abonnement Unibet Coolblue
pi_184682532
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze hebben mij wel eens wijsgemaakt dat bij een bepaald level dronkenschap, je eigen 'ik' een beetje boven komt drijven.
Jouw eigen ik, is blijkbaar een personage wat zich er niet voor schaamt, om om 04.00 in de nacht op de openbare weg op een zodanige manier 'kankerflikkers' te schreeuwen dat een nabij geparkeerd busje met agenten zich aangesproken voelde..

Nou ben ik zelf verre van heilig, en ik heb vertoefd in diverse lagen van onze bevolking, en ik ken legio figuren die zich uitstekend kunnen meten met jouw gedrag, en die zouden door de maatschappij stuk voor stuk een dikke gouden tokkie ketting omgehangen krijgen.

Nou is het dus natuurlijk wel een beetje gebaseerd op aannames, maar ik ben erg bang dat ik best een aardig beeld heb van user TheHunter69.

En ik vind, dat, al was het écht niet tegen de heren van de streepjesbrigade, het zulk ongepast en debiel gedrag is, wat tevens domweg gewoon beledigend is voor homosexuelen en alles en iedereen die irl met kanker te maken hebben of hebben gehad, dat je wmb een dikke boete en 40 uur papiertjes prikken in diezelfde straat als waar het voorval plaatsvond op ook nog eens dezelfde tijd, helemaal geen verkeerd leergeld zou zijn.

In een regenboogkleurig fluo hesje uiteraard; het moet natuurlijk geen feestje worden.

Als je niet tegen alcohol kan, moet je lekker om Roosvicee vragen de volgende keer.
Mooi gesproken!!
pi_184682557
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:30 schreef Roosgeluk het volgende:

[..]

Loop jij in nuchtere omstandigheden ook k*f* te roepen, op een volume dat de hele straat mee kan genieten?

Zo te lezen ben je ontzettende gelukzak die nog niet in aanraking is geweest met de kanerloterij (meer dan een lotje trekken en hopen dat je niet de "hoofdprijs" wint is t niet).
Iets met normen en waarden wat wel normaal is in Nederland (en de norm is om niet met ziektes en flikker/homo te lopen schelden).

Ook ik ben niet heilig, heb ook fouten gemaakt en zal ze nog maken. Maar dan ben ik vrouw genoeg om op die blaren te zitten en van te leren.
Nee niet op volume waar iedereen het zou kunnen horen, maarja alcohol he. En nogmaalssss, het is dom om dat te roepen (dat vind ik zelf ook), maar het was niet tegen de agent bedoeld, en ik probeer hier alleen om tips te vragen bij een verzet, aangezien ik dat nog nooit heb meegemaakt. Snap je???
pi_184682718
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze hebben mij wel eens wijsgemaakt dat bij een bepaald level dronkenschap, je eigen 'ik' een beetje boven komt drijven.
Jouw eigen ik, is blijkbaar een personage wat zich er niet voor schaamt, om om 04.00 in de nacht op de openbare weg op een zodanige manier 'kankerflikkers' te schreeuwen dat een nabij geparkeerd busje met agenten zich aangesproken voelde..

Nou ben ik zelf verre van heilig, en ik heb vertoefd in diverse lagen van onze bevolking, en ik ken legio figuren die zich uitstekend kunnen meten met jouw gedrag, en die zouden door de maatschappij stuk voor stuk een dikke gouden tokkie ketting omgehangen krijgen.

Nou is het dus natuurlijk wel een beetje gebaseerd op aannames, maar ik ben erg bang dat ik best een aardig beeld heb van user TheHunter69.

En ik vind, dat, al was het écht niet tegen de heren van de streepjesbrigade, het zulk ongepast en debiel gedrag is, wat tevens domweg gewoon beledigend is voor homosexuelen en alles en iedereen die irl met kanker te maken hebben of hebben gehad, dat je wmb een dikke boete en 40 uur papiertjes prikken in diezelfde straat als waar het voorval plaatsvond op ook nog eens dezelfde tijd, helemaal geen verkeerd leergeld zou zijn.

In een regenboogkleurig fluo hesje uiteraard; het moet natuurlijk geen feestje worden.

Als je niet tegen alcohol kan, moet je lekker om Roosvicee vragen de volgende keer.
Zucht... Het is inderdaad niet slim om te roepen nee, heb er ook spijt van. Maar nogmaals het was niet tegen meneer de agent bedoeld. Nu wil ik dus in verzet gaan, en vraag ik om tips. Maar nee, iedereen maakt zich druk om dat ene woordje kanker. Als ik tering flikker had gezegd, zou het dan minder erg zijn??

En wat voor beeld heb je van me? Alleen omdat ik het woordje kanker heb gebruikt, zou ik een tokkie moeten zijn. Nou weet je, ik volg een universitaire opleiding en heb honderden uren stages gelopen bij bedrijven die werken met ouderen, gehandicapten en probleemkinderen. Dus ik heb zeker wat respect meegekregen.

En beledigend voor homosexuelen en mensen met kanker? Ja als ik het tegen hun zou hebben, maar ik had het tegen 2 vrienden van me. En ik ken veel mensen die kanker hadden (mijn opa heeft het gehad, een vriendin van me en mijn oude baas is eraan overleden), dus ik weet zeker wat die rot ziekte met je doet. Maar dat betekend niet als ik ermee scheld, dat ik die mensen er express mee kwetst.
pi_184682805
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:33 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Nee niet op volume waar iedereen het zou kunnen horen, maarja alcohol he. En nogmaalssss, het is dom om dat te roepen (dat vind ik zelf ook), maar het was niet tegen de agent bedoeld, en ik probeer hier alleen om tips te vragen bij een verzet, aangezien ik dat nog nooit heb meegemaakt. Snap je???
Als je nou eens stopt met alcohol de schuld geven van je bizarre gedrag, dan krijg je misschien wat medestand en hulp hier. Of stoppen met het normaal vinden van die scheldwoorden. Of stopt met de agent te betichten van machtsmisbruik.

Je zegt nu in feite: ik was bezopen dus dan hoort het er bij dat ik mensen voor kankerflikker uitmaak, daar is niets mis mee. Ik ben slachtoffer van machtsmisbruik door de politie. Ik heb hulp nodig want mij is groot onrecht aangedaan.

Ik snap dat je jong bent en je eigen grenzen nog niet kent of wellicht geen fatsoenlijke opvoeding hebt genoten maar bij deze: je gedrag is niet normaal. Doe de maatschappij een lol en pas jezelf een beetje aan. Dan krijg je ook niet te maken met dit soort consequenties.
Spoilers!
pi_184682810
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:42 schreef TheHunter69 het volgende:

En beledigend voor homosexuelen en mensen met kanker? Ja als ik het tegen hun zou hebben, maar ik had het tegen 2 vrienden van me. En ik ken veel mensen die kanker hadden (mijn opa heeft het gehad, een vriendin van me en mijn oude baas is eraan overleden), dus ik weet zeker wat die rot ziekte met je doet. Maar dat betekend niet als ik ermee scheld, dat ik die mensen er express mee kwetst.
express niet nee... on-express (per ongeluk vind ik hier niet op zn plaats) wel


quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:33 schreef TheHunter69 het volgende:


ik probeer hier alleen om tips te vragen bij een verzet, aangezien ik dat nog nooit heb meegemaakt. Snap je???
En over je aanhouding en tips: pick your battles
pi_184682869
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je nou eens stopt met alcohol de schuld geven van je bizarre gedrag, dan krijg je misschien wat medestand en hulp hier. Of stoppen met het normaal vinden van die scheldwoorden. Of stopt met de agent te betichten van machtsmisbruik.

Je zegt nu in feite: ik was bezopen dus dan hoort het er bij dat ik mensen voor kankerflikker uitmaak, daar is niets mis mee. Ik ben slachtoffer van machtsmisbruik door de politie. Ik heb hulp nodig want mij is groot onrecht aangedaan.

Ik snap dat je jong bent en je eigen grenzen nog niet kent of wellicht geen fatsoenlijke opvoeding hebt genoten maar bij deze: je gedrag is niet normaal. Doe de maatschappij een lol en pas jezelf een beetje aan. Dan krijg je ook niet te maken met dit soort consequenties.
Ik heb meerdere keren gezegd dat ik het dom van mezelf vind om dat te zeggen op dat moment, ik zou het ook niet nog een keer doen.
pi_184682895
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:49 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Ik heb meerdere keren gezegd dat ik het dom van mezelf vind om dat te zeggen op dat moment, ik zou het ook niet nog een keer doen.
Dat is ook de reden dat ze je een schikking aanbieden :)
Hell To The Liars
pi_184682897
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:49 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Ik heb meerdere keren gezegd dat ik het dom van mezelf vind om dat te zeggen op dat moment, ik zou het ook niet nog een keer doen.
Goed zo. Blijkbaar is politieoptreden nodig geweest om je dit soort basale omgangsvormen te leren.
Spoilers!
  maandag 28 januari 2019 @ 21:52:11 #109
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_184682929
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:46 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Snap je het nog steeds niet? Als ik een boete kreeg voor openbare dronkenschap of verstoring van openbare orde, had ik deze gewoon geaccepteerd en netjes mijn excuses aangeboden. Maar ik word aangeklaagd voor belediging van ambtenaar, terwijl dit niet eens naar hem bedoel was. Dat is het ding juist, en daarom vind ik deze boete onterecht. Ik kreeg de kans ook niet eens om het op een nette manier uit te leggen, want werd gelijk tegen een muurtje aangeduwd.
Ik hoef het ook niet te snappen, om wat voor reden dan ook voelde die agent zich blijkbaar aangesproken en daar ondervind je nu de gevolgen van.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_184683071
Maar oke, ik heb nog steeds geen tips gekregen voor bij het instellen van een verzet (Dit was ook de reden waarom ik dit topic startte). Kan iemand mij hier meer over uitleggen, hoe dit in zijn werking gaan etc.

Wat ik heb begrepen, is dat ik het verzet ook mondeling kan doen bij de balie van het arrondissementsparket bij mij in de buurt. Hoe werkt dit? Moet ik dan aan de balie uitleggen wat mijn argumenten zijn? Of is het slimmer om een brief te schrijven en daar op logische wijze alles neer te schrijven.

En stel, het zou naar de rechter gaan. Moet ik dan aanwezig zijn bij de uitspraak, of wordt dit later meegedeeld? Is het slim om een advocaat te nemen (is wel duur), of is het niet per se nodig? (eventueel andere opties??). En hoe zit het met de getuigen, moeten die hier ook bij zijn of worden ze uitgenodigd voor een gesprek?
pi_184683212
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:26 schreef ender_xenocide het volgende:
Ook al heeft TS het misschien tegen zijn "vrienden" geroepen i.p.v. de politie, hij heeft in de OP aangegeven dat hij zich probeerde te verzetten, daar zullen ook vast woorden bij zijn gevallen...
verzet zelf is dacht ik ook strafbaar?
pi_184683240
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:59 schreef TheHunter69 het volgende:
Maar oke, ik heb nog steeds geen tips gekregen voor bij het instellen van een verzet (Dit was ook de reden waarom ik dit topic startte). Kan iemand mij hier meer over uitleggen, hoe dit in zijn werking gaan etc.

Wat ik heb begrepen, is dat ik het verzet ook mondeling kan doen bij de balie van het arrondissementsparket bij mij in de buurt. Hoe werkt dit? Moet ik dan aan de balie uitleggen wat mijn argumenten zijn? Of is het slimmer om een brief te schrijven en daar op logische wijze alles neer te schrijven.

En stel, het zou naar de rechter gaan. Moet ik dan aanwezig zijn bij de uitspraak, of wordt dit later meegedeeld? Is het slim om een advocaat te nemen (is wel duur), of is het niet per se nodig? (eventueel andere opties??). En hoe zit het met de getuigen, moeten die hier ook bij zijn of worden ze uitgenodigd voor een gesprek?
Staat achterop de boete die je krijgt.
Als je geen advocaat neemt, denk ik niet dat je de kennis hebt om getuigen op de rol te laten zetten etc.

Kijk een paar afleveringen van de rechter op Rtl5 terug, misschien haal je er wat tips uit hoe dit gaat verlopen.

Je moet uiteraard aanwezig zijn bij de behandeling (of je advocaat) :') en je krijgt binnen 15 minuten de uitspraak. Reken er maar op dat de rechter zegt "uw vrienden zeggen A, maar de agent heeft een eed afgelegd en die heeft geen reden om te liegen"
Hell To The Liars
  maandag 28 januari 2019 @ 22:39:24 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184683888
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:42 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Zucht... Het is inderdaad niet slim om te roepen nee, heb er ook spijt van. Maar nogmaals het was niet tegen meneer de agent bedoeld. Nu wil ik dus in verzet gaan, en vraag ik om tips. Maar nee, iedereen maakt zich druk om dat ene woordje kanker. Als ik tering flikker had gezegd, zou het dan minder erg zijn??

En wat voor beeld heb je van me? Alleen omdat ik het woordje kanker heb gebruikt, zou ik een tokkie moeten zijn. Nou weet je, ik volg een universitaire opleiding en heb honderden uren stages gelopen bij bedrijven die werken met ouderen, gehandicapten en probleemkinderen. Dus ik heb zeker wat respect meegekregen.

En beledigend voor homosexuelen en mensen met kanker? Ja als ik het tegen hun zou hebben, maar ik had het tegen 2 vrienden van me. En ik ken veel mensen die kanker hadden (mijn opa heeft het gehad, een vriendin van me en mijn oude baas is eraan overleden), dus ik weet zeker wat die rot ziekte met je doet. Maar dat betekend niet als ik ermee scheld, dat ik die mensen er express mee kwetst.
Zucht nog maar een paar keer, je hebt het verdiend.

En ja, als je teringflikker had gezegd, had je iig al die mensen met kanker alvast buitenwege gelaten, die kunnen er immers ook niks aan doen dat jij teveel gezopen hebt.

Het maakt mee geen kont uit of je student bent, al ben je de reïncarnatie van Gandhi, het is gewoon asociaal tokkie gedrag.
Ik heb ook behoorlijk shady horeca tenten gewerkt en ik denk dat ik alles wel een beetje meegemaakt hebt.. jouw gedrag is niet heel bijzonder am sich, dat zie je overal; iedereen die wel eens uitgaat kent het; en op in de zomermaanden op sommige feesteilandjes rond de Mediterranee is het zelfs heel normaal, maar hier nog steeds niet, en dat men het dáár redelijk normaal vindt, maakt niet dat het dat ook ís.

Wat eigenlijk wel een beetje standaard is, vandaar ook mijn 'waardeoordeel', is dat het type gedrag, wel altijd door hetzelfde type jongeren gebeurt.. Het is niet zo dat als ik mijn buurjongen hier vol bier kieper, dat hij vannacht in de straat luidkeel 'kankerlijers :{w ' gaat lopen blaten, dat moet wel in je zitten zeg maar.. Mijn eerste gedachte was dus ook; Ah, ben jij er zoëen :') .

Misschien vergis ik me, dat kan.. heb je rode krullen ipv een ultrakort koppie, maar het type bén je..

Maar.. je vraag is een tijdje terug al op diverse manieren beantwoord toch? :?

Rechtswinkel

Wachten tot je de beschikking thuis krijgt en dan achterop lezen, daar staat precies op wat je mogelijkheden zijn.

Je kunt ook een topic op FOK! openen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184684534
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef r_one het volgende:
"nee meneer de agent, ik had het echt niet tegen u *HIPS* echt niet, ik zweer het man"
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:40 schreef TheHunter69 het volgende:
'Het was niet tegen u bedoeld, ik meen het, ik sweer dat het niet tegen u bedoeld was'
:')

Mensen die sweren ... ik krijg er altijd bepaalde associaties bij :{w
pi_184684686
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:05 schreef TheHunter69 het volgende:

Dat ik met kanker scheld is mijn eigen keuze, en dat gebruik ik ook alleen richting mijn eigen vrienden.
Wat heb ik zojuist gelezen? :')
pi_184685719
Eens met TS. Die agent moet gewoon lekker zijn werk gaan doen.

Oh nee want dat doen de meeste agenten liever niet (alhoewel een deel er ook vrij weinig aan kan doen door het systeem).
pi_184686877
Alleen op fok is het moraalridder gehalte zo hoog :')
pi_184687038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:13 schreef Questular het volgende:
Alleen op fok is het moraalridder gehalte zo hoog :')
dit.

Als ts zn verhaal klopt had dit topic na een paar posts klaar geweest want ambtseed van agent. Maar nee er moeten een aantal users even laten merken dat zij vinden dat je echt niet met kanker moet schelden! Daarom mag ts blij zijn dat het slechts één boete is en geen jarenlange celstraf!!!
pi_184687386
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:33 schreef TheHunter69 het volgende:
Nee niet op volume waar iedereen het zou kunnen horen, maarja alcohol he.
Maar je had je zelf toch onder controle? Ondanks dat je alcohol op had?

