awwwquote:Op donderdag 31 januari 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou hij al lid zijn van de stichting Dwaze Vaders?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe dom kun je zijn ja.....quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
GJ legt onbedoeld ook een dossier aan voor de moeder van zijn zoontje, hij komt niet erg stabiel over.
best wel sneu, ik vraag me af of ze nog terugkomt met die ellenlange positieve instaberichtenquote:
Ik heb dan denk ik iets gemist, Wat is er gebeurd ? Ik vond altijd haar positieve berichten fijn om hier terug te zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
best wel sneu, ik vraag me af of ze nog terugkomt met die ellenlange positieve instaberichten
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb dan denk ik iets gemist, Wat is er gebeurd ? Ik vond altijd haar positieve berichten fijn om hier terug te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ik had het net gevonden, Wat ontzettend sneu,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden, Wat ontzettend sneu,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |