Inmiddels weer veranderingen, omdat wij nu al in de woning wonen, komen we vaak in de praktijk dingen tegen die we moeten aanpassen. Zoals de verwarming, de eerste kachel kregen wij van mijn neef een 6kW
![zGTThBt.jpg]()
(hier begon het mee), nadat de woonkamer was ingedeeld en er een lege ruimte ontstond werd er een kachel hoekje bedacht en gingen we bezig met het rookkanaal deze werd doorgevoerd naar buiten en de kachel werd aangesloten. we hebben toen hier al heerlijk voor de houtkachel gezeten maar als je naar de thermostaat keek leek er niet veel te veranderen. Kijkend op
marktplaats kwam ik een andere nette kachel Model barbas tegen 8 kW
![4qYsm1U.jpg]()
deze geinstaleerd en inderdaad de thermostaat van de cv ging richting de 21 graden terwijl het huis nog niet optimaal geïsoleerd is maar was voor mijn gevoel nog niet voldoende nu hebben wij vanmorgen een Hergom Heritage speksteenkachel gehaald uit Friesland
![ET2ftEU.jpg]()
deze heeft een capaciteit van 16-20 kW nu maar hopen dat deze de ruimte aan kan maar ik heb er vertrouwen in!
Ook heb nadat mijn vrouw vertelde dat het zo vervelend was dat het wasgoed boven lag
![rcRxKsz.jpg]()
een gat gemaakt in de vloer
![IK5YEkV.jpg]()
naar de toekomstige wasruimte.