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:42 schreef TheHunter69 het volgende:
Zucht... Het is inderdaad niet slim om te roepen nee, heb er ook spijt van.
Je laat het alleen nog niet echt zien. Dan had je namelijk verantwoordelijkheid genomen. Je probeert nu de schuld iedere keer op de agent af te schuiven.
Maar daar zit het werkelijke probleem niet. Je was gewoon dronken, probeerde bij de hand te doen bij de agent daarna, en verzette je bij arrestatie. Een agent vraagt meestal bepaalde dingen niet vrijblijvend..... Maar ervaring leert dat alcohol hierin een hoop universitaire opleiding teniet doet.

quote:
En wat voor beeld heb je van me? Alleen omdat ik het woordje kanker heb gebruikt, zou ik een tokkie moeten zijn. Nou weet je, ik volg een universitaire opleiding en heb honderden uren stages gelopen bij bedrijven die werken met ouderen, gehandicapten en probleemkinderen. Dus ik heb zeker wat respect meegekregen.
Opleiding zegt niets over verstand of tegen alcohol kunnen. Je probeert de schuld van je gedrag nog steeds bij de agent meer te leggen. Maar je moet toch echt eens bij je zelf gaan kijken. En verantwoording nemen voor je daden...

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:49 schreef TheHunter69 het volgende:
Ik heb meerdere keren gezegd dat ik het dom van mezelf vind om dat te zeggen op dat moment, ik zou het ook niet nog een keer doen.
Je stopt dus ook met alcohol drinken?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:25:44 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184687412
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:33 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dit.

Als ts zn verhaal klopt had dit topic na een paar posts klaar geweest want ambtseed van agent. Maar nee er moeten een aantal users even laten merken dat zij vinden dat je echt niet met kanker moet schelden! Daarom mag ts blij zijn dat het slechts één boete is en geen jarenlange celstraf!!!
Belediging van een ambtenaar in functie kan een celstraf opleveren, zelfs.

3 maand dacht ik. Staat goed op je cv. De moraal: loop niet als een idioot op straat te schreeuwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184687455
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:30 schreef TheHunter69 het volgende:

[..]

Nee, ik heb daarbij niks beledigend geroepen. De aanklacht is ook alleen voor de woorden 'kanker flikkers'.
Maar TS heb je mijn opmerking gelezen? Misschien dat je aan kan tonen dat één van je vrienden kanker heeft en homo is?

Oh je hebt het in meervoud geroepen, dan wordt het nog wat lastiger. Maar dan kan je in je verdediging nog zeggen dat de agent het niet goed hoorde.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:13 schreef Questular het volgende:
Alleen op fok is het moraalridder gehalte zo hoog :')
Mwah, Tweakers is nog 10x erger.

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:21 schreef r_one het volgende:

[..]

:')

Mensen die sweren ... ik krijg er altijd bepaalde associaties bij :{w
Het is wel grappig dat hij het met een S spelt, want zo spreken ze het wel uit :')
Facts don't care about your feelings
pi_184687599
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee en terecht dat je dat niet gaat winnen.
terecht ook nog wel _O-
random boetes uitdelen is dus de norm voor jou?
pi_184687660
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:48 schreef mschol het volgende:

[..]

terecht ook nog wel _O-
random boetes uitdelen is dus de norm voor jou?
Als het random zou zijn zou dat niet de norm zijn nee. Maar in geval van ts was het niet random.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 08:59:41 #124
236264 crew  capricia
pi_184687678
Verstoring openbare orde
Openbare dronkenschap op straat
Beledigen ambtenaar in functie
Verzet bij arrestestatie

Je komt er best makkelijk van af, met maar 1 kleine boete.
Definitely not CIA
pi_184687883
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:59 schreef capricia het volgende:
Verstoring openbare orde
Openbare dronkenschap op straat
Beledigen ambtenaar in functie
Verzet bij arrestestatie

Je komt er best makkelijk van af, met maar 1 kleine boete.
Kom op zeg, ben je nou echt serieus. Dit is een beetje de gemiddelde zaterdag van de meeste mensen. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die weleens dronken over straat gelopen of gefietst heeft en die weleens een vriend heeft uitgescholden. Die laatste twee zijn twijfelachtig.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')