarn en Paul Simonon.
dat was toen al genieten O+
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:20:59 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184715508
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

T was ook 800 graden toen.
precies.

heb ze ook wel eens beter gezien, maar gezien de hitte niet echt zin om te springen..
pi_184715942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:55 schreef Aisumasen het volgende:

The Prodigy? Het is juist andersom, absolute kneiter van een headliner in 2005, afgeladen Alpha, dé act die zo'n beetje door die hele doelgroep in die tijd werd omarmd. Het was al op het randje in 2009, maar nog steeds bomvol in de Alpha, en nu is dat echt geen headliner meer. En ik zeg dit als voorzichtige fan waarbij de show van in ieder geval 2005 in z'n geheugen gegrift staat, alleen al om de energie en de publieksreactie, iets wat op Lowlands anno nu sowieso niet meer gaat gebeuren. Helaas nog eens gaan kijken in 2014 toen ik toch op Rock En Seine was, en het was niet meer om aan te gluren. De setlist zat ook niet mee, veel fragmentjes, geen album-knallers als 'Diesel Power', 'Their Law', zelfs iets als 'Spitfire' enkel in die lame drum ’n’ bass remix, en dat 'Out Of Space' ontbrak was helemaal de doodsteek.

Iedereen die onlangs bij The Prodigy in de Ziggo Dome was zal zeggen nog steeds headliner waardig. Huidige set en (licht)show staan als een huis. Helaas nog wel diverse nummers in kortere versie. Vooral vanaf The Day is My Enemy ging het compleet los. Veel nieuwe tracks hebben Experience vibe plus echte classics als Everybody in the Place, Fire en Out of Space maakte de set veel meer dance gerichter dan enkele jaren geleden.

Set in Ziggo Dome:

Breathe
Resonate
Nasty
Omen
Champions of London
Voodoo People
Run With the Wolves
Need Some1
The Day Is My Enemy
Everybody in the Place
Firestarter
Roadblox
Light Up the Sky
No Good (Start the Dance)
Smack My Bitch Up

Encore:
We Live Forever
Fire
Out of Space
Take Me to the Hospital
Timebomb Zone

Relevant als in nieuwe hits misschien niet meer maar gaat zeker een gekkenhuis worden in de Alpha.



Trouwens best kans dat Prodigy voor Lowlands heeft gekozen ivm New Order indien die op dezelfde dag staan, Liam is een groot fan.
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:18:24 #83
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_184716309
Hoe zal de kaartverkoop lopen zaterdag denken jullie? Zal het storm lopen?
pi_184723325
Jemig wat een teleurstelling! Ik ben de afgelopen 2 jaren geweest en heb het met al mijn vrienden echt waanzinnig gaaf gehad maar met deze line-up kan ik echt helemaal niks.
Ja oké, ik ben waarschijnlijk zo'n kutyup/tyfushipster waar jullie ouwe alto's altijd zo op af lopen te geven in deze topics dus jullie vinden het misschien niet erg dat mijn doelgroep niet wordt aangesproken maar ik was echt zo ready om weer een kaartje te kopen, nu zit ik toch maar naar andere festivals te kijken.

Vorig jaar vond ik vooral dit supervet: Agar Agar, Âme II Âme, Bicep, Bonobo, David August, Fatima Yamaha, Floating Points, George Fitzgerald, Kiasmos, Maribou State, Max Cooper, Nils Frahm, Rhye, Richie Hawtin, The Blaze en heus nog een paar meer.

Ja ik houd van dikke elektronische muziek. En nu zit ik alleen maar tegen van die gare bandjes en singer-songwriters aan te kijken. Jon Hopkins is heel gaaf, maar die heb ik dit jaar al op ADE gezien en binnenkort weer op Catch. Paul Kalkbrenner, ja die vond ik wel vet, in 2013. The Prodigy? Zijn die nog niet met pensioen? Weval, de Go Back To The Zoo van de electronica, die krijg je gratis bij een pakje boter.

Er zitten wel een paar toffe bandjes tussen, bijvoorbeeld Parcels en Jungle by Night zie ik graag, maar ze zijn geen Glass Animals of Future Islands, laat staan een The XX. Ik zoek Moderat-achtige acts!

Ik snap er niks van dat mijn smaak volledig werd bediend voorgaande twee jaren, ik op dag 1 kaartjes kocht en moest hollen tussen de optredens, en dat ik nu naar die lineup kijk en eigenlijk niks zie wat ik niet kan missen. Heeft die EvE in die podcasts nog wat gezegd over dat ze bezig zijn met een fatsoenlijke elektronische line-up die later nog wordt aangekondigd? Vorig jaar was een groot deel van de nachtprogrammering volgens mij wel gelijk bekend.

Ik heb het idee dat dit een soort Lowlands: Nostalgie Edition is, die "nieuwe richting" waar veel mensen in dit topic niet blij mee waren lijkt volledig afgezwaaid te zijn. Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn maar ik kan me niet voorstellen dat ze met dit programma snel uitverkopen, laat staan in 1 dag zoals iemand hier oppert. Volgens mij is het aandeel van het publiek wat ook voor dance-muziek komt best wel groot. Enige pluspunt wat ik kan noemen is dat er tenminste ook weinig van die gare youtube-rappers tussen zitten.

Zo jammer dit. Iemand misschien tips voor artiesten in deze programmering die toch wél bij mijn smaak aansluiten? Of tips voor een ander vet festival? Ik zit nu maar over de grens te kijken, voor Fusion ben ik al te laat maar Feel Festival of Melt lijken me ook wel tof. ;(
pi_184723360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef n0ir het volgende:
Jemig wat een teleurstelling! Ik ben de afgelopen 2 jaren geweest en heb het met al mijn vrienden echt waanzinnig gaaf gehad maar met deze line-up kan ik echt helemaal niks.
Ja oké, ik ben waarschijnlijk zo'n kutyup/tyfushipster waar jullie ouwe alto's altijd zo op af lopen te geven in deze topics dus jullie vinden het misschien niet erg dat mijn doelgroep niet wordt aangesproken maar ik was echt zo ready om weer een kaartje te kopen, nu zit ik toch maar naar andere festivals te kijken.

Vorig jaar vond ik vooral dit supervet: Agar Agar, Âme II Âme, Bicep, Bonobo, David August, Fatima Yamaha, Floating Points, George Fitzgerald, Kiasmos, Maribou State, Max Cooper, Nils Frahm, Rhye, Richie Hawtin, The Blaze en heus nog een paar meer.

Ja ik houd van dikke elektronische muziek. En nu zit ik alleen maar tegen van die gare bandjes en singer-songwriters aan te kijken. Jon Hopkins is heel gaaf, maar die heb ik dit jaar al op ADE gezien en binnenkort weer op Catch. Paul Kalkbrenner, ja die vond ik wel vet, in 2013. The Prodigy? Zijn die nog niet met pensioen? Weval, de Go Back To The Zoo van de electronica, die krijg je gratis bij een pakje boter.

Er zitten wel een paar toffe bandjes tussen, bijvoorbeeld Parcels en Jungle by Night zie ik graag, maar ze zijn geen Glass Animals of Future Islands, laat staan een The XX. Ik zoek Moderat-achtige acts!

Ik snap er niks van dat mijn smaak volledig werd bediend voorgaande twee jaren, ik op dag 1 kaartjes kocht en moest hollen tussen de optredens, en dat ik nu naar die lineup kijk en eigenlijk niks zie wat ik niet kan missen. Heeft die EvE in die podcasts nog wat gezegd over dat ze bezig zijn met een fatsoenlijke elektronische line-up die later nog wordt aangekondigd? Vorig jaar was een groot deel van de nachtprogrammering volgens mij wel gelijk bekend.

Ik heb het idee dat dit een soort Lowlands: Nostalgie Edition is, die "nieuwe richting" waar veel mensen in dit topic niet blij mee waren lijkt volledig afgezwaaid te zijn. Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn maar ik kan me niet voorstellen dat ze met dit programma snel uitverkopen, laat staan in 1 dag zoals iemand hier oppert. Volgens mij is het aandeel van het publiek wat ook voor dance-muziek komt best wel groot. Enige pluspunt wat ik kan noemen is dat er tenminste ook weinig van die gare youtube-rappers tussen zitten.

Zo jammer dit. Iemand misschien tips voor artiesten in deze programmering die toch wél bij mijn smaak aansluiten? Of tips voor een ander vet festival? Ik zit nu maar over de grens te kijken, voor Fusion ben ik al te laat maar Feel Festival of Melt lijken me ook wel tof. ;(
Jongen, de dance-acts komen later nog :D Vorig jaar werd dat pas in maart aangekondigd waaronder Ame II Ame en Ritchie Hawtin.

Eerste namen LL18; je maakt je echt veel te druk


[ Bericht 3% gewijzigd door Frozen-assassin op 30-01-2019 23:51:02 ]
pi_184723460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jongen, de dance-acts komen later nog :D
Gofferdomme :o :+ :@ . Waar zeggen ze dat dan? En waarom wachten ze daar dan nu mee terwijl ze vorig jaar wel direct bekend gemaakt werden? Blijkbaar ben ik gewoon heel erg in de war en moet ik maar even geduld hebben tot eind maart :@
Naja ik denk niet dat ik op hoop van zegen een kaartje ga kopen, ga het dan maar afwachten. Thanks voor het geruststellen kusje O+ *;

[ Bericht 4% gewijzigd door n0ir op 30-01-2019 23:59:01 ]
  woensdag 30 januari 2019 @ 23:53:16 #87
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184723483
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:18 schreef Gaijin het volgende:
Hoe zal de kaartverkoop lopen zaterdag denken jullie? Zal het storm lopen?
Zal wel meevallen. Wanneer was de laatste keer dat het in 1 dag uitverkocht?
pi_184723583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:51 schreef n0ir het volgende:

[..]

Gofferdomme :o :+ :@ . Waar zeggen ze dat dan? En waarom wachten ze daar dan nu mee terwijl ze vorig jaar wel direct bekend gemaakt werden? Blijkbaar ben ik gewoon heel erg in de war en moet ik maar even geduld hebben tot eind maart :@
Naja ik denk niet dat ik op hoop van zegen een kaartje ga kopen, ga het dan maar afwachten. Thanks voor het geruststellen kusje O+ *;
Kijk naar poster hierboven. Hoeveel van jouw rijtje staan erin :D...

Ze geven nooit alle namen in een keer uit. Nachtprogramma komt vaak wat later. Er komen heus wel namen waar je wat mee hebt. Daarnaast is het Lowlands :)
pi_184723596
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kijk naar poster hierboven. Hoeveel van jouw rijtje staan erin :D...

Ze geven nooit alle namen in een keer uit. Nachtprogramma komt vaak wat later. Er komen heus wel namen waar je wat mee hebt. Daarnaast is het Lowlands :)
Jep! My bad! Ik herinner me gewoon het gevoel dat ik vorige jaren op dag 1 al enthousiast was (zelfs met die 25 namen vorig jaar ipv 50 dit jaar) en dat had ik nu niet. Maar zal vast wel goedkomen ja!
pi_184723794
Ik eis dat jullie allemaal naar Marc Rebillet gaan. Er staat jullie iets fantastisch te wachten.
pi_184723928
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:02 schreef n0ir het volgende:

[..]

Jep! My bad! Ik herinner me gewoon het gevoel dat ik vorige jaren op dag 1 al enthousiast was (zelfs met die 25 namen vorig jaar ipv 50 dit jaar) en dat had ik nu niet. Maar zal vast wel goedkomen ja!
Piet paniek!

Ik heb het juist andersom. Ik ben ook van de dance en moest voorgaande jaren wachten tot 3e of 4e lading namen voor ik hoera kon roepen.

Nu meteen al hoera voor het dagprogramma, wetende dat het grootste deel van de nachtprogrammering nog gaat komen.

Komt goed!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184724001
In dit lijstje zitten toch al flink wat dance namen...
  donderdag 31 januari 2019 @ 00:55:50 #93
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184724040
Ik ben nu al begonnen aan het maken van een lijstje van acts die ik wil zien i.p.v. een paar uur voor vertrek zoals alle voorgaande keren dat ik geweest ben. ^O^
pi_184724319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef n0ir het volgende:
Jemig wat een teleurstelling! Ik ben de afgelopen 2 jaren geweest en heb het met al mijn vrienden echt waanzinnig gaaf gehad maar met deze line-up kan ik echt helemaal niks.
Ja oké, ik ben waarschijnlijk zo'n kutyup/tyfushipster waar jullie ouwe alto's altijd zo op af lopen te geven in deze topics dus jullie vinden het misschien niet erg dat mijn doelgroep niet wordt aangesproken maar ik was echt zo ready om weer een kaartje te kopen, nu zit ik toch maar naar andere festivals te kijken.

Vorig jaar vond ik vooral dit supervet: Agar Agar, Âme II Âme, Bicep, Bonobo, David August, Fatima Yamaha, Floating Points, George Fitzgerald, Kiasmos, Maribou State, Max Cooper, Nils Frahm, Rhye, Richie Hawtin, The Blaze en heus nog een paar meer.

Ja ik houd van dikke elektronische muziek. En nu zit ik alleen maar tegen van die gare bandjes en singer-songwriters aan te kijken. Jon Hopkins is heel gaaf, maar die heb ik dit jaar al op ADE gezien en binnenkort weer op Catch. Paul Kalkbrenner, ja die vond ik wel vet, in 2013. The Prodigy? Zijn die nog niet met pensioen? Weval, de Go Back To The Zoo van de electronica, die krijg je gratis bij een pakje boter.

Er zitten wel een paar toffe bandjes tussen, bijvoorbeeld Parcels en Jungle by Night zie ik graag, maar ze zijn geen Glass Animals of Future Islands, laat staan een The XX. Ik zoek Moderat-achtige acts!

Ik snap er niks van dat mijn smaak volledig werd bediend voorgaande twee jaren, ik op dag 1 kaartjes kocht en moest hollen tussen de optredens, en dat ik nu naar die lineup kijk en eigenlijk niks zie wat ik niet kan missen. Heeft die EvE in die podcasts nog wat gezegd over dat ze bezig zijn met een fatsoenlijke elektronische line-up die later nog wordt aangekondigd? Vorig jaar was een groot deel van de nachtprogrammering volgens mij wel gelijk bekend.

Ik heb het idee dat dit een soort Lowlands: Nostalgie Edition is, die "nieuwe richting" waar veel mensen in dit topic niet blij mee waren lijkt volledig afgezwaaid te zijn. Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn maar ik kan me niet voorstellen dat ze met dit programma snel uitverkopen, laat staan in 1 dag zoals iemand hier oppert. Volgens mij is het aandeel van het publiek wat ook voor dance-muziek komt best wel groot. Enige pluspunt wat ik kan noemen is dat er tenminste ook weinig van die gare youtube-rappers tussen zitten.

Zo jammer dit. Iemand misschien tips voor artiesten in deze programmering die toch wél bij mijn smaak aansluiten? Of tips voor een ander vet festival? Ik zit nu maar over de grens te kijken, voor Fusion ben ik al te laat maar Feel Festival of Melt lijken me ook wel tof. ;(
Vind je New Order en FKJ ook niet tof? En heb je al naar Dour Festival gekeken? Die hebben altijd veel elektronische namen!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 januari 2019 @ 07:24:48 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_184724970
Helena Hauff *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 31 januari 2019 @ 08:10:14 #96
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_184725232
Wie gaat er in hemelsnaam ¤ 489 betalen voor een stuk van 10 x 10 meter op camping 1?
Dat is ¤ 40,75 euro extra bij 12 mensen op 10 x 10 meter.
Je krijgt dan wel picknicktafel en partytent erbij.
Maar blijft veel geld.

Overigens is de prijs van het ticket maar met ¤ 5 verhoogd.
De overige ¤ 5 hebben we te danken aan de politiek.
pi_184725582
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:02 schreef n0ir het volgende:

[..]

Jep! My bad! Ik herinner me gewoon het gevoel dat ik vorige jaren op dag 1 al enthousiast was (zelfs met die 25 namen vorig jaar ipv 50 dit jaar) en dat had ik nu niet. Maar zal vast wel goedkomen ja!
Agoria, Denis Sulta, Mall Grab, Dijon, Hunee! En dan nog legends als New Order en Moroder.

Hopkins, Kalkbrenner en Weval hebben we al vaak gezien, maar hebben allen nieuw werk en zijn live gewoon sterk. En er komt nog meer dan genoeg bij inderdaad. Ik zie het als mede dance (en indie) liefhebber helemaal zitten.

Ben wel benieuwd waar je dan nog op hoopt bijvoorbeeld. Ik heel hard op Gesaffelstein.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_184726695
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:10 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Wie gaat er in hemelsnaam ¤ 489 betalen voor een stuk van 10 x 10 meter op camping 1?
Dat is ¤ 40,75 euro extra bij 12 mensen op 10 x 10 meter.
Ik heb echt geen idee hoeveel je op zo'n veldje kwijt kan. Maar 10x10 meter, zou je daar maar 12 tentjes kunnen neerzetten?
pi_184726755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:43 schreef n0ir het volgende:
Ja oké, ik ben waarschijnlijk zo'n kutyup/tyfushipster waar jullie ouwe alto's altijd zo op af lopen te geven in deze topics dus jullie vinden het misschien niet erg dat mijn doelgroep niet wordt aangesproken maar ik was echt zo ready om weer een kaartje te kopen, nu zit ik toch maar naar andere festivals te kijken.
Valt wel mee denk ik. Ik vind mijzelf ook een tyfushipster en ik denk dat er meerderen zijn met een soortgelijke smaak hier.

Grappig dat er zo'n verschil is. Ik heb een groot deel van jouw namen ook vorig jaar gezien, maar kan mij echt niet heugen dat ik zo enthousiast was over een eerste worp. Zoveel toffe dingen, maar vooral New Order dat ik al jaren bovenaan mijn lijstje heb staan en Giorgo Modorer met zijn eerste echte live show.

Ik snap je zorgen, maar het komt echt goed. En anders lekker naar Dekmantel gaan, daar staan de echte puristische acts O+
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:57:50 #100
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184727365
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:07 schreef mgbss het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik. Ik vind mijzelf ook een tyfushipster en ik denk dat er meerderen zijn met een soortgelijke smaak hier.
Allemaal mensen die Lowlands kapot hebben gemaakt :(

:P ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')