Is niet heel handig als je ook nog op een paard moet lettenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Google Translate! (wel irritant though...)
True... stom wijf welquote:Op maandag 28 januari 2019 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet heel handig als je ook nog op een paard moet letten.
Hoe heeft ze een afspraak kunnen maken dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet heel handig als je ook nog op een paard moet letten.
Ik eet curry. Of ja, die wordt voor me gemaakt. Goed voedsel met dit koude weer.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Lotusss het volgende:
Nu de eeuwige vraag: wat ga ik vanavond eten...?
Dat heeft haar vriend gedaan die wel redelijk Nederlands kan en zei dat ze Engels kan sprekenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heeft ze een afspraak kunnen maken dan?
Ik ga groente roerbakken in chillisausquote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Lotusss het volgende:
Nu de eeuwige vraag: wat ga ik vanavond eten...?
Oh, handig.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft haar vriend gedaan die wel redelijk Nederlands kan en zei dat ze Engels kan spreken.
Curry met bloemkoolrijst... goed ideequote:Op maandag 28 januari 2019 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga groente roerbakken in chillisaus. En dan met bulgur en van die vega stukjes denk ik.
Hmmm... Ik kan ook wel curry maken. Ik heb nog kokosmelk, zoete aardappel, knoflook en gember.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Curry met bloemkoolrijst... goed idee
Ik koop denk ik dan een boemboe en vul het aan met mijn eigen kruiden.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:30 schreef Samzz het volgende:
En ik zou nog ergens kerrie moeten hebben... * Denkt.
Curry met stukjes bloemkool.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Curry met bloemkoolrijst... goed idee
Ja maar zonder rijst dan.quote:
Omdat de bloemkool de rijst vervangt in een gerecht waar traditioneel rijst bij wordt geserveerd.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus waarom je dat woord erbij vermeldT?
Vier dagen van schijten.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:37 schreef Q. het volgende:
Curry vanavond. Kan ik er weer 4 dagen van eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |