abonnement Unibet Coolblue
pi_184679845
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2019 19:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

En meer ga ik er maar niet over zeggen.
Waarom in het geniep het mag toch, ga aan de deur dan, en verweer je!
  maandag 28 januari 2019 @ 20:19:53 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184680833
Jij bent wel een beetje van 'ik geef mijn bek maar een gooi, dan kijken wel wel wat ervan komt' he?

Misschien moet je jezelf even inlezen, dan roeptoeter je geen onzin.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184680879
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
Jij bent wel een beetje van 'ik geef mijn bek maar een gooi, dan kijken wel wel wat ervan komt' he?

Misschien moet je jezelf even inlezen, dan roeptoeter je geen onzin.
Lees een terug wat TS schrijven doet anders, ik ga toch niet stoppen met boren tenzij ik naar de deur wens te gaan, en mij te verweren. Of om deze van katoen te geven.
Als het mag dat men dan maar met meneer agent komen doet, en zelfs die komt niet binnen zonder huisdoorzoekings bevel.
  maandag 28 januari 2019 @ 20:25:00 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184680948
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lees een terug wat TS schrijven doet anders, ik ga toch niet stoppen met boren tenzij ik naar de deur wens te gaan, en mij te verweren. Of om deze van katoen te geven.
Als het mag dat men dan maar met meneer agent komen doet, en zelfs die komt niet binnen zonder huisdoorzoekings bevel.
dude..

Neh, laat maar :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184692236
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dude..

Neh, laat maar :')
verspilde moeite
pi_184846956
Wij zijn al 1 jaar grondig aan t verbouwen hier en daar wel klachten gehad maar dat kunnen ze mooi in hun reet steken :')
pi_184851601
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga nog één keer aanbellen, is de zoveelste keer. Dan morgen maar vervelend doen en het inderdaad hogerop zoeken. Jammer wel, maar het is blijkbaar niet anders :N
Al nieuws?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184853417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:01 schreef baskick het volgende:

[..]

Al nieuws?
Joh als je zelf moet klussen aan een huis wat een paar maanden duurt...

Bijt even door de zure appel heen en zet een barrier op :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:19:58 #59
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_184853948
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:13 schreef liedetector het volgende:
Ze staat om half 5 al aan te bellen, lijkt mij een doodnormale tijd om te klussen!
Het lijkt me doodnormaal om te vragen wanneer de overlast voorbij is.
pi_184855194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Het lijkt me doodnormaal om te vragen wanneer de overlast voorbij is.
lijkt mij doodnormaal als mensen ergens komen wonen dat ze het naar hun zin willen maken
pi_184855478
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:51 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Joh als je zelf moet klussen aan een huis wat een paar maanden duurt...

Bijt even door de zure appel heen en zet een barrier op :')
Dan zeggen die mensen men kan niks meer hebben van elkaar, maar oje als die eens zelf, dan hebben die met hun grote bek opeens een ander verhaal.
Stel maar eens jij bent nu aan het verbouwen? Dat is op een bepaald moment over, dan komt er een baby, hoe zou jij het vinden als die ander dan beginnen doet met verbouwen?
pi_184855511
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef liedetector het volgende:

[..]

lijkt mij doodnormaal als mensen ergens komen wonen dat ze het naar hun zin willen maken
Een huurhuis?
Of heb jij het nu over een schilderijtje ophangen of een klok?
pi_184856005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zeggen die mensen men kan niks meer hebben van elkaar, maar oje als die eens zelf, dan hebben die met hun grote bek opeens een ander verhaal.
Stel maar eens jij bent nu aan het verbouwen? Dat is op een bepaald moment over, dan komt er een baby, hoe zou jij het vinden als die ander dan beginnen doet met verbouwen?
Dat boeit mij niet dan doe ik n barrier op en de kleine krijgt een miniversie daarvan :D
pi_184856123
Ik had niet graag naast mezelf gewoon afgelopen jaren.... bedenk ik me achteraf.
Laat die handjes wapperen!
pi_184856197
ik heb een buurman die al een jaar of 4 met tussenpozen aan het verbouwen is...ja ik wordt er soms schijt en schijt ziek van (zeker als ie weer eens over mn dak loopt te baggeren of ik weer een half jaar een steiger voor een half jaar ongeveer IN mn voordeur heb staan en ie vanalles aan mijn woning sloopt)..... maar dan ga ik toch niet elke keer bij m voor de deur staan om te jengelen? leven en laten leven hoor.....
pi_184856235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:05 schreef Gieliovd het volgende:
Ik had niet graag naast mezelf gewoon afgelopen jaren.... bedenk ik me achteraf.
Ik ook niet, mag blij zijn dat het mensje doof leek te zijn.

Toen er andere kwamen wonen kreeg ik pas door wat ik dat mens aangedaan had!
pi_184872859
Wij hebben recentelijk ook ons appartement aardig verbouwd terwijl de bovenbuurvrouw net een baby van 3 maanden heeft... Niet erg fijn voor hen dus. De afspraak gemaakt dat we op de momenten dat we echt veel herrie gaan maken even contact hebben om af te stemmen dat de baby niet net op bed ligt. Ja, het is een beetje rekening met elkaar houden, maar eigenlijk best goed te doen en iedereen blij.
pi_184873646
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:09 schreef liedetector het volgende:
ik heb een buurman die al een jaar of 4 met tussenpozen aan het verbouwen is...ja ik wordt er soms schijt en schijt ziek van (zeker als ie weer eens over mn dak loopt te baggeren of ik weer een half jaar een steiger voor een half jaar ongeveer IN mn voordeur heb staan en ie vanalles aan mijn woning sloopt)..... maar dan ga ik toch niet elke keer bij m voor de deur staan om te jengelen? leven en laten leven hoor.....
En toch, als je doorhebt wat er gebeurt, hoelang en waarom, dan of het soms toch makkelijker te verdragen. In geval van TS : ze heeft buren die al buitenproportioneel lang in een huurhuis klussen dat binnen een jaar op de schop gaat. Als je weet waaròm ze klussen, kan je er beter begrip voor opbrengen. En je kan je erop instellen. Ik vind het geen rare vraag.
Somebody that I used to know
pi_184877818
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:53 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En toch, als je doorhebt wat er gebeurt, hoelang en waarom, dan of het soms toch makkelijker te verdragen. In geval van TS : ze heeft buren die al buitenproportioneel lang in een huurhuis klussen dat binnen een jaar op de schop gaat. Als je weet waaròm ze klussen, kan je er beter begrip voor opbrengen. En je kan je erop instellen. Ik vind het geen rare vraag.
Op haar dak hebben ze al helemaal niks verloren zonder vooraf afspraken te maken!
pi_184895570
Hoe ga je dat volgend jaar doen dan ? Als de woningbouw komt renoveren duurt dat ook wel wat langer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')