abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184667584
Goedemorgen,

Ik heb nu 5 maanden vrijwel dagelijks contact met een jongedame(van 21) die ik had ontmoet via Tinder. We hebben in het begin twee keer gedate. Toen ik haar leerde kennen was het net een maand over met haar ex. De dates waren erg leuk, maar we hadden niet gezoend. Tussen de eerste en tweede date in gaf haar ex aan haar misschien weer terug te willen. Op onze tweede date toonde ze dan ook enige terughoudendheid.

Ik begon verliefd op haar te raken, maar het kostte veel moeite om een derde date te organiseren. Ze stuurde soms hele lange berichten met daarin uitleg over haar gevoelens. Het kwam er vaak op neer dat ze gek was op mij, uiteindelijk ook verliefd, maar dat ze nog hield van haar vriend en bang was hem kapot te maken. Ook sprak ze regelmatig over haar angsten/doemscenario's. Angst dat ik haar toch niet leuk genoeg zou vinden als ik haar langer ken enz.

Rond kerst had ze weer een relatie met haar ex. Ze zei dat dit een impulsief besluit was, ze vergeleek het met dat haar twee snoepjes werden voorgehouden die ze beide even lekker vond. Ik liet haar mijn ongenoegen blijken. In dit jaar hebben we weer twee keer afgesproken, ditmaal bij mij thuis. Haar vriend was begin dit jaar vertrokken voor zes maanden. Het was erg gezellig toen ze langskwam. We hebben veel geknuffeld. Ze zei dat als ik haar zou zoenen ze mij wss niet zou stoppen, maar dat ik haar niet mocht zoenen. Heb ik ook niet gedaan. Ze begon erg te twijfelen aan haar besluit. Ze heeft laatst haar vriend ingelicht over dat ze nog steeds in tweestrijd zat. Haar vriend wil dat ze geen contact meer heeft met mij, waarop ze mijn nummer heeft verwijderd.

Ik heb in de afgelopen maanden ook wel eens het contact met haar verboken, maar telkens komt ze weer terug. Wat moet ik doen als ze toch weer contact opneemt? Wat heb ik fout gedaan?
pi_184667701
Gewoon een andere chick zoeken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184667756
Niet meer reageren op haar. Levert jou alleen maar ellende op.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:17:38 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184667787
Contact vermijden en opzoek naar een ander.
pi_184667826
Jullie hebben nog geen relatie en je hebt nu al meer gezeik dan gezond zou zijn als jullie wél een relatie hadden.

Gewoon door naar de volgende, zijn er nog genoeg.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:23:49 #6
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_184667836
Laten gaan, lijkt me al duidelijk dat ze je niet leuk genoeg vindt om gewoon een simpele keuze te maken. Daar heb je niks aan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_184667878
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:50 schreef jungiaan het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb nu 5 maanden vrijwel dagelijks contact met een jongedame(van 21) die ik had ontmoet via Tinder. We hebben in het begin twee keer gedate. Toen ik haar leerde kennen was het net een maand over met haar ex. De dates waren erg leuk, maar we hadden niet gezoend. Tussen de eerste en tweede date in gaf haar ex aan haar misschien weer terug te willen. Op onze tweede date toonde ze dan ook enige terughoudendheid.

Ik begon verliefd op haar te raken, maar het kostte veel moeite om een derde date te organiseren. Ze stuurde soms hele lange berichten met daarin uitleg over haar gevoelens. Het kwam er vaak op neer dat ze gek was op mij, uiteindelijk ook verliefd, maar dat ze nog hield van haar vriend en bang was hem kapot te maken. Ook sprak ze regelmatig over haar angsten/doemscenario's. Angst dat ik haar toch niet leuk genoeg zou vinden als ik haar langer ken enz.

Rond kerst had ze weer een relatie met haar ex. Ze zei dat dit een impulsief besluit was, ze vergeleek het met dat haar twee snoepjes werden voorgehouden die ze beide even lekker vond. Ik liet haar mijn ongenoegen blijken. In dit jaar hebben we weer twee keer afgesproken, ditmaal bij mij thuis. Haar vriend was begin dit jaar vertrokken voor zes maanden. Het was erg gezellig toen ze langskwam. We hebben veel geknuffeld. Ze zei dat als ik haar zou zoenen ze mij wss niet zou stoppen, maar dat ik haar niet mocht zoenen. Heb ik ook niet gedaan. Ze begon erg te twijfelen aan haar besluit. Ze heeft laatst haar vriend ingelicht over dat ze nog steeds in tweestrijd zat. Haar vriend wil dat ze geen contact meer heeft met mij, waarop ze mijn nummer heeft verwijderd.

Ik heb in de afgelopen maanden ook wel eens het contact met haar verboken, maar telkens komt ze weer terug. Wat moet ik doen als ze toch weer contact opneemt? Wat heb ik fout gedaan?
Hoi Juriaan, als ik je tekst zo lees heb je twee momenten gehad waarop je had kunnen doorpakken en die meid je wijf had kunnen worden. Maar zoals velen hierboven adviseren: laten voor wat het is en verder gaan. Als je er niets aan kan veranderen dan moet je het zo laten. Gaat jou alleen maar energie kosten omdat jij het gevoel hebt dat die 'derde' persoon telkens opspeelt. En wat heb je aan een meid die nog aan iemand anders denkt? Tenzij je trio wilt maar daar ben je denk ik niet van. Sterkte en succes meid!
pi_184667891
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:50 schreef jungiaan het volgende:

Ze zei dat als ik haar zou zoenen ze mij wss niet zou stoppen, maar dat ik haar niet mocht zoenen. Heb ik ook niet gedaan.
Ze zegt het hier letterlijk.

Ze wil dat jij de leiding neemt en haar niet haar eigen keuze laat maken...
Zij wil geen verantwoordelijk nemen voor haar keuze, zelfs die hele keuze hebben kan ze niet aan ("twee snoepjes voorhouden"), maar ze wil wel alle opties open houden.

Of je dat ook wil doen, moet je zelf beslissen...
Maar realiseer dat je op deze wijze vermoedelijk nooit een eerlijke en gelijkwaardige relatie kunt opbouwen met die vrouw.
Ook haar aandacht blijven geven met haar aandachtvragend en complicerend gedrag kan voor haar enkel een bevestiging zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 28 januari 2019 @ 08:30:14 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_184667903
In navolging op de hierop voorgaande posts, je kan d'r trouwens ook zoenen, verleiden en na de sex zelf negeren. Heb je iig zelf nog wat leuks eruit kunnen halen, of eigenlijk, in kunnen stoppen. Succes!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:35:15 #10
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184668047
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:50 schreef jungiaan het volgende:
Ze zei dat als ik haar zou zoenen ze mij wss niet zou stoppen, maar dat ik haar niet mocht zoenen. Heb ik ook niet gedaan. Ze begon erg te twijfelen aan haar besluit.
quote:
Wat heb ik fout gedaan?
Je hebt haar niet gezoend.

Je bent te lief, èn je begrijpt niet dat mevrouw nogal zo'n typetje is die niet gewoon zegt wat ze wil, maar waarbij je heel irritant alles tussen de regels door moet lezen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 09:29:15 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184668437
TS.

1. Je bent niet aan het lijntje gehouden, je hebt jezelf aan het lijntje gehouden.
2. Je hebt 2 momenten gehad waarop je had kunnen doorpakken, maar dat heb je niet gedaan. Als je d'r had gezoend was het misschien anders geweest, al had je dan een relatie gehad met een meid waar je eigenlijk geen relatie mee moet willen.

Je wilde net te graag de gentleman uithangen, de goeie jongen, die jongen die het netjes doet en net als in een film, de meid in kwestie uiteindelijk toch voor die jongen, die underdog gaat.

Maar het leven is geen film, zoals je nu zelf hebt gezien, en zo loopt het dus niet :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184668623
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:50 schreef jungiaan het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb nu 5 maanden vrijwel dagelijks contact met een jongedame(van 21) die ik had ontmoet via Tinder. We hebben in het begin twee keer gedate. Toen ik haar leerde kennen was het net een maand over met haar ex. De dates waren erg leuk, maar we hadden niet gezoend. Tussen de eerste en tweede date in gaf haar ex aan haar misschien weer terug te willen. Op onze tweede date toonde ze dan ook enige terughoudendheid.

Ik begon verliefd op haar te raken, maar het kostte veel moeite om een derde date te organiseren. Ze stuurde soms hele lange berichten met daarin uitleg over haar gevoelens. Het kwam er vaak op neer dat ze gek was op mij, uiteindelijk ook verliefd, maar dat ze nog hield van haar vriend en bang was hem kapot te maken. Ook sprak ze regelmatig over haar angsten/doemscenario's. Angst dat ik haar toch niet leuk genoeg zou vinden als ik haar langer ken enz.

Rond kerst had ze weer een relatie met haar ex. Ze zei dat dit een impulsief besluit was, ze vergeleek het met dat haar twee snoepjes werden voorgehouden die ze beide even lekker vond. Ik liet haar mijn ongenoegen blijken. In dit jaar hebben we weer twee keer afgesproken, ditmaal bij mij thuis. Haar vriend was begin dit jaar vertrokken voor zes maanden. Het was erg gezellig toen ze langskwam. We hebben veel geknuffeld. Ze zei dat als ik haar zou zoenen ze mij wss niet zou stoppen, maar dat ik haar niet mocht zoenen. Heb ik ook niet gedaan. Ze begon erg te twijfelen aan haar besluit. Ze heeft laatst haar vriend ingelicht over dat ze nog steeds in tweestrijd zat. Haar vriend wil dat ze geen contact meer heeft met mij, waarop ze mijn nummer heeft verwijderd.

Ik heb in de afgelopen maanden ook wel eens het contact met haar verboken, maar telkens komt ze weer terug. Wat moet ik doen als ze toch weer contact opneemt? Wat heb ik fout gedaan?
Het grote verschil is dat die ex wel actie had ondernomen middels haar te zoenen etc, en jij niet.

Toen ze zei dat ze je niet zou stoppen met zoenen als je het deed had je het gewoon moeten doen. Dit was een soort verkapte uitnodiging, maar zij wil die verantwoordelijkheid niet nemen natuurlijk.

Nu heeft ze duidelijk voor haar ex gekozen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 28-01-2019 09:56:23 ]
pi_184668640
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:29 schreef CoolGuy het volgende:
TS.

1. Je bent niet aan het lijntje gehouden, je hebt jezelf aan het lijntje gehouden.
2. Je hebt 2 momenten gehad waarop je had kunnen doorpakken, maar dat heb je niet gedaan. Als je d'r had gezoend was het misschien anders geweest, al had je dan een relatie gehad met een meid waar je eigenlijk geen relatie mee moet willen.

Je wilde net te graag de gentleman uithangen, de goeie jongen, die jongen die het netjes doet en net als in een film, de meid in kwestie uiteindelijk toch voor die jongen, die underdog gaat.


Maar het leven is geen film, zoals je nu zelf hebt gezien, en zo loopt het dus niet :P
Exact dit. Nice guys finish last :P

Je had actie moeten ondernemen TS.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 09:58:30 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184668781
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:46 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Exact dit. Nice guys finish last :P

Je had actie moeten ondernemen TS.
Er is niks mis met een gentleman zijn, maar dat moet je dan zijn nadat je haar hebt binnen gehengeld :P en niet té veel vóór je haar hebt binnen gehengeld :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184668853
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 08:22 schreef Deshain het volgende:
Jullie hebben nog geen relatie en je hebt nu al meer gezeik dan gezond zou zijn als jullie wél een relatie hadden.

Gewoon door naar de volgende, zijn er nog genoeg.
amen
pi_184668867
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is niks mis met een gentleman zijn, maar dat moet je dan zijn nadat je haar hebt binnen gehengeld :P en niet té veel vóór je haar hebt binnen gehengeld :P
vergeet ook niet dat er bij het hele versier-spelletje altijd twee zijn die dit mee-spelen...

Je moet uiteindelijk ook een partner vinden die het spelletje volgens dezelfde regels _wil_ spelen en dat liep hier al volgens mij mis...
TS heeft gewoon andere wensen en verwachtingen qua omgang als die meid.

Ik denk dat het al stukloopt op die verschrikkelijke onzekerheid van die meid; dingen als "Ook sprak ze regelmatig over haar angsten/doemscenario's. Angst dat ik haar toch niet leuk genoeg zou vinden als ik haar langer ken enz.".

TS kan eventueel zichzelf wel daaraan gaan aanpassen, maar ik denk niet dat hij daarvan gelukkig gaat worden en het enkel ertoe leid dat dat 'doem-denken' van die meid hem onder druk zal zetten en zij haar angsten benut om hem de hele tijd dingen voor haar te laten doen 'om zich/zijn liefde te bewijzen'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184668891
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 09:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is niks mis met een gentleman zijn, maar dat moet je dan zijn nadat je haar hebt binnen gehengeld :P en niet té veel vóór je haar hebt binnen gehengeld :P
Precies, ik doelde op de nice guys die geen actie durven te ondernemen en daardoor zich ondergeschikt maken aan een meid. Eigenlijk is nice guy helemaal geen goede term daarvoor. Denk dat er veel gasten daardoor gaan overcompenseren en zich als klootzakken gaan gedragen.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 10:11:59 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184668932
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, ik doelde op de nice guys die geen actie durven te ondernemen en daardoor zich ondergeschikt maken aan een meid. Eigenlijk is nice guy helemaal geen goede term daarvoor. Denk dat er veel gasten daardoor gaan overcompenseren en zich als klootzakken gaan gedragen.
Ik heb me altijd afgevraagd over dat 'klootzak'. Ik geloof daar niet zo in. Sure, die lui heb je, maar vaak als het een 'nice guy' is die een andere gozer als 'klootzak' bestempeld, dan is die klootzak vaak iemand die zich niet ondergeschikt maakt aan een meid, en daardoor dus automatisch interessanter is voor haar dan die nice guy.

I should know, ik heb nl ook anderen als 'klootzakken' bestempeld :')
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 28 januari 2019 @ 10:12:22 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184668934
Ze klinkt als een enorm onbetrouwbare troela die op geen enkele wijze verantwoordelijkheid af wil leggen voor haar eigen gedrag, en deze hele saga lijkt ze ook niet echt rekening te houden met de gevoelens van anderen.

Ga voor een leuke griet die ook voor jou gaat, zij doet dat duidelijk niet.
Resistance is futile.
pi_184669034
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb me altijd afgevraagd over dat 'klootzak'. Ik geloof daar niet zo in. Sure, die lui heb je, maar vaak als het een 'nice guy' is die een andere gozer als 'klootzak' bestempeld, dan is die klootzak vaak iemand die zich niet ondergeschikt maakt aan een meid, en daardoor dus automatisch interessanter is voor haar dan die nice guy.

I should know, ik heb nl ook anderen als 'klootzakken' bestempeld :')
Ik denk dat die nice guy in jouw verhaal dan niet helemaal het verschil kan zien wat gewoon een aantrekkelijke man is, en wat een klootzak. De overeenkomst tussen een aantrekkelijke man en een klootzak is dat ze beiden zich niet ondergeschikt maken aan haar, maar het verschil is dat die klootzak over haar grenzen heen gaat, en die ander niet :P

Maarja lastig te zien als je bent opgevoed met het idee dat je vrouwen moet pleasen en altijd lief moet zijn, zoals je vaak in films etc ziet. Toen ik 18 was dacht ik er ook zo over :')
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 10:22:20 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184669051
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik denk dat die nice guy in jouw verhaal dan niet helemaal het verschil kan zien wat gewoon een aantrekkelijke man is, en wat een klootzak. De overeenkomst tussen een aantrekkelijke man en een klootzak is dat ze beiden zich niet ondergeschikt maken aan haar, maar het verschil is dat die klootzak over haar grenzen heen gaat, en die ander niet :P

Maarja lastig te zien als je bent opgevoed met het idee dat je vrouwen moet pleasen en altijd lief moet zijn, zoals je vaak in films etc ziet.
Daarom zei ik ook 'sure, die lui heb je'. :P Maar wat ik denk is dat de meeste gasten die anderen als klootzakken bestempelen, eigenlijk lui als klootzak bestempelen die in jouw voorbeeld de 'aantrekkelijke man' is, en niet zo zeer een échte klootzak, want daarvoor moet je een gozer kennen, en meestal kennen ze die niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184669101
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:50 schreef jungiaan het volgende:

Ik heb in de afgelopen maanden ook wel eens het contact met haar verboken, maar telkens komt ze weer terug. Wat moet ik doen als ze toch weer contact opneemt? Wat heb ik fout gedaan?
Blokkeren?
Zoek toch een leuke meid die wel weet wat ze wil. Jullie hebben nog maar een paar dates gehad en alles is nu al ingewikkeld. Laat gaan.
pi_184669118
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook 'sure, die lui heb je'. :P Maar wat ik denk is dat de meeste gasten die anderen als klootzakken bestempelen, eigenlijk lui als klootzak bestempelen die in jouw voorbeeld de 'aantrekkelijke man' is, en niet zo zeer een échte klootzak, want daarvoor moet je een gozer kennen, en meestal kennen ze die niet.
Ja mee eens. Maar lastig het verschil te zien als jouw eigen manier als 'nice guy' niet werkt, dan ga je automatisch denken dat de rest een totale lul is.

Dit zijn ook vaak de types die zeggen dat 'vrouwen altijd voor de verkeerde mannen gaan'.
pi_184669249
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:12 schreef Seven. het volgende:
Ze klinkt als een enorm onbetrouwbare troela die op geen enkele wijze verantwoordelijkheid af wil leggen voor haar eigen gedrag, en deze hele saga lijkt ze ook niet echt rekening te houden met de gevoelens van anderen.
attention whore.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 10:45:31 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184669298
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja mee eens. Maar lastig het verschil te zien als jouw eigen manier als 'nice guy' niet werkt, dan ga je automatisch denken dat de rest een totale lul is.

Dit zijn ook vaak de types die zeggen dat 'vrouwen altijd voor de verkeerde mannen gaan'.
True. Dat zei ik ook toen ik jong was :P
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 28 januari 2019 @ 11:37:27 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184670027
Bizar dat je je als persoon zo laat playen en je staat er ook gewoon bij :') ongelooflijk.
Gauw weg en gewoon een leuke meid zoeken. Is geen rocketscience.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 januari 2019 @ 12:03:37 #28
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184670430
Next al weet je dat zelf ook wel rond kerst opeens terug bij der ex zegt genoeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:21:37 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184752964
Die ex was altijd op de achtergrond aanwezig en had nog heel lang een risico geweest voor een eventuele relatie tussen jou en haar.

Ik denk dat dit keer de kans is dat het tussen hen weer verkeerd gaat en ze dan weer bij jou aanklopt. Of dat het tussen hen aan blijft en zij jouw aandacht wel heel fijn vindt voor erbij.

Hoe leuk ze ook lijkt, als ze niet 100% voor jou kiest zou ik haar op afstand houden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:35:09 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184753180
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:12 schreef Seven. het volgende:
Ze klinkt als een enorm onbetrouwbare troela die op geen enkele wijze verantwoordelijkheid af wil leggen voor haar eigen gedrag, en deze hele saga lijkt ze ook niet echt rekening te houden met de gevoelens van anderen.

Ga voor een leuke griet die ook voor jou gaat, zij doet dat duidelijk niet.
Dit exact, wees blij dat je er nu achter komt en niet nadat jullie wel serieus(er) zijn.

Je kan erop wachten dat ze over een tijdje weer bij je aanklopt omdat het met d'r ex weer niet zo lekker loopt.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 14:51:45 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184753413
Veel te veel drama joh. Als je door hebt dat je date nog enige gevoelens heeft voor zijn of haar ex....of nog twijfelt....wegwezen! Je zal je altijd af blijven vragen wanneer ze weer terug gaat naar die ex. In een zeldzaam geval kan je het geluk hebben dat die gevoelens verdwijnen (toen ik met mijn nu man begon te daten had hij nog gevoelens voor zijn ex - ben toch blijven hangen, gelukkig met een goed resultaat - maar achteraf gezien had ik veel beter m'n grenzen aan moeten geven), maar in de meeste gevallen is die twijfel over een ex er alleen maar om aan te geven dat hij/zij toch wel terug gaat/terug wil.

En inderdaad, zo'n dame die twee jongens aan het lijntje houdt (al ben ik het ermee eens dat je ook jezelf aan het lijntje hebt gehouden) zou je eigenlijk helemaal niet willen daten, toch?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184754191
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
En inderdaad, zo'n dame die twee jongens aan het lijntje houdt (al ben ik het ermee eens dat je ook jezelf aan het lijntje hebt gehouden) zou je eigenlijk helemaal niet willen daten, toch?
De beste stap die je ironisch genoeg dan kan zetten zeggen dat ze lekker naar die ander moet gaan en dat jij je gaat focussen op andere zaken.

Als ze je nog leuk vindt is de kans dan het grootst dat ze voor jou kiest, als ze toch voor die ander gaat weet je dat je toch geen kans had gehad.
pi_184754281
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:12 schreef Seven. het volgende:
Ze klinkt als een enorm onbetrouwbare troela die op geen enkele wijze verantwoordelijkheid af wil leggen voor haar eigen gedrag, en deze hele saga lijkt ze ook niet echt rekening te houden met de gevoelens van anderen.

Ga voor een leuke griet die ook voor jou gaat, zij doet dat duidelijk niet.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 21:57:15 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184761592
4 "dates" en niet eens gezoend? Hou maar op.
pi_184761885
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 21:57 schreef Twiitch het volgende:
4 "dates" en niet eens gezoend? Hou maar op.
Naja, als hij wel probeert, maar zij niet wil, dan is dat niet erg toch? Het gaat er toch om dat je die zoen probeert te geven.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 22:24:02 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184762175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:10 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Naja, als hij wel probeert, maar zij niet wil, dan is dat niet erg toch? Het gaat er toch om dat je die zoen probeert te geven.
Van wat ik lees heeft hij niks geprobeert.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')