Dat is nog ergerquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zag er meer uit als "toch niet mijn auto"-gedrag.
Toen was het allemaal nog belastingvrij, super cheap een diesel rijdenquote:
Ja nu niet meer idd. Maar ik tank toch altijd in België de benzine, en dat is veel goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Toen was het allemaal nog belastingvrij, super cheap een diesel rijden![]()
Paar jaar later kreeg ik een dikkere variant, automaat ook nog. Heerlijk ding
Het is momenteel ook echt een uitdaging om wat aardigs voor een leuke prijs te vinden. Toen m'n vent twee jaar geleden de zijne kocht, had je voor zeg ¤1500-2000 echt geinige dingen, maar soortgelijke zijn nu makkelijk ¤1000 duurder.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nu niet meer idd. Maar ik tank toch altijd in België de benzine, en dat is veel goedkoper.
Overigens nog steeds geen auto gevonden.
Dacht dat t aan mij lagquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is momenteel ook echt een uitdaging om wat aardigs voor een leuke prijs te vinden. Toen m'n vent twee jaar geleden de zijne kocht, had je voor zeg ¤1500-2000 echt geinige dingen, maar soortgelijke zijn nu makkelijk ¤1000 duurder.
Nu moet ik aan braddie denkenquote:Op donderdag 31 januari 2019 10:02 schreef Poes. het volgende:
Echt zo'n turkenbakMercedes
Samzz, is het écht geen optie om een noodbakje te halen? En dan heb ik het over een prijsklasse van max 500 euro. Kun je daarna sparen en verder kijken.
Nee, ze zijn echt duurder geworden. Zal wel samenhangen met meer mensen (verder van huis) aan het werk. Die moeten daar ook kunnen komen natuurlijk.quote:
Ja dat zal idd wel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze zijn echt duurder geworden. Zal wel samenhangen met meer mensen (verder van huis) aan het werk. Die moeten daar ook kunnen komen natuurlijk.
Das waarquote:Op donderdag 31 januari 2019 10:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, Braddie vindt het ook daadwerkelijk práchtige auto's![]()
Mafklapper.
Kom maar halen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:44 schreef LPFAN het volgende:
Volgens KNMI is er code geel voor sneeuwresten. Welke sneeuw![]()
Oh das niet fijn inderdaad. Maar hou maar lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom maar halen.
Stomme plakkaten ijs nu.
Hier ligt nog wel, is best glad ook.quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:44 schreef LPFAN het volgende:
Volgens KNMI is er code geel voor sneeuwresten. Welke sneeuw![]()
Binnen of buitenquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:39 schreef Poes. het volgende:
Fijn Samzz
Ik deed de ramen wassen, je kunt er nu weer doorheen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |