Nee inderdaad. Zaterdagmiddag is nog veel kutter.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet op dinsdagmiddag half 1 hoop ik .
Ik wordt lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:15 schreef alexlefou het volgende:
Ik wordt groter en beter en vulgairder dan tong 80
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En nog dik ook.
Wel met extreem goed zicht als ie een bril op heeft.
Kijk wel uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja opzich.
Maar je durft mij toch niet te meeten
Gewoon kaufland in de avond toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zaterdagmiddag is nog veel kutter.
Maar dat was niet mijn schuld. GGMM laat mensen van Groningen naar Amersfoort reizen voor NIETS.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk wel uit.
De laatste keer dat ik je wilde meeten ben ik 2 jaar lang voor pedofiel uitgemaakt hier door GGMM.
Tuurlijk man leventje is toch allemaal veel beter te betalen daar van 1 salaris nog.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon kaufland in de avond toch.
Ik heb het idee dat die Duitsers nog veel meer gewoon de vrouw thuis hebben zitten. Veel minder druk in de super na 6-en.
Daar heeft Johannes toch een mooi een zak borrelnootjes aan overgehouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dat was niet mijn schuld. GGMM laat mensen van Groningen naar Amersfoort reizen voor NIETS.
En niet zomaar iemand he.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar dat was niet mijn schuld. GGMM laat mensen van Groningen naar Amersfoort reizen voor NIETS.
Waarheid ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk man leventje is toch allemaal veel beter te betalen daar van 1 salaris nog.
Ik mag hem niet. Aangezien hij mijn date heeft gejat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En niet zomaar iemand he.
Allround mister nice guy uit de sc. Iedereen houdt van Johannes.
Over jou heb ik hem nooit gehoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daan zou ook wel niet positief over mij zijn geweest.
Moet dit weer opgerakeld worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoop Stijn weer eens te zien hier
Dat is vrij positief. Aangezien het een enorm ongemakkelijke situatie was.quote:
Was dat het prullenbakincident?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is vrij positief. Aangezien het een enorm ongemakkelijke situatie was.
Stijn is een lieve jongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoop Stijn weer eens te zien hier
Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was dat het prullenbakincident?
Kan je niet gewoon beter daar gaan wonen dan? Ik volg je persoonlijke situatie verder niet zo hoor, dus misschien is dit een hele domme vraagquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarheid ja.
Slaat echt nergens op hoeveel goedkoper het is om 10 minuten over de grens uit eten te gaan bv
Voor sommige dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter daar gaan wonen dan? Ik volg je persoonlijke situatie verder niet zo hoor, dus misschien is dit een hele domme vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |