Mwoah, Bentheim is nu 10 minuten. Een gewone stop heb je ook 2 minuten voor nodig, dus daar kun je maar 8 minuten winnen. Tijd zit hem vooral ook op Apeldoorn-Bentheim: een stop van maar liefst 7 minuten in Deventer, 2 minuten ipv 1 minuut in Apeldoorn, Almelo en Hengelo, en op Hengelo-Bentheim dezelfde 18 minuten die Eurobahn (als die rijdt) met stop in Oldenzaal ook haalt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)in-naar-berlijn.html
Hoezo andere route? Via Zwolle en dan? Over Heino Raalte Nijverdal of zo? En dat is sneller? Ik dacht het niet. Over Arnhem ook niet trouwens want dat betekent eerst 100 km totaal uit koers naar het zuiden rijden. Welke nitwit bedenkt zoiets? De huidige route is prima. Overal dubbelspoor, nergens knelpunten. Gewoon die locwissel in Bentheim opheffen poeff gratis kwartiertje winst, niks aan de hand
Mja, ik zie meer in het overslaan van Almelo eerlijk gezegd. Kun je daar mooi de stoptrein vanaf Apeldoorn voorbij ipv erachter boemelen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 01:40 schreef James1988 het volgende:
Gewoon heel Bentheim overslaan, nu er een regionalexpress naar Hengelo is heeft die IC daar niks meer te zoeken
Betuweroute Noord?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je geen loc hoeft te wisselen hoef je helemaal niet te stoppen in Bentheim. En die stop van 7 minuten in Deventer is niet de schuld van Deventer. Flikker dan wat goederentreinen aan de kant of zo.
ik vind een tijdspad van bijna 21 jaar niet echt ambitieus te noemen voor een paar inkoppertjes.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:15 schreef b2py het volgende:
https://nos.nl/l/2270726
Iedere 10 minuten een trein tussen negen grote steden in 2040.
Er komen weer verkiezingen aan, niet waar?
Weet ik veel. Ik weet ook niet of die 7 minuten door een goederentrein komt eigenlijk. Maar als er ambitie is en de Pimpel belangrijk genoeg gevonden wordt, dan MAAK je daar ruimte voor. Simpel zat.quote:
Kom maar door met de HSL oostquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik weet ook niet of die 7 minuten door een goederentrein komt eigenlijk. Maar als er ambitie is en de Pimpel belangrijk genoeg gevonden wordt, dan MAAK je daar ruimte voor. Simpel zat.
Ze hebben eigenlijk maar 10 jaar omdat al het budget tot 2030 al gereserveerd is..quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ik vind een tijdspad van bijna 21 jaar niet echt ambitieus te noemen voor een paar inkoppertjes.
Op papier zal dat vast zo zijn, de overheid kan echter nooit langer dan 4 jaar vooruit kijken en in theorie kan er bij de volgende tweede kamer verkiezingen een partij aan de macht komen die de hele budgettering overhoop gooit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:40 schreef b2py het volgende:
Ze hebben eigenlijk maar 10 jaar omdat al het budget tot 2030 al gereserveerd is..
Nee DB heeft geen multicourant ice4 besteld.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef louter_genieten het volgende:
Waarom wordt er geen ICE4 ingezet op Amsterdam - Berlijn traject? Puur geld en eigenschappen die zinloos zijn op dit traject, ICE4 kan toch op NL net rijden?
Ik reis best graag op dit traject en vind het in potentie een beetje bagger.
Nee het er stondquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
een MAC adres heb ik ook weleens gezien, bedoelde je dat soms?
ik zag afgelopen week wel meer arriva flirtjes in limbabwe met dat probleem. de FLIRT krijgt zijn reisinfo van afstand "ingestraald" wellicht dat ze wat probleempjes met de verbinding hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:07 schreef TjjWester het volgende:
Ik zag vandaag een flirt naar aachen die aan de buitenkant een ssvid nummer en een ip adres filmde, wat voor spannends is dat?
Dan was het een JP-adresquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag afgelopen week wel meer arriva flirtjes in limbabwe met dat probleem. de FLIRT krijgt zijn reisinfo van afstand "ingestraald" wellicht dat ze wat probleempjes met de verbinding hebben?
ik had diegene direct de cabine uitgetraptquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:34 schreef dennistd het volgende:
Ook leuk: machinisten van National Express (dat in juni de RE5 overneemt van DB) zijn gevraagd om tijdens de wegleerritten hun collega's van DB over te halen over te stappen naar NX...
https://www.deutschebahn.(...)-der-Branche-3762636
Inderdaad. En wat is er mis met een beetje brutaliteit op zakelijk vlak...quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je Sala weer met zn grote bek
Je weet toch niet hoe dat gegaan is man. Overal hoor je op de werkvloer weleens geluiden. Je bent werkzaam in dezelfde branche, komt elkaar tegen etc.
Al is het idee wel vrij brutaal dat dat vanuit de vervoerder geīnitieerd is. Maar dat instructiepamflet had nooit naar buiten moeten komen natuurlijk Misschien wel een beetje naīef dat ze dachten dat onder de pet te kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |