Is ondertussen opgelostquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Fok! is én retetraag en ik kreeg wit scherm toen ik mijn reactie wilde invoeren..
Ja, dit!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:03 schreef BobbyMcGee het volgende:
3 cmhet begin is er in ieder geval. Hopelijk gebeurt er deze nacht iets, Limone en krijgertje!
Over je verloskundige, Mellow: ik heb bewust gekozen voor een caseload-verloskundige. Zij blijft ook bij mij als ik toch in het ziekenhuis moet bevallen. Er kan altijd iets gebeuren natuurlijk. Maar ik kan me wel voorstellen dat je wilt weten hoe uitzonderlijk een situatie als die van je vriendin was. Ik zou je dus wel aanraden dit te bespreken met je verloskundige en - als ze je niet gerust kan stellen - rondzoeken of je eventueel kunt overstappen.
Hihi, een grabbeldoos.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:44 schreef pinquit het volgende:
Jeej! Soort van vooruitgang!en met al die vingers daarbinnen wil 't vast ook wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:15 schreef Sisu het volgende:
Weeendans! Ik ga nu beginnen limone!
Niet emotioneel worden hoor, maar altijd als ik je berichten lees lijk je me zo’n leuk mens. Echt zonde dat je dat zelf soms anders ziet.
Pinq’s Reactie: al die vingers daar... hahaha ik kwam
Niet meer bij!
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Hihi, een grabbeldoos.![]()
Nou de weeendansen, pannenkoeken en -ja zelfs- de seks ten spijt: 41 weken met baby in buik!![]()
Hopelijk heeft krijgerr ander nieuws..
Je vergat het ananashart in te brengenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Hihi, een grabbeldoos.![]()
Nou de weeendansen, pannenkoeken en -ja zelfs- de seks ten spijt: 41 weken met baby in buik!![]()
Hopelijk heeft krijgerr ander nieuws..
Oh bwuh. Die heb ik alleen oraal ingebracht..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Je vergat het ananashart in te brengen
Dat helpt niet hequote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh bwuh. Die heb ik alleen oraal ingebracht..
Ja, vandaag om 13:45uquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Bluh, fysiek is er eigenlijk weinig aan de hand en kan ik ‘t prima volhouden. Wat last van m’n rug als ik te lang sta/loop, maar da’s ook eigenlijk het enige. Mentaal daarentegenik slaap echt prima maar toch compleet uitgeput, schermtijd is zo’n 8-9 uur per dag, ik doe niks meer en lig voor m’n gevoel echt te vegeteren ofzo. Morgen is het termijn waarbij S. geboren is en dat vind ik eigenlijk nog veel vervelender dan die UD
En ik zie d’r enorm tegenop om ook nog maar 1 dag langer op het schoolplein te staan en al diezelfde vervelende opmerkingen aan te moeten horen
‘ja duurt lang’ ‘we wachten maar gewoon af, meer kunnen we niet doen’ ‘ja, ze gaan vast ingrijpen als ‘ie niet vanzelf komt’ ‘ja, ben d’r wel klaar mee nu’
![]()
Had jij nou al een datum voor een inleiding limone? Je hebt ‘t vast al gezegd maar ik kan echt niks meer onthouden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |