Een logische beslissingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef _--_ het volgende:
Topic hierover maken zodat alle fokkers ns massaal kunnen uitlachen terwijl het een logische beslissing is.
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef _--_ het volgende:
Topic hierover maken zodat alle fokkers ns massaal kunnen uitlachen terwijl het een logische beslissing is.
Omdat de NS een hoop treinen laat uitvallen kunnen ze op het einde van het jaar roepen dat meer dan 95% op tijd reed. Dit is de nieuwe tactiek, gewoon treinen schrappen om aan de doelstellingen te voldoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef _--_ het volgende:
Topic hierover maken zodat alle fokkers ns massaal kunnen uitlachen terwijl het een logische beslissing is.
Sneeuwval is dan ook het probleem niet sneeuwdek. Daarnaast is er plaatselijk een laag van 8cm mogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een logische beslissing
Zoiets is logisch als er een cm of 15 valt. Niet bij 2cm
Nu houd je vast, niet iedereen (ik gelukkig wel ) heeft de mogelijkheid tot thuis te werken, en aangezien de NS niet rijd moet iedereen dan opeens met de auto. Dat icm. sneeuw en ongelukken betekend monster files. De NS zou juist meer treinen moeten laten rijden met sneeuwval zodat de wegen ontlast worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit.
Bij de vorige sneeuwval werden collega's van mij uitgelachen dat ze thuis bleven werken. Uiteindelijk stond zo'n beetje iedereen die was komen werken in de spits muurvast!
Iets met infrastructuur- en populatiedichtheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Omdat de NS een hoop treinen laat uitvallen kunnen ze op het einde van het jaar roepen dat meer dan 95% op tijd reed. Dit is de nieuwe tactiek, gewoon treinen schrappen om aan de doelstellingen te voldoen.
Hoelang weten we al dat het wel eens kan sneeuwen in Nederland? Het is niet dat hier 3 meter ligt zoals in Oostenrijk, waar de treinen wel gewoon rijden. Hier ligt maximaal 3 cm.
Volgend jaar kunnen we ook sneeuw verwachten, en het jaar erna ook, het jaar daarna zelfs ook. Misschien toch maar eens een fatsoenlijke oplossing zoeken voor 2/3 cm sneeuw 2x per jaar dan treinen annuleren. Mensen moeten toch naar het werk, of zal morgen heel Nederland ook maar roepen dat ze massaal thuisblijven?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Iets met infrastructuur- en populatiedichtheid.
Niet zo idioot doen.
Men kan gewoon met de trein hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nu houd je vast, niet iedereen (ik gelukkig wel ) heeft de mogelijkheid tot thuis te werken, en aangezien de NS niet rijd moet iedereen dan opeens met de auto. Dat icm. sneeuw en ongelukken betekend monster files. De NS zou juist meer treinen moeten laten rijden met sneeuwval zodat de wegen ontlast worden.
Nutteloze investering wat betreft Nederlandse klimaat en opwarming daarvan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen we ook sneeuw verwachten, en het jaar erna ook, het jaar daarna zelfs ook. Misschien toch maar eens een fatsoenlijke oplossing zoeken voor 2/3 cm sneeuw 2x per jaar dan treinen annuleren. Mensen moeten toch naar het werk, of zal morgen heel Nederland ook maar roepen dat ze massaal thuisblijven?
In Zuid-Limburg jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Sneeuwval is dan ook het probleem niet sneeuwdek. Daarnaast is er plaatselijk een laag van 8cm mogelijk.
Werk je bij NS ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nutteloze investering wat betreft Nederlandse klimaat en opwarming daarvan.
Puur gebrek aan kennis weer dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In Zuid-Limburg ja
Kom op he. Zelfs over 8cm zou men niet hysterisch moeten doen
Dit dus. Men snapt de redenatie van de NS gewoon niet. Door de toch al drukke lijnen wat te ontlasten (maar wel langere treinen in te zetten), voorkomen ze dat het compleet vastloopt wanneer het wél mis gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Men kan gewoon met de trein hoor!
__!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef _--_ het volgende:
Topic hierover maken zodat alle fokkers ns massaal kunnen uitlachen terwijl het een logische beslissing is.
Omdat er ook geen fuck sneeuw gevallen wasquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:31 schreef Leonos het volgende:
Vorige keer reed het voor mij als een zonnetje, goede regeling!
Lekker man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat er ook geen fuck sneeuw gevallen was
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een logische beslissing
Zoiets is logisch als er een cm of 15 valt. Niet bij 2cm
Nou ja, ze doen het ook niet echt geweldig al vinden ze dat zelf wel:quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef _--_ het volgende:
Topic hierover maken zodat alle fokkers ns massaal kunnen uitlachen terwijl het een logische beslissing is.
Misschien eens stoppen met vergelijken met andere landen? Nederland heeft een zeer druk treinnetwerk (het drukste van Europa?) waar op de meeste trajecten iedere 10-15 minuten een trein rijdt. Vrij logisch dat je daarin wat ruimte wilt creëren bij - voor Nederland - wat extremere situaties. Wij Nederlanders zijn simpelweg niet gewend aan sneeuw, dat zag je vorige week wel aan de enorme hoeveelheid files. Niks mis mee om daar goed op in te spelen en mensen tijdig te waarschuwen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou ja, ze doen het ook niet echt geweldig al vinden ze dat zelf wel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wel-1471605-a1132595
"Dus: in de winter rijden de treinen in Zwitserland stipter dan in Nederland. Ze rijden daar trouwens in de winter ook stipter dan in Nederland in de zomer."
Met een drukker netwerk wordt ook rekening gehouden in dit artikel. Maar waarom zou je dienstverlening, daarmee rekening houdende, dan nog niet naast elkaar mogen leggen als je daar rekening mee houdt? Het NRC doet dat ook in dit geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien eens stoppen met vergelijken met andere landen? Nederland heeft een zeer druk treinnetwerk (het drukste van Europa?) waar op de meeste trajecten iedere 10-15 minuten een trein rijdt. Vrij logisch dat je daarin wat ruimte wilt creëren bij - voor Nederland - wat extremere situaties. Wij Nederlanders zijn simpelweg niet gewend aan sneeuw, dat zag je vorige week wel aan de enorme hoeveelheid files. Niks mis mee om daar goed op in te spelen en mensen tijdig te waarschuwen.
twitter:ProRail twitterde op dinsdag 29-01-2019 om 17:51:59 @DeOverdenking Heb je al gesolliciteerd? ? Alleen de NS rijdt morgen vooralsnog een aangepaste dienstregeling ^AW reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |