abonnement Unibet Coolblue
pi_184698857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht dat loverboys het iets uitgebreider dan dit aanpakte :P

Denk gewoon onzeker jochie.
Dit ja. Geef hem gewoon een beetje realiteitszin en zie hoe het loopt, nu al afkappen is erg voorbarig.
pi_184698918
“Ik hou van je” zeggen tegen iemand die je pas 2 weken kent en nog nooit gezien hebt. :')
pi_184701771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
nou, na 2 weken zeggen dat je van iemand houdt is belachelijk, want dat kan helemaal niet na 2 weken.

Dit zou ik ook gewoon letterlijk zo tegen hem zeggen ja

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

Dit ja. Geef hem gewoon een beetje realiteitszin en zie hoe het loopt, nu al afkappen is erg voorbarig.
hij begon zelf met voorbarig doen, dan is het feit dat het voorbarig is niet echt een argument om iets niet te doen in dit geval
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184701882
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef Beertjee het volgende:

[..]

Jaa daarom vind ik t ook nogal raar, ik geloof t eigenlijk niet echt.
Ik ben 16 :)
Hij houdt ook (nog) niet echt van je, daarvoor kent hij je veel te kort. Hij lijkt waarschijnlijk gewoon tot over zijn oren verliefd, en weet niet goed hoe hij dat uit moet drukken. Schattig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184701920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht dat loverboys het iets uitgebreider dan dit aanpakte :P

Denk gewoon onzeker jochie.
Precies dit. Eerste verliefdheid wellicht.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit ja. Geef hem gewoon een beetje realiteitszin en zie hoe het loopt, nu al afkappen is erg voorbarig.
^O^
"Pools are perfect for holding water"
pi_184704228
Wat een paniek gelijk in dit topic.

Klinkt als een onschuldige jongen die nog niet eerder een vriendin heeft gehad en daardoor dus niet goed weet hoe hij zich moet uiten naar jou.

Geef gewoon aan dat je het nog te vroeg vind en kijk hoe het verder loopt.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:01:19 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184705478
Kun je tegenwoordig ook al vreemden via instagram hosselen? Godverdomme wat word ik oud.
pi_184705576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat een paniek gelijk in dit topic.

Klinkt als een onschuldige jongen die nog niet eerder een vriendin heeft gehad en daardoor dus niet goed weet hoe hij zich moet uiten naar jou.

Geef gewoon aan dat je het nog te vroeg vind en kijk hoe het verder loopt.
Dit. Maar klopt wel hoor. De 'liefde' die je op die leeftijd hebt is anders dan wat er mee wordt bedoeld. Mensen zeggen al heel gauw dat ze van elkaar houden maar nee hoor.
pi_184706755
Kijk eens naar de serie Catfish op MTV.....
Vrees dat dit of een wanhopige jongen is die heel graag over een meid heen wil...of een oude viespeuk of loverboy.
Oftewel zeg hem dat ie normaal moet doen of kap het af.
pi_184706843
Jongens die na twee weken zeggen ik hou van je, zijn het type die jouw dumpen twee weken nadat ze je maagdelijkheid hebben kunnen nemen.

Vaak genoeg mogen aanhoren vroegah.
pi_184707016
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:43 schreef Luuntje het volgende:
Kijk eens naar de serie Catfish op MTV.....
Vrees dat dit of een wanhopige jongen is die heel graag over een meid heen wil...of een oude viespeuk of loverboy.
Oftewel zeg hem dat ie normaal moet doen of kap het af.
Misschien houd ze wel van oude viespeuken.. maar je moet altijd zeker weten met wie je praat ongeacht leeftijd.

Tegenwoordig is het wat dat betreft niet te vertrouwen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:13:04 #37
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_184707180
Jullie zijn superjong, kan ook zomaar zijn dat hij gewoon 0 ervaring heeft en niet goed weet hoe die zich richting jou moet opstellen. Is ook gewoon een 'leerproces', waarbij het een goede les is dat na 2 weken zeggen 'ik hou van jou' nogal creepy is. Al die alarmbellen die hier afgaan vind ik nogal overdreven.

Wat moet je zeggen? Dat je dit wel erg snel vindt. Denk dat het vooral is dat je naar jezelf moet luisteren. Als jij het na 2 weken te vroeg vindt om af te spreken, dan moet je dat ook zeker niet doen:)
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 22:30:20 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184783185
Deden we vroeger ook gewoon. Ik hou van je en tussendoor 100 kusjes op de app etc. Is gewoon normaal om te doen als je jong bent. Mensen hier draaien het mooi naar het negatieve zeg
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 22:56:43 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184783738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
Deden we vroeger ook gewoon. Ik hou van je en tussendoor 100 kusjes op de app etc. Is gewoon normaal om te doen als je jong bent. Mensen hier draaien het mooi naar het negatieve zeg
Eens. Ik zou er ook niet teveel achter zoeken, maar wel alert blijven. En gewoon zeggen dat hij wat voorbarig is. Eerst elkaar maar eens wat beter leren kennen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184904475
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:22 schreef Beertjee het volgende:
Hoii,
Misschien een rare vraag maar ik ben nu ongeveer 2 weekjes met iemand aan t praten (via app enzo) en ik begin m nu nogal leuk te vinden.
Maar nu heeft hij me verteld dat ie van me houdt en ik weet nu niet echt wat ik terug moet zeggen.
Is t niet te vroeg om dat tegen iemand te zeggen na 2 weken?
Ik wil niet meteen zeggen dat ik ook van hem hou terwijl ik t nog niet zeker weet enzo..
Ik weet echt niet wat ik nu terug moet zeggen..
Iemand wat advies?
"ik denk dat ik je wel leuk vindt, maar houden van vind ik wat ver gaan. Zullen we het gewoon rustig aan doen en gewoon bekijken hoe leuk we elkaar gaan vinden?"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')