abonnement Unibet Coolblue
pi_184687704
Hebben jullie het al meegemaakt?
Je loopt door de stad en neon-verlichting trekt je aan waardoor je een kijkje gaat nemen. Je wandelt door de buurt en ziet de ene na de andere dame vriendelijk glimlachen en zwaaien en sommigen maken al eens een gebaar van 'voor ¤40 mag je wel eens' (i.p.v. ¤50).

En plots zie je ze staan, een moordgriet die je zelfs in de kroeg niet zou kunnen versieren. Althans toch niet als je geen dokter, advocaat of CEO bent met een rekening met een paar miljoen euro's op.
Maar hier dus wel ¤50, hop en klaar. het bevalt je en je gaat terug... ¤50. Derde keer is scheepsrecht en je mag eens voor ¤40.
En alsof dat niet genoeg is lijkt het alsof je een spaarkaart krijgt met wat extra's. ¤40 met een paar opties bij.
Tot ik de laatste keer zelfs gratis mocht, ja gratis!
Ze zei me dat ze me wel leuk vond, ik verzorgd ben, ik leuk ben en dat ze vaak wel aan me denkt.
Ze gaf me haar echte naam en telefoonnummer om vroeg me zelfs om eens iets te gaan drinken in de kroeg.

Maar wat moet ik hiermee?
Cindy De Vuyst
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:05:13 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184687739
We need details, copious details...
And so is the past
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 29 januari 2019 @ 09:05:53 #3
186611 Haags
pi_184687743
Nee, geen ervaring mee.
Zonder wrijving geen glans
pi_184687826
Wat je ermee moet? Eten bij je ouders en haar voorstellen natuurlijk!
pi_184687972
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:13 schreef Cupasoep het volgende:
Wat je ermee moet? Eten bij je ouders en haar voorstellen natuurlijk!
En dan vooral het verhaal van de eerste ontmoeting vertellen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_184689828
Ren nu het nog kan.
TRAP ER NIET IN!!
pi_184690077
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En dan vooral het verhaal van de eerste ontmoeting vertellen.
Zal ik niet zeggen uiteraard.
Cindy De Vuyst
pi_184690080
Iets mee drinken in de kroeg, kan denk ik geen kwaad.
Cindy De Vuyst
pi_184752175
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:01 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt?
Je loopt door de stad en neon-verlichting trekt je aan waardoor je een kijkje gaat nemen. Je wandelt door de buurt en ziet de ene na de andere dame vriendelijk glimlachen en zwaaien en sommigen maken al eens een gebaar van 'voor ¤40 mag je wel eens' (i.p.v. ¤50).

En plots zie je ze staan, een moordgriet die je zelfs in de kroeg niet zou kunnen versieren. Althans toch niet als je geen dokter, advocaat of CEO bent met een rekening met een paar miljoen euro's op.
Maar hier dus wel ¤50, hop en klaar. het bevalt je en je gaat terug... ¤50. Derde keer is scheepsrecht en je mag eens voor ¤40.
En alsof dat niet genoeg is lijkt het alsof je een spaarkaart krijgt met wat extra's. ¤40 met een paar opties bij.
Geloof je dit nou zelf? Ik heb al heel wat DVP's bezocht, en die ¤50 klopt al niet, laat staan die spaarkaart.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_184752212
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:43 schreef blomke het volgende:

[..]

Geloof je dit nou zelf? Ik heb al heel wat DVP's bezocht, en die ¤50 klopt al niet, laat staan die spaarkaart.
Als je niet vreselijk lelijk bent, kan dat best.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184752379
Als je vader er achter komt na het voorstellen dat zij een hoer is lig je voor je het weet in zijn zaad te roeren.
pi_184757981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:35 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Ren nu het nog kan.
TRAP ER NIET IN!!
pi_184758099
Mensen die moeten betalen voor de seks zijn doorgaans foeilelijk.
pi_184759471
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:43 schreef blomke het volgende:

[..]

Geloof je dit nou zelf? Ik heb al heel wat DVP's bezocht, en die ¤50 klopt al niet, laat staan die spaarkaart.
Ik zei 'lijkt het alsof je een spaarkaart hebt'. Want bij de 4de keer krijg je al wat extra's en korting!
Cindy De Vuyst
pi_184764025
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:01 schreef einzeinz het volgende:
Hebben jullie het al meegemaakt?
Je loopt door de stad en neon-verlichting trekt je aan waardoor je een kijkje gaat nemen. Je wandelt door de buurt en ziet de ene na de andere dame vriendelijk glimlachen en zwaaien en sommigen maken al eens een gebaar van 'voor ¤40 mag je wel eens' (i.p.v. ¤50).

En plots zie je ze staan, een moordgriet die je zelfs in de kroeg niet zou kunnen versieren. Althans toch niet als je geen dokter, advocaat of CEO bent met een rekening met een paar miljoen euro's op.
Maar hier dus wel ¤50, hop en klaar. het bevalt je en je gaat terug... ¤50. Derde keer is scheepsrecht en je mag eens voor ¤40.
En alsof dat niet genoeg is lijkt het alsof je een spaarkaart krijgt met wat extra's. ¤40 met een paar opties bij.
Tot ik de laatste keer zelfs gratis mocht, ja gratis!
Ze zei me dat ze me wel leuk vond, ik verzorgd ben, ik leuk ben en dat ze vaak wel aan me denkt.
Ze gaf me haar echte naam en telefoonnummer om vroeg me zelfs om eens iets te gaan drinken in de kroeg.

Maar wat moet ik hiermee?
Nou een drankje kan je toch doen? Als zij dit als beroep heeft moet jij je wel afvragen of jij zoiets kan accepteren dat zij intiem is met andere mannen. Hangt er eigenlijk ook vanaf hoe intiem je het maakt. Is het vriendschappelijk of wilt ze een relatie etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:13 schreef Cupasoep het volgende:
Wat je ermee moet? Eten bij je ouders en haar voorstellen natuurlijk!
_O- _O- _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En dan vooral het verhaal van de eerste ontmoeting vertellen.
_O- _O- _O- Ruimdenkendheid!

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:55 schreef Everythingexist het volgende:
Als je vader er achter komt na het voorstellen dat zij een hoer is lig je voor je het weet in zijn zaad te roeren.
Nou, TS kan ook een trio doen toch...
pi_184769197
:')
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:05:47 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_184769240
Neem de volgende keer je ouders mee en stel ze aan elkaar voor. Als het klikt kan je eens thuis afspreken.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184779932
Drankje is sowieso geen probleem, lijkt me.
Verliefd worden waarschijnlijk niet aan te raden.

Maar wie weet kan een aardige man heel gelukkig worden met een oude hoer. Flauwe woordgrap & no offense meant. Ook hoeren hebben gevoelens. Maar reken nergens op.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184780880
En TS weet je al wat je gaat doen?
pi_184791299
Als je mee mag naar huis maximaal 20¤ per keer hoor,mze heeft immers ook geen raamkosten en belastingafdracht dan.
.
pi_184791974
't Wordt in ieder geval een gezellige boel als TS de dame mee naar huis neemt... want elders op Fok tracht hij zijn vrouw in blijde verwachting te krijgen.

Feessie! *O*
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')