quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef Sisu het volgende:
Succes met de laatste loodjes. Al mag het van mij nog ff duren. Veel te leuk met jou in dit topic <3
-team eigenbelang- hehe
weet niet? Heb je weeen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Hahaha ja ik ook![]()
Zou dit mijn topic worden?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:33 schreef elamanilo het volgende:
![]()
Die laatste loodjes krijgertje en Limone.
Opeens zo'n opleving van nesteldrang kan ook best wat betekenen....![]()
Van de week heel wat sobanoedels weggewerkt. Met n dikke schep sambal, sesamolie en heel veel verse korianderquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:27 schreef Minarosa het volgende:
Nu heb ik naar aanleiding van Mellows bericht dus wel zin in ramen
Ja, volgens mij zie je best vaak bij vrouwen die zo rond de UD zitten of zelfs erover dat ze vlak voor de bevalling opeens nog zo'n vlaag van nesteldrang hebben. Dus nog net even die keukenkasten uitsoppen of zo.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:14 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Is nesteldrang een teken dat de bevalling in zicht is?
Vanmorgen het héle huis aan kant gemaakt in een tempo dat ik er zelfs door ging zweten en bijna buiten adem op de bank bij moest komen...
Verder (natuurlijk) de hele dag geen reet gedaan in huis 😆
Jaaaa UDquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:16 schreef krijgerrtje het volgende:
UD!![]()
100% babygarantie binnen nu en 2 weken
Rare is dat ik eigenlijk maar 1x overgeef per dag en het verder alleen die misselijkheid is. Gister was het extreem, ben echt tot 's avonds laat misselijk geweest. Ook totaal geen eetlust maar toch met hangen en wurgen wat dingen gegeten. Vandaag maar eens kijken hoe het gaat, ik zit nu alvast aan de droge crackertjes, zo direct nog even een appeltje mee als ik de hond uit laat en verder maar gewoon weer kleine beetje verspreid over de dag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ela het vestje en de slofjes![]()
![]()
![]()
Whoopje, ik had deze op mijn nachtkastje;
[ afbeelding ].
Maar dat zijn ook ongeveer de enige crackers die ik in de supermarkt kan vinden die ik mag eten vanwege sesamallergie. Rijstwafels waren hier verder echt episch en vanillevla. Verder at ik in de eerste weken telkens kleine beetjes verspreid over de dag heen en dronk ik vooral veel gember/citroenthee. En als het echt te erg gaat worden wel contact opnemen met je verloskundige of huisarts he![]()
Ah spannendquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:47 schreef Limone het volgende:
Joeptiedoe! De vk stripte mij zojuist van 1 naar 2 cm
quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:47 schreef Limone het volgende:
Joeptiedoe! De vk stripte mij zojuist van 1 naar 2 cm
+1quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:05 schreef pinquit het volgende:
Niks is gek en het is jouw bevalling
Ja, en anders staat er ook al weer een afspraak voor zaterdag. Wie weet stript ze me dan zo naar 4 cm en dan twee dagen later naar zes... etc. pijnvrije bevalling!quote:
Aaw, de babyboogiequote:Mijn baby was vanmorgen volgens mij lekker rond aan het draaien, had ineens bovenin een anders-voelende plek met wat meer druk en dat schoof telkens van links naar rechts.
Ik weet niet hoe groot -ie is? Een passpiegel zou ik dan wel door mijn man laten dragen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:03 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Ik heb op de valreep nog even een spiegel gehaald bij de Hema zodat ik tijdens het moment suprême mee kan kijkenAls het toch een ziekenhuis bevalling wordt, spiegel dan ook meenemen of is dat gek?
Nog even en je niest baby er zo uit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, en anders staat er ook al weer een afspraak voor zaterdag. Wie weet stript ze me dan zo naar 4 cm en dan twee dagen later naar zes... etc. pijnvrije bevalling!
[..]
Aaw, de babyboogie
Oh peejter, wat moeilijk. Je zal hem nu wel erg missen..quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:28 schreef Peejtur het volgende:
Allemaal liedjes aan het luisteren met vaders en kinderen nav een nummer welke vandaag op radio 2 was. Ik zat bij dat nummer half te janken.....Ben veel emotioneler geworden sinds ik weet dat ik papa word. Zal ook wel komen doordat mijn vader zelf overleden is.
Dit geval Kleine Jongen van André Hazesquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:46 schreef Sisu het volgende:
[..]
Oh peejter, wat moeilijk. Je zal hem nu wel erg missen..
Ben wel benieuwd bij welk lied jouw tranen kwamen.
Ik heb het echt bij de meest infantiele liedjes. Ga het eens bijhouden want kan er nu geen 1 bedenken natuurlijk “:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik in mijn zwangerschap ook ontzettend bij lopen janken in de auto naar mijn werkquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:05 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dit geval Kleine Jongen van André Hazes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |