Dat gevoel had ik ook, maar dan is die buik ineens een stuk gegroeid en dan lijkt hij weer een week stil te staan. En als ik dan denk aan hoe groot die buik nog moet worden de komende 14 weken, dan valt hij ineens weer heel erg meequote:Op zondag 3 februari 2019 20:29 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb de laatste dagen ineens last van harde buiken. En ik kan m'n buik bijna zien en voelen groeien. Ik vind het zo hard gaan allemaal!
Een ook wel n beetje spannend dat ik nu al zo rond wordt. Denk dat ik misschien wel enorm word en niet meer kan lopen als ik straks hoogzwanger ben.
De gyn en de longarts hadden het over 6 weken tot 3 maanden. Dus daar werd ik uiteraard heel blij van xDquote:Op zondag 3 februari 2019 22:17 schreef -Mellow- het volgende:
jeetje wat heftig Djoess. Hoe lang zou zo'n herstel duren?
Wat heftig Djoess! Fijn dat je moeder bij je is. Sterkte met het herstel!quote:Op zondag 3 februari 2019 22:09 schreef Djoess het volgende:
Ik ben druk bezig bij te lezen, kom net uit het ziekenhuis met een dubbele longontsteking. Anderhalve week gestruggled met (achteraf) een saturatie van 83%, en daarvoor dikke griep. CT scan met contrastvloeistof, longecho, CTG’s, aan het zuurstof.
Na veel bidden en smeken en beloven dat mijn moeder voor mij en oudste zou komen zorgen mocht ik gisteren naar huismet hele enge grote antibioticapillen (tweede kuur) en kaliumtabletten.
Ik kan nog niets (niet eens plassen) zonder helemaal kapot te zijn en nu maak ik me toch wel zorgen om de bevalling.
Hij fietste echt super stabiel en fijn. Zo veel lichter dan ik me had voorgesteld!quote:Op zondag 3 februari 2019 21:30 schreef dodoria het volgende:
sisu, ik ben blij dat de tweewieler bakfiets je beviel. Ik heb dit weekend de baboe city (2-wieler) besteld. Ik heb maar beperkte keuze hier (buitenland) van wat ik geimporteerd kan krijgen en het kost allemaal al een stuk meer daardoor, dus dit was ook de enige reele optie voor ons. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk besluit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |