dus je bent pakweg 65 jaar en je gaat je er nu nog druk om makenquote:Op zondag 27 januari 2019 18:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Zie bv het topic
SEX / Thuisontvangst bezoeken?
en er zijn er meer van gelijke strekking hier.
( het gaat dus niet om mij, ben al bijna een halve eeuw niet meer "maagd".
Heel zinvol voor een oude vent inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2019 18:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Ook jij, dank je Miss-X
Als je ziet hoe vaak dit thema door mannen aangekaart wordt is het heel zinvol als vrouwen zelf nou eens zeggen wat ze ervan vinden.
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als je nou een stappenplan maakt en je daaraan houdt. Dus minimaal 1x in de week uit (kroeg, stad, disco) en als je dat 3 x gedaan hebt.... Stel je voor jezelf het volgende doel dat je met 2 of 3 mensen per avond een gesprekje aanknoopt (hoeven nog geen eens vrouwen te zijn) gewoon een simpel gesprekje. Is dat 3x gelukt ga je dus van 3 gesprekjes per uitgaansavond naar 5. Dat doe je ook 3x. Ondertussen ben je al een aantal maand aan het uitgaan maar heb je contacten gelegd en waarschijnlijk je communicatieve vaardigheden ontwikkelt. Vanuit daar kun je verder bouwen.
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
Misschien niet maar het is wel een idee.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.
Met geforceerde nep gesprekjes krijg je de dames echt het bed niet in...
Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werkenquote:Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Misschien niet maar het is wel een idee.
Ga jij dan mee uit?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:22 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werken
Als ze maagd zijn zijn ze nog goed kneedbaar naar wat jij wilt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:32 schreef mspoez het volgende:
Mijn geliefde is nogal wat jonger dan ik en was logischerwijs een stuk minder ervaren dan ik toen we verkering kregen. Zijn insteek was: last maar merken wat fijn is, ik wil hier héél goed in worden. Geen seconde getwijfeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Dat is zeker waar, maar naar kroegen en clubs gaan terwijl je dat echt niet leuk vindt gaat daar echt niet mee helpen. Zat andere manieren om mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.
Nou vertel.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:24 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar naar kroegen en clubs gaan terwijl je dat echt niet leuk vindt gaat daar echt niet mee helpen. Zat andere manieren om mensen te ontmoeten.
Nou in ieder geval bij iets wat iemand wel leuk vindt, een hobbyclub, vrijwilligerswerk, sport. Ik noem maar wat dingen. Maar in een kroeg geforceerd dames aanspreken, terwijl je je niet eens in die kroeg wil bevinden, lijkt me gewoon niet zo’n heel goed advies.quote:
De sportschool ervoor gebruiken is nog een tandje kutter. De drempel is wel echt lager in een kroeg o.i.d. dus uitermate geschikt.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:56 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nou in ieder geval bij iets wat iemand wel leuk vindt, een hobbyclub, vrijwilligerswerk, sport. Ik noem maar wat dingen. Maar in een kroeg geforceerd dames aanspreken, terwijl je je niet eens in die kroeg wil bevinden, lijkt me gewoon niet zo’n heel goed advies.
Een sportclub is wel iets anders dan een sportschool, tennis, badminton, volleybal, schaken, dammen, van mijn part tafel tennis is toch wel anders dan de sportschool. Dan heb je sowieso al een gedeelde interesse en dat is wat ik daar dus mee bedoel.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
De sportschool ervoor gebruiken is nog een tandje kutter. De drempel is wel echt lager in een kroeg o.i.d. dus uitermate geschikt.
Ik geloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:28 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Een sportclub is wel iets anders dan een sportschool, tennis, badminton, volleybal, schaken, dammen, van mijn part tafel tennis is toch wel anders dan de sportschool. Dan heb je sowieso al een gedeelde interesse en dat is wat ik daar dus mee bedoel.
Maar jij gelooft echt dat iemand dwingen naar een kroeg te gaan echt werkt? Zelfs als dat de laatste plek op aarde is waar iemand wil zijn?
Het ging mij in die post voornamelijk om het ergens moeten zijn waar je niet wil zijn, vandaar dat ik daar op reageerdequote:Op maandag 28 januari 2019 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.
Dus, vraag TS eens of die een koffietje wilt doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Miss-X het volgende:
eloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.
Ik ben bezet en woon in het buitenlandquote:Op maandag 28 januari 2019 12:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus, vraag TS eens of die een koffietje wilt doen.
Kijk, leert die gelijk twee mensen kennen en ook nog een vakantie te pakken! Ik zeg doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik ben bezet en woon in het buitenland
Vraag me toch af of gemiddeld persoon wel het hele Kamasutra boek heeft uitgespeeld.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Koettie het volgende:
Oh, bij mij gaat het niet perse over 'er zal wel wat mis zijn want duurt lang' maar ik heb liever iemand met ervaring. Ik hou van seks en heb best veel dingen gedaan op dat vlak dus opeens terug nar de basis zie ik niet zitten.
Er zit een verschil tussen halverwege het kamasutra boek zijn en eerste keer missionarisstandje doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me toch af of gemiddeld persoon wel het hele Kamasutra boek heeft uitgespeeld.
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...quote:Op maandag 28 januari 2019 17:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen halverwege het kamasutra boek zijn en eerste keer missionarisstandje doen.
Jaaaa leuk! Een vreemde in huis die niet met mensen durft te praten...quote:Op maandag 28 januari 2019 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijk, leert die gelijk twee mensen kennen en ook nog een vakantie te pakken! Ik zeg doen.
Ik zou dat toch niet thuis doen, beetje neutraal terrein lijkt me verstandiger.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:54 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Jaaaa leuk! Een vreemde in huis die niet met mensen om durft te praten...
Zoals met alles word je beter met ervaring. Het is een combi van talent, ervaring en inzet wat het eindresultaat maakt, ongeacht wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:49 schreef ludovico het volgende:
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...
Goede seks heeft er meer mee te maken dat je je lekker laat gaan en niet te lang in hetzelfde standje blijft hannessen. Dat je iets meer doet dan hetzelfde tempo penetratie.
Afhankelijk van je partner kun je die basis een beetje opleuken omdat zij het leuk vindt dat je: abc.
En je moet zelf abc ook wel weer leuk vinden om te doen...
Maar hoe goed abc is/wordt heeft echt alles te maken met hoe goed je kunt praten, het loopt volgens mij vooral stuk als je beide geen initiatief neemt op deze punten, anders verloopt het toch wel prima.
En volgens mij zijn er ook genoeg mensen die van een beetje neutrale seks houden.
Joah maar ik zie een hoop redenen waarom het nogal een gok is of iemand goed of slecht is in bed eigenlijk... En het lijkt mij dat het wel vrij vlot kan verbeteren ook.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals met alles word je beter met ervaring. Het is een combi van talent, ervaring en inzet wat het eindresultaat maakt, ongeacht wat je aan het doen bent.
Komt bij dat iemand die zo laat nog geen ervaring heeft meestal dat heeft vanwege gebrek aan assertiviteit. Terwijl dat een kwaliteit is die in bed vaak enorm wordt gewaardeerd.
Goede seks heeft ook te maken met initiatief, dingen proberen en ervaring. Ik wil dus het liefst iemand met zelfvertrouwen en ervaring. Een maagd lijkt me lastig aangezien ik qua ervaring dan +10 jaar voorloop.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...
Goede seks heeft er meer mee te maken dat je je lekker laat gaan en niet te lang in hetzelfde standje blijft hannessen. Dat je iets meer doet dan hetzelfde tempo penetratie.
Afhankelijk van je partner kun je die basis een beetje opleuken omdat zij het leuk vindt dat je: abc.
En je moet zelf abc ook wel weer leuk vinden om te doen...
Maar hoe goed abc is/wordt heeft echt alles te maken met hoe goed je kunt praten, het loopt volgens mij vooral stuk als je beide geen initiatief neemt op deze punten, anders verloopt het toch wel prima.
En volgens mij zijn er ook genoeg mensen die van een beetje neutrale seks houden.
Je kan iemand ook dingen leren, maar dat vind je niet leuk?quote:Op maandag 28 januari 2019 18:25 schreef Koettie het volgende:
[..]
Goede seks heeft ook te maken met initiatief, dingen proberen en ervaring. Ik wil dus het liefst iemand met zelfvertrouwen en ervaring. Een maagd lijkt me lastig aangezien ik qua ervaring dan +10 jaar voorloop.
Niet vanaf nul nee.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan iemand ook dingen leren, maar dat vind je niet leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |