Ik heb daar gewoon een muts voorquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Prison break kapsel is terugwel tyfus koud maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een muts voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
jawelquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En zit dat dan nu nog steeds niet in je bioritme?
Kan zeker geen kwaad .. beetje zout en anti-bodiesquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, proteīnen! Dan doe ik het wel op brood.
Moest even zoeken wat het was. Via Netflix te zien. Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:45 schreef chufi het volgende:
Iemand de serie "Dogs of Berlin " al gezien?
quote:
Ben er aan begonnen.. Duitse krimis zijn meestal wel goed te doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest even zoeken wat het was. Via Netflix te zien. Dat heb ik niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej Mario. Goedemiddag.![]()
Hier een leuk plaatje, omdat het kan.![]()
[ afbeelding ]
Top! Wil het alweer een beetje met de mobiliteit?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb maandag mijn cv weer actief gemaakt en ik word helemaal gek gebeld.
Ja, die waren doorgaans prima te pruimen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er aan begonnen.. Duitse krimis zijn meestal wel goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |