abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186124276
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels heeft Unibet (bedankt voor de tip Momo) nieuwe manieren om te gokken opengezet. Je kon daar al langer inzetten op de winnaar natuurlijk, maar nu kan je ook inzetten of een land in de top 3 dan wel top 10 eindigt in de finale. Per halve finale kan je nu ook per land inzetten of ze doorgaan of niet. Mocht je vertrouwen hebben in Montenegro: je kan nu 7,5 keer je inzet terugkrijgen door te voorspellen dat ze doorgaan naar de finale. Alleen bij GeorgiŽ wordt de kans op een finaleplaats kleiner geacht.
Ik snap niet dat wij in de halve finale op 2.32 staan (3e) en de rest op 1 nog wat :?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186124390
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik snap niet dat wij in de halve finale op 2.32 staan (3e) en de rest op 1 nog wat :?
Waar zie je dat? Ik krijg Nederland op 1.01 om door te gaan naar de finale, en 2.60 om alles te winnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186124943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Waar zie je dat? Ik krijg Nederland op 1.01 om door te gaan naar de finale, en 2.60 om alles te winnen
Als je bij de odds op Eurovisionworld bij semi final 2 kijkt, staat Nederland 3e en bij Betfair voor 2.32.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186125157
2gvvh51.png
George Michael
pi_186127754
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Als je bij de odds op Eurovisionworld bij semi final 2 kijkt, staat Nederland 3e en bij Betfair voor 2.32.
Dat is bij een andere aanbieder ;) elke aanbieder mag zelf bepalen hoe zij het inschatten. Er kunnen dus verschillen zijn :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186128760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat is bij een andere aanbieder ;) elke aanbieder mag zelf bepalen hoe zij het inschatten. Er kunnen dus verschillen zijn :)
Er gaat daar duidelijk iets fout. Rusland staat immers ook op 4,1. Op dat niveau neem ik een tweede hypotheek op het huis om in te zetten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186129551
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er gaat daar duidelijk iets fout. Rusland staat immers ook op 4,1. Op dat niveau neem ik een tweede hypotheek op het huis om in te zetten.
Even op de Exchange zelf gekeken, en er gaat inderdaad iets mis. De 2.32 van GeorgeM is om als eerste te eindigen in 'onze' halve finale. Daar kan je (zoals het er nu voorstaat) maximaal 17 euro zeker op inzetten, plus nog eens 58 euro voor 2.3. Meer mag je proberen, maar als niemand de andere kant van de weddenschap accepteert gaat het feest niet door.

Wil je alleen inzetten dat Nederland bij de beste 10 zit in de halve finale en dus doorgaat naar de finale, dan krijg je daar 1.04 voor. Wel gek: de andere quoteringen kloppen wel
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 20:52:39 #33
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186257870
Ik heb nog een beetje ingezet (had weken geleden al NL als winnaar gegokt, had het alleen nog eerder moeten doen, hmpf.. ).
Maar nog een paar gekke erbij gedaan, want op Zweden gokken dat ie naar de finale gaat bv zet geen zoden aan de dijk met een paar euro.
Maar als Nederland wint, IJsland onverhoopt nŪet naar de finale gaat en Polen in de top tien eindigt kan ik er volgend jaar mooi het hotel in Maastricht ( :+ ) van betalen. _O-

Oh en als ItaliŽ wint heb ik alsnog m'n inzet van alles terug. Met een beetje over.

Als Rusland wint heb ik naks. :')
Koutist in opleiding.
pi_186267456
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog een beetje ingezet (had weken geleden al NL als winnaar gegokt, had het alleen nog eerder moeten doen, hmpf.. ).
Maar nog een paar gekke erbij gedaan, want op Zweden gokken dat ie naar de finale gaat bv zet geen zoden aan de dijk met een paar euro.
Maar als Nederland wint, IJsland onverhoopt nŪet naar de finale gaat en Polen in de top tien eindigt kan ik er volgend jaar mooi het hotel in Maastricht ( :+ ) van betalen. _O-

Oh en als ItaliŽ wint heb ik alsnog m'n inzet van alles terug. Met een beetje over.

Als Rusland wint heb ik naks. :')
Excuse me? :( ;) :P

Ik heb geld gezet op top 10 finish voor Azerbaijan, Spanje en Polen.
En kwalificatie Finland, MacedoniŽ, San Marino en geen kwalificatie Hongarije, ArmeniŽ
pi_186611588
Deze artikelen zijn voor de liefhebber niet te missen:

http://esctips.com/2019/0(...)arsals-day-1-review/
http://entertainmentodds.(...)est/czech-bounces-2/

Deze dag heeft niet echt grote verschuivingen opgeleverd. Iedereen bevestigde zijn eerdere inschatting bij de bookmakers min of meer. Zowel TsjechiŽ als SloveniŽ maakten een goede indruk, maar de odds rond de 4 voor Top 3 in deze semi of Top 10 in de finale lijken wel redelijk correct. In principe kan het in de halve finale nog gewoon Griekenland-Cyprus-IJsland worden, waardoor die Top 10 odds voor de finale beter lijken. Hongarije voor Top 3 in de semi handelt rond de 5, maar hou er daarbij rekening mee dat de jury originaliteit doorgaans hard afstraft, en liever voor veilige Zweedse meuk gaat.

In de categorie leuke dingen zou Finland voor de laatste plaats in de halve finale iets kunnen zijn om klein mee te pakken, op een odd van rond de 4.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fred_B op 04-05-2019 19:50:20 ]
pi_186614722
Mijn longshot van het jaar is Azerbaijan @110.

Ook een en ander op Spanje staan, maar die odds zijn al hard omlaag
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_186632452
De dagelijkse updates:

http://entertainmentodds.(...)der-from-down-under/
http://esctips.com/2019/0(...)arsals-day-2-review/

Ik denk dat afsluiter bij ESCTips het wel samenvat:

quote:
We haven’t seen a winner yet.
De schaduwfavorieten Griekenland en IJsland konden net als Cyprus gisteren geen stap naar boven zetten en zijn beiden ook iets gezakt. BelgiŽ, Portugal en San Marino stellen teleur en AustraliŽ en Georgie lijken de winnaars van de dag, maar de eerste komt vanwege het liedje niet in aanmerking voor de Top 5 en de tweede niet eens voor kwalificatie.
pi_186657383
http://entertainmentodds.com/eurovision-song-contest/peony-tale/
http://esctips.com/2019/0(...)arsals-day-3-review/

Vandaag Zweden en Zwitserland, maar beiden voldeden aan de verwachting, zonder echt uit te blinken. Daardoor zijn de odds van deze twee landen licht gestegen, terwijl die van de overgebleven kanshebbers wat zijn gezakt. Het was wel goed genoeg om de favorieten van SF1 Griekenland, Cyprus en IJsland uit beeld te duwen, als het om overwinningskans gaat.

Verder lijkt het erop dat Oostenrijk een minimaal kansje maakt op kwalificatie, terwijl ArmeniŽ de min of meer zekere kwalificatie op het spel zet door een niet zo heel geweldig optreden.
pi_186675304
http://entertainmentodds.(...)test/two-horse-race/
http://esctips.com/2019/0(...)arsals-day-4-review/

De trend van deze repetitieserie lijkt te zijn dat de favorieten allemaal licht teleurstellen. Nederland en Rusland deden hier vandaag vrolijk aan mee, met als gevolg enigszins stijgende odds. Ze zijn nog wel 1 en 2. Malta was wel iets beter dan voorzien, en die hijgt nu Zwitserland in de nek.

De grote verrassing van de dag bleek Azerbeidzjan, met een goede act en eindelijk de 'opluchting' dat er eens iets echt beter was dan verwacht. Azerbeidzjan schoot omhoog bij de bookmakers. Zelf heb ik het idee dat dit enigszins een overreactie is, omdat ik denk dat Top 10 wel zo'n beetje het plafond is van dit nummer. Ik heb in elk geval voor de helft van mijn positie op Azerbeidzjan als winnaar winst genomen, maar de komende dagen moeten we maar zien of dat niet te vroeg was.
pi_186675921
Wat vinden jullie van:

Australia and Norway TQ @1.67 William Hill

Lijkt me een prima combinatie odd. Speel ik in ieder geval high stakes.

Meer tips welkom. Zitten altijd wel foutjes of surebets tussen bij het Songfestival :)
Love is in the air!
pi_186676208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:51 schreef Landgeld het volgende:
Wat vinden jullie van:

Australia and Norway TQ @:1.67 William Hill

Lijkt me een prima combinatie odd. Speel ik in ieder geval high stakes.

Meer tips welkom. Zitten altijd wel foutjes of surebets tussen bij het Songfestival :)
Australie gaat kwalificeren, Noorwegen weet ik zo nog niet zeker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 18:10:13 #42
416575 crew  Kyran
pi_186676245
Noorwegen komt wel goed hoor.
pi_186676514
Ik heb Noorwegen not to qualify @3.2.

Het vergooit z'n kansen met die kale bij de jury, maar betwijfel of het met deze staging ook genoeg televote krijgt in deze semi. Ook al is het mijn persoonlijke favoriet, vond het bij de NF juist zo leuk dat het allemaal 'veel' was _O- Hier is het te simpel lijkt me
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_186677203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:07 schreef Momo... het volgende:

[..]

Australie gaat kwalificeren, Noorwegen weet ik zo nog niet zeker
OK. Geen zekerheidje dus. Hopelijk komen er nog betere bets voorbij ;)
Love is in the air!
pi_186677289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

OK. Geen zekerheidje dus. Hopelijk komen er nog betere bets voorbij ;)
Mijn perspectief he, denk dat dit nummer ergens tussen plek 8 t/m 12 komt straks, dus ik denk zelf geen zekerheidje.
pi_186677599
Voor semi1 zijn Cyprus, Griekenland, IJsland en AustraliŽ mijn zekerheidjes. (4)
Waarschijnlijk wel: TsjechiŽ, Estland en SloveniŽ (4+3)
Maybe : Finland, Portugal, Hongarije, Wit-Rusland, GeorgiŽ, BelgiŽ, ServiŽ en Polen (voor 3 plekken)
Vrijwel zeker niet: Montenegro en San Marino

Voor semi 2 zijn Nederland, Zwitserland, Malta, Zweden, Rusland, Azerbaijan. mijn zekerheidjes. (6)
Waarschijnlijk wel: Denemarken , AlbaniŽ (8)
Maybe: Noorwegen, MacedoniŽ, ArmeniŽ, RoemeniŽ, Oostenrijk, Letland (voor 2 plekken)
Vrijwel zeker niet: Litouwen, Ierland, KroatiŽ, MoldaviŽ

Ben benieuwd of andere mensen het anders zien :)
pi_186678343
Litouwen heeft flinke diaspora, die zie ik er misschien net binnenslippen als ze wat puntjes van jury krijgen
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_186678794
Hopen op wat verkeerde odds van de bookmakers ;)
Love is in the air!
pi_186680927
Als het gaat om kwalificatie heb ik Noorwegen zelf in de groep 'afblijven' (samen met onder meer AlbaniŽ en RoemeniŽ). De juryscore in de voorronde viel bijzonder tegen, dus het moet sowieso al van de televoting komen. Er is zeker een groep die van dit soort gedateerde vrolijkheid houdt, zo met de Yoik geluid erdoor, zie ook het succes van Denemarken vorig jaar. Alleen dan moet dat wel uitgebuit worden, en wat ik er van lees is dat het een vrij vlak optreden was. Dan is de kans nogal groot dat het er niet genoeg uitspringt tegenover betere uptempo nummers van Malta en Azerbeidzjan en overvleugeld wordt door de kwaliteit van Nederland meteen erna. Voor nu zou ik zeggen ergens rond de 10e-13e plaats.

Verder geef ik MacedoniŽ de meeste kans in die regio, wat dan weleens het einde van AlbaniŽ kan betekenen. Litouwen moet je nooit afschrijven vanwege de vrij hoge hoeveelheid vrienden/diaspora. Ierland en Letland strijden om de laatste plaats. En de act gaat MoldaviŽ niet redden.
pi_186680957
Mocht er trouwens nog iemand een leuke groene positie voor SloveniŽ voor de winst willen overnemen T.E.A.B, dan hou ik me aanbevolen :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')