Beter daar dan in Bangladeshquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom is mijn jas in godsnaam in Zwitserland.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
Is ie op reis?quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
Globetrotter.quote:Op donderdag 31 januari 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
Lekker, wij gaan zo friet halenquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:23 schreef Poes. het volgende:
Wij zitten aan een broodje hotdog, geen zin om te koken.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Krijg je er ook een speeltje bij in zo'n mooie doos?
Hè jammerquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
Hahaha nee daar doen ze hier niet aan
Is het ook welquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hè jammer![]()
Ik vind kipnuggets echt een kindersnack, sorry![]()
Maar ze zijn wel lekker hoor, eet smakelijk straks!
Oeh daar heb ik nu zin inquote:Op donderdag 31 januari 2019 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het ook wel
Maar eigenlijk het enige wat ik lekker vind, en bamischijf maar dat is meteen heel veel.
Ik zie hier steeds 's avonds de bonnen voor de volgende dag verschijnen en 's ochtends soms nog 1 of 2 extra..quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:02 schreef Sarabi het volgende:
De bakker heeft vandaag geen bonnen bij too good to go
Ja maar van Engeland naar Zwitserland naar Nederland. I am lostquote:
Oh dat is wel een beetje gek inderdaad..quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar van Engeland naar Zwitserland naar Nederland. I am lost.
Ik héb raarder gezien. Pakjes die via San Francisco en Brazilië gingen. Vanuit het VK, welteverstaan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar van Engeland naar Zwitserland naar Nederland. I am lost.
Watquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik héb raarder gezien. Pakjes die via San Francisco en Brazilië gingen. Vanuit het VK, welteverstaan.
Postsorteren is een magisch iets.quote:
Shit, en nu?quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:53 schreef Samzz het volgende:
Net m'n wedstrijdoutfit gepast. Riem te groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |