Zet 'm op.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik ga zo echt afwassen. Ik kan het.
Twijfelde nog of ik het ging aanklikken net.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef I. het volgende:
K&W / Mijn zoekertje voor een beschikbare woning
Jezus.
ik moet zo de vaatwasser uitruimen en weer inladenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik ga zo echt afwassen. Ik kan het.
Brb ik kom eraan met mijn vaat.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik moet zo de vaatwasser uitruimen en weer inladen
Ik dus ook, en toen zag ik dat iemand anders er ook al emo.gif op postte in een ander topic, dus werd ik toch overgehaald wel te kijken.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde nog of ik het ging aanklikken net.
Jezus wat heb ik gelezenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef I. het volgende:
K&W / Mijn zoekertje voor een beschikbare woning
Jezus.
vooruit, kunnen we in de tussen tijd als we wachten GoT kijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut dacht doe je wel even voor me.
Jaaaaaquote:Op maandag 28 januari 2019 18:52 schreef murp het volgende:
[..]
vooruit, kunnen we in de tussen tijd als we wachten GoT kijken
Kan iemand m'n nieuwsgierigheid uitzetten en gewoon zeggen dat ik geen links meer moet aanklikken.......quote:Op maandag 28 januari 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde nog of ik het ging aanklikken net.
Echt niet door te komen ookquote:Op maandag 28 januari 2019 18:53 schreef I. het volgende:
[..]
Verhaal van een vent die nooit aan een nieuwe woonruimte gaat komen.
Gewoon beetje doorheen skimmenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Aparte manier van schrijven wel, heb beetje moeite met alles lezen.
Gereageerdquote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef I. het volgende:
NWS / Badr Hari betrapt op dopinggebruik
Lekker voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |