abonnement Unibet Coolblue
pi_184668611
Helaas, ik ben nog nooit op het Utopia terrein geweest. Dit is dan ook meer een oproep aan COS people die het terrein wel hebben bezocht en er een verslagje van willen publiceren. En misschien wat vragen willen beantwoorden van nieuwsgierige lezers zoals ik... Of als je er zelf ook niet bent geweest,dan kun je mijn lijstje van vragen completeren.

• Welk Evenement heb je bezocht?
• Hoe vond je de prijs/kwaliteit voor het ticket?
• Vond je je bezoek achteraf gezien de moeite waard?
• Kon je er makkelijk parkeren? Moest je daarvoor betalen?
• Kon je makkelijk naar binnen of staat er voor de poorten nog een ontvangstcomité van bewakers, gastheren
• Moet je iets tekenen om binnen te komen?
• Wat viel je op wat je op de streams niet ziet?

En natuurlijk hoop ik dat je een eigen verslagje hier plaatst. Heb je nog bewoners kunnen spreken? Met ze op de foto kunnen gaan? enz enz.
pi_184688469
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:44 schreef Rolfp het volgende:
Helaas, ik ben nog nooit op het Utopia terrein geweest. Dit is dan ook meer een oproep aan COS people die het terrein wel hebben bezocht en er een verslagje van willen publiceren. En misschien wat vragen willen beantwoorden van nieuwsgierige lezers zoals ik... Of als je er zelf ook niet bent geweest,dan kun je mijn lijstje van vragen completeren.

• Hoe vond je de prijs/kwaliteit voor het ticket?
• Vond je je bezoek achteraf gezien de moeite waard?
• Kon je er makkelijk parkeren? Moest je daarvoor betalen?
• Kon je makkelijk naar binnen of staat er voor de poorten nog een ontvangstcomité van bewakers, gastheren
• Moet je iets tekenen om binnen te komen?
• Wat viel je op wat je op de streams niet ziet?
Ik ben er nooit geweest, maar na een paar jaar streams kan ik wel het volgende vertellen:

• Hoe vond je de prijs/kwaliteit voor het ticket?
Over het algemeen is de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken.
• Kon je er makkelijk parkeren? Moest je daarvoor betalen?
Er is een grote parkeerplaats vlak voor het terrein. Geen idee of mensen ervoor moeten betalen.
• Kon je makkelijk naar binnen of staat er voor de poorten nog een ontvangstcomité van bewakers, gastheren
Aangezien mensen onder andere hun telefoon moeten inleveren (en van wat ik gehoord heb een foto moeten laten maken) zal er vast wel een ontvangstcomité aanwezig zijn van meerdere talpa-medewerkers.
• Moet je iets tekenen om binnen te komen?
Ja
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_184689280
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:44 schreef Rolfp het volgende:
Helaas, ik ben nog nooit op het Utopia terrein geweest. Dit is dan ook meer een oproep aan COS people die het terrein wel hebben bezocht en er een verslagje van willen publiceren. En misschien wat vragen willen beantwoorden van nieuwsgierige lezers zoals ik... Of als je er zelf ook niet bent geweest,dan kun je mijn lijstje van vragen completeren.

[*] Welk Evenement heb je bezocht?
Ik ben in Uto 1 2 keer geweest. Bij het boksgala en de opening van Baas Beach.

[*] Hoe vond je de prijs/kwaliteit voor het ticket?
Alles wat met Uto te maken heeft is vrij prijzig, maar dat weet je voordat je er naartoe gaat.

[*] Vond je je bezoek achteraf gezien de moeite waard?

Ja hoor, ik heb beide keren het prima naar mijn zin gehad.

[*] Kon je er makkelijk parkeren? Moest je daarvoor betalen?

Er is een groot parkeerterrein, parkeren is gratis.

[*] Kon je makkelijk naar binnen of staat er voor de poorten nog een ontvangstcomité van bewakers, gastheren

Er staat veel beveiliging, en veel vrijwilligers die je fouilleren, controleren, de regels uitleggen, wat je wel en niet mag zeggen/doen. Na afloop staan er mensen die vragen hoeveel je uitgegeven hebt en waaraan.

[*] Moet je iets tekenen om binnen te komen?

Ja. Er wordt ook een foto gemaakt en je mag niets (buiten geld en je autosleutel) mee naar binnen nemen.
[*] Wat viel je op wat je op de streams niet ziet?
Tijdens het boksgala de grote hoeveelheid beveiligers.

En natuurlijk hoop ik dat je een eigen verslagje hier plaatst. Heb je nog bewoners kunnen spreken? Met ze op de foto kunnen gaan? enz enz.

Ik heb toen een verslag geschreven. Met de opening van Baas Beach heb ik Prisha (en haar nicht) ontmoet, mede de reden dat het zo gezellig was. Ik zelf was er met opa Nijn.

UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
UTO / Pris en Nijn op avontuur



[ Bericht 5% gewijzigd door oma-Nijn op 29-01-2019 11:12:15 ]
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_184689509
quote:
Dank je wel. Heb gegoogled en toen vond ik ze ook.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_184689584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Dank je wel. Heb gegoogled en toen vond ik ze ook.
^O^

Altijd leuk om weer terug te lezen. :)
pi_184693686
Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb wel dit topic gevonden van Rowan:
UTO / Rowan en de reis naar Utopia :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')