abonnement Unibet Coolblue
pi_189661013
Het was inderdaad te Ambitieus, die cement sluier was een vieze tegenvaller en kosten meer tijd dan gedacht de oplossing was naar mijn schoonmoeder rijden en van die grijze wonder sponjes halen kun je kopen bij de action en een jemako doek deze twee halen het weg en dan komt de cement sluier niet meer terug. We hebben de Wc opgehangen en het plafond geïsoleerd en een begin gemaakt met het plaatsen van de agnes platen, maar het belangrijkste de wastafel is aangesloten en klaar voor gebruik morgenvroeg lekker de tandjes poetsen boven! Dit is wel fijn in plaats van in de keuken beneden.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_189754848
plafond is klaar en de plinten zitten eraan vloer is gelegd nu nog de plinten rondom de vloer kasten naast de wastafel ga ik morgen plaatsen met de plinten
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_190913631
49 dagen geleden dat ik gereageerd heb het gaat hier nog steeds door met ons droom paleis zoals ik eerder al aangaf ga het niet meer zo snel als in het begin maar doe mijn best de haard staat aan en helpt echt om het huis warm te houden maar is inmiddels ook vervangen voor een andere houtkachel met meer KW de badkamer is klaar wasgoed zit alweer in de wasmand en voor de houtkachel ligt er genoeg hout op voorraad dit was ook een ding om uit te zoeken wanneer gebruik je eiken hout of mischien toch essen hout of zoals ons nu verteld is hardhout is te vergelijken als 4 kuub gewoon hout? het is alleen de kunst om te begrijpen welk hout en hoe je de kachel moet bedienen zodat hij het langst brand de planning is nog in volle gang ondanks alles hebben we een huis waar we nu al van genieten ondanks de dingen wat we nog moeten opknappen het plafond is al een klein beetje klaar de deur wordt nog vervangen en de spotjes in het plafond komen straks achter de gordijn rails ook de stalenbalk wordt omkleed de indeling zoals wij het nu zien is deze
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_190915047


Heb je antislip en in je badkuip ??? Ik zie een glaspaneel met hele scherpe hoeken.....



Liever deze voor als je ooit eens per ongeluk je evenwicht verliest in de badkuip.
Jeroentje.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 08:01:31 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190915093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef jpajs het volgende:
[ afbeelding ]

Heb je antislip en in je badkuip ??? Ik zie een glaspaneel met hele scherpe hoeken.....

[ afbeelding ]

Liever deze voor als je ooit eens per ongeluk je evenwicht verliest in de badkuip.
Dit is compleet geen logische plank (ook vanwege de locatie waar ie hangt) om te raken of mee te nemen in je val, mócht je onderuit kletteren of wiebelig zijn.
Hoe kom je daarbij :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190929698
ik heb er nog even naar gekeken maar volgens mij voldoet dit prima aan de eis? nog een foto van beneden en dan probeer ik mijn kinderen ook nog uit te leggen dat ze liggen in bad en staan dat doen we onder de douche deze staat links als je ervoor staat, maar als je denkt nee dit gaat te gek dit trek ik niet geen probleem haal het plankje weg voor je gemoedsrust en vul ik de gaatjes weer aan met voegsel ik zou niet graag willen dat je hier 's nacht wakker van ligt inmiddels hebben we na het werk samen met mijn zwagers en schoonvader de panlatten geplaatst in de woonkamer ter voorbereiding van het plafond nee het huis is nog lang niet klaar maar we gaan lekker door
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  woensdag 8 januari 2020 @ 07:49:13 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_190931228
Er is weer hard gewerkt zeg. Ook leuk om jullie muur met de plannen te zien, geweldige insteek ^O^.

Vraagje: is de vloer in de badkamer nou vinyl? Het lijkt af te buigen bij contact tussen muur en vloer? Vanwaar de keuze Of lijkt dat alleen zo?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_190936987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 00:55 schreef PasAppie het volgende:
deze staat links als je ervoor staat, maar als je denkt nee dit gaat te gek dit trek ik niet geen probleem haal het plankje weg voor je gemoedsrust en vul ik de gaatjes weer aan met voegsel ik zou niet graag willen dat je hier 's nacht wakker van ligt
Met elkaar zien we meer en vanaf de eerste foto leek het alsof het rechthoekig schapje was met twee enorm scherpe punten. Gelukkig was het al een afgeronde versie. *O*

Kan weer rustig slapen, dank je wel. :Z
Jeroentje.
  woensdag 8 januari 2020 @ 22:11:51 #159
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_190942594
Wat een verbouwing, petje af voor al het werk die er is gedaan.

Ik volg ;)
pi_190942939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:49 schreef monsterd. het volgende:
Er is weer hard gewerkt zeg. Ook leuk om jullie muur met de plannen te zien, geweldige insteek ^O^.

Vraagje: is de vloer in de badkamer nou vinyl? Het lijkt af te buigen bij contact tussen muur en vloer? Vanwaar de keuze Of lijkt dat alleen zo?
Hoi Mosterd dank je wel, de vloer in de badkamer is inderdaad van vinyl en is rondom afgekit, ik ben zelf woningstoffeerder en vinyl of pvc wordt de laatste tijd, steeds meer gelegd in een badkamer bijna elke maand leggen wij bij een klant een badkamer of een trap met vinyl of pvc, harde vloeren is denk ik om dit moment 80% van wat wij leggen. Bovenverdiepingen worden nog wel vaak met tapijt gelegd. Onder de radiator maak ik nog een koof met tegels dit vindt moeders mooier en je moet je vrouw tevreden houden ze is al zo geduldig.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_190943071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:40 schreef jpajs het volgende:

[..]

Met elkaar zien we meer en vanaf de eerste foto leek het alsof het rechthoekig schapje was met twee enorm scherpe punten. Gelukkig was het al een afgeronde versie. *O*

Kan weer rustig slapen, dank je wel. :Z
Gelukkig :) maar ben blij dat je het wel aangeeft want als je zo met de verbouwing bezig bent zijn dat inderdaad wel de dingen waar je niet bij nadenkt, even snel een plankje ophangen wat in de toekomst een bende ellende kan veroorzaken. ^O^
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_190943083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 22:11 schreef broccolitaart het volgende:
Wat een verbouwing, petje af voor al het werk die er is gedaan.

Ik volg ;)
Dank je wel
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:54:25 #163
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_190967395
Netjes hoor! Goed bezig
pi_191096371
Inmiddels weer veranderingen, omdat wij nu al in de woning wonen, komen we vaak in de praktijk dingen tegen die we moeten aanpassen. Zoals de verwarming, de eerste kachel kregen wij van mijn neef een 6kW (hier begon het mee), nadat de woonkamer was ingedeeld en er een lege ruimte ontstond werd er een kachel hoekje bedacht en gingen we bezig met het rookkanaal deze werd doorgevoerd naar buiten en de kachel werd aangesloten. we hebben toen hier al heerlijk voor de houtkachel gezeten maar als je naar de thermostaat keek leek er niet veel te veranderen. Kijkend op marktplaats kwam ik een andere nette kachel Model barbas tegen 8 kW deze geinstaleerd en inderdaad de thermostaat van de cv ging richting de 21 graden terwijl het huis nog niet optimaal geïsoleerd is maar was voor mijn gevoel nog niet voldoende nu hebben wij vanmorgen een Hergom Heritage speksteenkachel gehaald uit Friesland deze heeft een capaciteit van 16-20 kW nu maar hopen dat deze de ruimte aan kan maar ik heb er vertrouwen in!
Ook heb nadat mijn vrouw vertelde dat het zo vervelend was dat het wasgoed boven lag een gat gemaakt in de vloer naar de toekomstige wasruimte.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  zondag 19 januari 2020 @ 08:32:05 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_191097085
Handig, zo'n wasgat!
En ga je de houtkachel dan als hoofdverwarming gebruiken?
Stook je het vaak warmer dan 21 graden?
disclaimer
  zondag 19 januari 2020 @ 09:08:23 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191097240
Dat wasgat _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191098060
Wordt dat geen enorm tochtgat?
  zondag 19 januari 2020 @ 10:34:47 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191098102
Mik je er een deksel op, lijkt me geen probleem te hoeven zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191112363
Die kachel...Ik zou niet met raampjes dicht stoken
pi_191138951
Er komt inderdaad in de wasmand een klep om te voorkomen dat er tocht of luchtjes de badkamer inkomt, vrij simpel met een touwtje en een paar scharnieren ook wordt er nog een buis geplaatst tussen de badkamer en het nieuwe plafond, wat betreft de kachel wow had niet verwacht dat we de woning nu al tot 25 graden kregen dit ondanks wij het nu nog niet optimaal hebben geïsoleerd. De houtkachel heeft een buiten aansluiting, er wordt een buis door de muur geboord zodat de houtkachel zijn zuurstof van buiten krijgt en niet uit de woning. Vandaag zijn we begonnen met het plaatsen van andreaskruisen dit om de boven verdieping stabieler te maken (baad het niet dan schaad het niet) en zijn we begonnen met het plafond de bedrading is natuurlijk ook belangrijk, omdat als er een stroomgroep uitvalt je natuurlijk niet volledig in het donker wil zitten. Groepen zijn er zat in de meterkast maar je kunt het maar 1 keer aansluiten en daarna heb je een plafond met plinten die zijn afgekit etc. en ga je hier niet snel meer aan het trekken. Ook moeten hier bovenlangs de UTP kabels voor internet en luidsprekerkabels om dit allemaal netjes en goed aan te sluiten moet je echt gek zijn! en nu ben ik 1 van de gelukkig die dat al is. Ook is mijn zoon begonnen met een nieuwe hobby en gaan we terug in de tijd Flippo's
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191139006
Lekker bezig. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191212391
We zijn nu bezig met het plafond in de woonkamer maar daar komt wel wat bij kijken niet alleen moet je ervoor zorgen dat je alles van tevoren goed hebt aangelegd en aangesloten] (er moest een extra groep in de meterkast) hebt maar potverdorie mijn zwagers en schoonvader komen aanstaande dinsdag en dan gaat het plafond dicht nu maar zorgen dat alles van tevoren is aangelegd en goed is! we hebben een begin en de kabels liggen waar we ze willen hebben en het ziet er er voor mij nu goed uit. De lichten zijn via een app te bedienen. nu nog simpel met een oude app maar ga dit veranderen in de toekomst met hopelijk google ondersteuning
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191213538
Waarom steek je niet direct wat isolatie tussen de plafond balken?
Je kan er nu zo gemakkelijk bij!
pi_191242698
Hoi Barry1986 dat was inderdaad de vraag gaan we isoleren? of is het eigenlijk wel fijn dat de warmte van de houtkachel of cv door de eerste verdieping gaat zodat het boven ook warmer wordt, het dak is goed geïsoleerd dus die houdt de rest van de warmte die weg wil via het dak wel tegen.
Vanavond zijn we verder gegaan met het plafond eerst de groepen van de meterkast goed verdeeld voordat het plafond gemaakt kon worden. zo heb ik het in gedachten en is ook zo verdeeld. Toen het plafond gaat mooi ook de schakelkast is iets verder uitgebreid nu te bedienen via de telefoon nu het plafond dichtmaken en de spotjes aansluiten en dan door.....
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191242749
het mooie van dit project is dat het gewoon schakelaars van de action zijn dus voor iedereen mogelijk! als je huis slim wilt hebben.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191337748
Vanavond hebben we de beamer opgehangen (gekocht bij Used products) de houder heb ik zelf gemaakt van oud ijzer wat van een computer ophang ding wat onder een bureau vandaan kwam hij is verplaatsbaar (te verwijderen zoals mijn vrouw het graag ziet) het geluid had ik inmiddels al voor elkaar geloof mij het ziet er nu echt niet uit maar dit krijgt allemaal een plekje, ook moet ik nog een scherm bedenken wat ongeveer 3.35 meter bij 2.00 meter gaat worden, zelf zit ik te denken aan een stuk wit vinyl (Woningstoffeerder) maar hoe ik deze moet maken en opbergen? En is het beeld dan optimaal denk het niet maar,wij zijn snel tevreden en dat komt vast goed. Dinsdagavond gaan we de muur in de keuken doorgang groter maken de stempels liggen al klaar en we hebben het plafond nog niet afgemaakt zodat we er zeil tussen kunnen hangen om de stof tegen te houden. Binnenkort weer een update.

[ Bericht 0% gewijzigd door PasAppie op 04-02-2020 00:46:33 ]
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:14:39 #177
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_191346479
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 00:17 schreef PasAppie het volgende:
We zijn nu bezig met het plafond in de woonkamer maar daar komt wel wat bij kijken[ afbeelding ] niet alleen moet je ervoor zorgen dat je alles van tevoren goed hebt aangelegd en aangesloten] (er moest een extra groep in de meterkast)[ afbeelding ] hebt maar potverdorie mijn zwagers en schoonvader komen aanstaande dinsdag en dan gaat het plafond dicht[ afbeelding ] nu maar zorgen dat alles van tevoren is aangelegd en goed is![ afbeelding ] we hebben een begin en de kabels liggen waar we ze willen hebben en het ziet er er voor mij nu goed uit. De lichten zijn via een app te bedienen.[ afbeelding ] nu nog simpel met een oude app maar ga dit veranderen in de toekomst met hopelijk google ondersteuning
Iedere elektricien krijgt een hardverzakking als ze deze setup zien :{
pi_191353346
Hoi Speedfightrage het lijkt erger dan het daadwerkelijk is er zitten niet meer dan 8 stopcontacten op 1 groep en de draden zijn grondkabels de stopcontacten zijn allemaal geaard de stekkers die erin zitten zijn alemaal voor led lampen van gemiddeld ongeveer 5 watt. Er zitten foto's bij van hoe we het toen hadden aangesloten bij mijn ouders thuis toen zaten ze gewoon in de bestaande stopcontacten. Ik weet dat je achter 1 groep geen twee electrice kachels moet gaan plaatsen van 2000 watt per stuk of je moet zin hebben om elke keer met een zaklamp richting de meterkast te lopen. Vanavond hebben we de doorbraak naar de keuken iets hoger en breder gemaakt zodat straks het plafond doorloopt en echt bij het huis hoort en niet een aparte ruimte is je ziet nu de eerste muur en kijkt tegen de buitenmuur aan deze wordt groter gemaakt zodra de vloerplaten zijn gelegd en er goed gestut kan worden.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:46:39 #179
439068 speedfightrage
Stroom bzzt bzzt
pi_191358689
Officieel hoort iedere WCD in een inbouwdoos (holle wand doos bijvoorbeeld) tussen de dozen horen dan netjes buizen te zitten. Dit is allemaal in het kader van brandveiligheid :)

Maar de verbouwing gaat rap! Goed bezig :)
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:40:36 #180
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_191360667
Over je scherm: je moet je doek opspannen. Dan mis je de vouwen en vertekeningen.

Ik dacht aan een lat boven en onder aan het doek, en dan scharnierend daartussen de zijkanten, dan krijg je toch een compact geheel best makkelijk opbergt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_191367878
Bedankt voor je berichtje Speedfightrage, daar heb je helemaal gelijk in te simpel gedacht van mij en het stomme is dat ik die inbouwdozen gewoon heb liggen het bord is gelukkig nog te verwijderen en ga dit dan ook zeker veranderen. Kom vaak zat bij klanten, die een luidspreker kabeltje langs de plint hebben liggen met daaraan een stekkerdoos verbonden met 230 volt en wij dan met ons stoffeerders mes erlangs niet echt prettig, maar is vaak op dezelfde manier onstaan even snel een kabeltje trekken naar die lamp. En ik ben dan vaak degene die tegen deze mensen zegt dit kan echt niet als hier teveel stroom aanhangt smelt dit draadje als sneeuw voor de zon. Goed idee Lipje ik ben mij 's avonds al suf aan het kijken naar youtube filmpjes maar dit zijn vaak allemaal vaste frames waar ze het doek op spannen en nieten schanieren zijn inderdaad de oplossing en dan aan het eind van de bovenbalk of onderbalk ijzeren hoekjes zodat de zijkanten niet door schieten. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191401359
Het idee is het plafond door te laten lopen zodat het 1 geheel wordt en zodat de keuken niet een aparte ruimte wordt (ik had de doorgang dezelfde maat gemaakt als de tuindeuren, het mooie is als je er woont dat je veranderd in gedachten het kan nu, en later heb je er spijt van als je het niet hebt gedaan. Dan nu maar weer even in de puin. Om uit eindelijk ons droomhuis te maken.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191465739
Vandaag kreeg ik de opdracht om mamoleum te maken in een keuken nu moet ik erbij zeggen dat mamoleum niet mijn ding is! en dat ik zeker wel voor voor een uitdagingen ga, een slaapkamer met tapijt is zo gelegd een pvc trap daar ben je even mee bezig maar ik vind het fijn, alles bij elkaar ben ik blij dat ik deze familie ontmoet heb en als je alles bij elkaar ziet dit de perfecte keuze is, ik hou van mensen die genieten van het leven!
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191704937
De indeling is nu denk ik bijna klaar we zijn bezig met de kleine dingen waar hangen we de radiatoren neer en waar plaatsen we de stopcontacten.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_191722940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 01:14 schreef PasAppie het volgende:
Vandaag kreeg ik de opdracht om mamoleum te maken in een keuken [ afbeelding ]nu moet ik erbij zeggen dat mamoleum niet mijn ding is! en dat ik zeker wel voor voor een uitdagingen ga, een slaapkamer met tapijt is zo gelegd een pvc trap daar ben je even mee bezig[ afbeelding ] maar ik vind het fijn, alles bij elkaar ben ik blij dat ik deze familie ontmoet heb [ afbeelding ] en als je alles bij elkaar ziet dit de perfecte keuze is, ik hou van mensen die genieten van het leven!
Wat leuk dat je dat hebt gedaan! Is dat een beetje betaalbaar? Ik ben dol op linoleum en zou dat ook wel in mijn keuken willen, maar dan meer zo:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_192836866
We zijn nog steeds bezig! stap voor stap je wilt het graag goed hebben groepen van de meterkast moesten goed verdeeld worden voor de keuken
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  woensdag 29 april 2020 @ 09:43:21 #187
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_192854385
Goed bezig! Still going strong ^O^
pi_192986359
Bedankt bleiblei de keuken zit er voor zo ver in maar nog niet klaar! maar met ons droompaleis gaan we gewoon langzaam door, en gaan door tot het eind mijn vrouw heeft gelukkig een hele lange adem.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  donderdag 7 mei 2020 @ 07:10:04 #189
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_192988204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef PasAppie het volgende:
Bedankt bleiblei de keuken zit er voor zo ver in maar nog niet klaar! maar met ons droompaleis gaan we gewoon langzaam door, en gaan door tot het eind mijn vrouw heeft gelukkig een hele lange adem. [ afbeelding ]
blijf dit topic updaten, we smachten naar meer ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:29:47 #190
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_192988966
Knap hoe jullie doorzetten hoor ^o^ . Jullie hebben ook een heel eigen smaak zeg, iedere keer is het verassend welke keuzes gemaakt zijn :). Fijn dat het voor jullie het droompaleis is!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_192989406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef PasAppie het volgende:
Bedankt bleiblei de keuken zit er voor zo ver in maar nog niet klaar! maar met ons droompaleis gaan we gewoon langzaam door, en gaan door tot het eind mijn vrouw heeft gelukkig een hele lange adem. [ afbeelding ]
Dat begint wat te worden!
Hoe ga je de wand in de keuken afwerken?
pi_192990939
Wat een mega-project zeg, en dat allemaal naast jullie banen. :o Maar petje af, het wordt mooi!
pi_193005580
Ga ik proberen lipje bedankt voor de reactie, Dank je wel monsterd het is een heel apart gevoel dat je ondanks de rommel en zooi rondom en in het huis, je 's avonds bij de vuurkorf achter het huis zit en dan naar het huis kijkt en je nog steeds met z'n tweeën een gelukkig gevoel krijgt en nu nog steeds van wow! Ik had verwacht dat dit op een gegeven moment iets werd van gewenning en normaal maar dat is het niet. Misschien is het ook wel omdat je nu in de opbouwfase zit en er elke keer wat klaar is gemaakt en dan ook echt bijna klaar is. Maar ik hoop echt dat we dit gevoel houden. archito je zult het niet geloven maar moeders heeft bedacht om op de achterwand behang te plakken net zoals in de badkamer (deze houdt het trouwens goed) we plaatsen wel een glasplaat achter de kookplaat en doorzichtig plakplastic achter de wasbak. Wil het niet? er liggen nog tegels in de schuur. Dank je wel voor de lieve reactie Ysaud.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_193005714
De voorraadkast is ook bijna klaar Ook in de schuur ben ik bezig geweest om deze netjes te maken maar in de praktijk heb je hem zo weer als een georganiseerde chaos Ook is het als je veel dingen tegelijk doet als je er boven op zit soms logische dingen niet meer ziet zoals het aansluiten van de boiler de aanvoer lager dan de afvoer? dat werkt blijkbaar niet :-) zo werkt het wel.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_193056603
Zo langzaam maar zeker is dit forum ons dagboekje geworden dus was ik vanavond aan het denken dat het mischien ook wel leuk is om foto's te laten zien van de verbouwing terwijl het nog niet klaar is, de verjaardagen enz. gaan gewoon door alleen nu even op onze eigen manier Trots op mijn vrouw en kinderen! Eerder gaf je de jongens een nieuwe luier en gaf je ze de fles, en nu zeggen ze :" pap die panlatten zet ik er wel even aan"

[ Bericht 0% gewijzigd door PasAppie op 10-05-2020 23:18:36 ]
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
  maandag 11 mei 2020 @ 07:26:56 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193059280
Mooi om de voortgang en trots te lezen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193095109
Bedankt Molo, vandaag en gisteren hebben we het plafond in de woonkamer dicht gemaakt en en spatplaat achter het fornuis gemaakt. de twee vlekjes op het aanrechtblad zijn druppels van Dasty schoonmaakmiddel agressief spul dit gaan we nog repareren, morgenavond ga ik de stopcontacten afmaken, het werkt nu wel maar hoort niet echt zo :-) daarna komt de koof om de staalbalk en daarna de vloer deze ligt al in de woonkamer te wachten om gelegd te worden het wordt een Pvc click vloer eiken kleur hoop van het weekend foto's te laten zien hoe het is geworden.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_193122640
wat een klus man! leuk om dit topic te volgen!
pi_193184749
Bedankt Flipmoehoe, we wilden van het weekend graag de vloer in de keuken leggen. Maar we kwamen erachter dat als we de vloer over het luik heen zouden leggen,we er niet meer bij kunnen en dus de de afvoer van de wc in de entree niet kunnen maken. 2e probleem was dat er zo weinig ruimte voor de buis is dat de afvoerbuis van de tijdelijke wasmachine die in de entree in de weg lag en dus verwijderd moet worden. Dus we hebben besloten om eerst de oude keuken waar straks de wasruimte komt te slopen en dan hier de boel heen te verhuizen zodat we weer door kunnen in de keuken volgen we het nog :-), inmiddels hebben we wel mooi de koof kunnen maken en de wanden gedeeltelijk gemaakt straks komen er sierlijsten langs het plafond dus je kijkt er nu nog een beetje ruw in maar dat gaat goed komen.
Van het concert des levens krijgt niemand een programa
pi_193199937
Erg leuk topic om te volgen.
Het wasgat is echt volgens mij de uitvinding van de eeuw. Hoe kom je erop? :D

Eigenlijk wil ik ook een wasgat. En iemand die dan beneden staat om de was op te vangen en te doen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')