Bestaat zo te zien nog wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef Molo het volgende:
Ik ben afgelopen jaar veel afgevallen en merk daardoor dat mijn oog make-up ook anders zit nu, want minder dichtgefrotte ogen door alle vettt
Bieden de MAC winkels enzo tegenwoordig nog van die betaalde workshops zoals jaren terug? Wil die door de tijd wel weer eens doen eigenlijk
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zittenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat zo te zien nog wel.
https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/makeup-services
Ik heb interesse.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zitten![]()
Kom ik op terug
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijkenquote:
Sq! Want traditie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
quote:
Januari, moet lukken tochquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef SQ het volgende:
Wel onder ernstig voorbehoud overigens, gezien de thuissituatie
Awyeahhhh!quote:
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoendequote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Januari, moet lukken toch
[..]
Awyeahhhh!
Snap ik hoor. Echter is ontspanning ook bijzonder nodigquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoende
Joe!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
Hoort veel dekkender te zijn jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Concealer is doorgaans wel dikker/dekkender dan een foundation ja.
Concealer gebruik je over je foundation. Of voor een paar plekjes. Maar het is niet voor je hele gezicht zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Catrice heeft een Corrector/ Concealer palletje voor weinig geld.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Ik zweer bij de eyeliners. Strakke punt en echt heel goedkoop. En de nagellak. Maar afgezien van dat probeer ik er nooit wat van uit (was nu even makkelijk om bij een bestelling te gooien).quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoort veel dekkender te zijn ja
Zou vind ik HEMA nou ook niet echt briljant met zijn make-up, kan me zo voorstellen dat concealer ervan echt gewoon ruk is, maar heb daar geen ervaring mee
Plaatselijk corrigeren zodat je niet voor je hele hoofd een dikke laag plamuur nodig hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar kan iemand me uitleggen hoe concealer hoort te werken?Hoe je het aan hoort te brengen? Want ik heb ook van die nasty kringen onder mn ogen en heb wel een paar keer iets geprobeerd, maar nooit met goed resultaat...
Op donderdag 9 april 2020 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe verwerk je die vervolgens in je make up look?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu dus krekelburgers in huis
Zaten in de support your locals box![]()
Heb ze maar even ingevroren.
Ik was em al kwijtquote:Op donderdag 9 april 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe verwerk je die vervolgens in je make up look?![]()
Welke concealer heb je voor onder je ogen trouwens? Ik vind vloeibare op mijn huid brengen onder mijn ogen en erin kloppen met ringvinger prettigste. Of crème op ringvinger en die dan over de huid onder mijn oog heen tamponneren.
En dan heel licht poederfoundation of vloeibare foundation over de rest van mijn gezicht en blenden in elkaar zodat het er als één geheel uit komt te zien
Ik smeer goed met dagcrème, ook onder mijn ogen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik was em al kwijt![]()
Ik heb geen concealer, maar ik haat wel die kringen. Dus ik zoek wel iets makkelijks om die shit te fixen, maar hou overall van een redelijk neutrale look en ik hou niet van van alles "voelen" op mn huid.
bronquote:Morphe opent medio oktober 2020 haar eerste winkel op het Europese vasteland in de Kalverstraat in Amsterdam. In de winkel zijn bestsellers te vinden, co-creaties met influencers en favoriete items van beroemdheden. Bezoekers kunnen zich ook van advies laten voorzien door gecertificeerde Morphe experts en Beauty Artists.
Mark Spillman, General Manager (EMEA) van Morphe. "De opening van onze winkel in Amsterdam is een belangrijk moment in de geschiedenis van Morphe. We kijken ernaar uit om onze steeds gewildere producten en gewaagde winkelconcepten in Amsterdam op te zetten en om steeds toegankelijker te zijn voor Morphe fans. Amsterdam biedt kansen voor Morphe, gezien de grote studentenpopulatie, de diversiteit van de bevolking en de hoge bezoekersaantallen die er jaarlijks vanuit binnen- en buitenland komen."
Morphe staat bekend om haar assortiment aan professionele make-up en benodigdheden, waaronder meer dan 300 brushes en populaire paletten. Ook wordt er regelmatig samengewerkt met invloedrijke make-up artists, zoals eerder gebeurde met Jaclyn Hill en James Charles. Recente talenten waarmee samengewerkt is zijn de gezichten van Morphe sub-brand Morphe 2, TikTok beroemdheden Charli & Dixi D’Amelio. Ook is er samengewerkt met singer songwriter Madison Beer
Daarnaast vallen onder Morphe ook merken zoals Beauty Bakerie, PLouise, SUVA Beauty, NABLA, Flutter Lashes, House of Lashes, Lashes in a Box en Marmalade Nails. Binnen de takken Selfcare, Huid- en Haarverzorging zijn onlangs de volgende merken toegevoegd: Banila, Frank Body, BYBI Beauty, Grande, Invisibobble en Playa Beauty.
Morphe wordt online verkocht en in 52 winkels in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Australië en de Europese Unie.
Ik gebruik poederfoundation, dat blijft prima zitten en geeft niet tot nauwelijks af op een mondkapje. Hoe vettiger je base, hoe lastiger/kwetsbaarder.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:11 schreef loveli het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je make-up mondkapjes-proof is? Foundationstick in je tas om bijn te werken of heeft iemand een betere oplossing?
Setting spray?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:11 schreef loveli het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je make-up mondkapjes-proof is? Foundationstick in je tas om bijn te werken of heeft iemand een betere oplossing?
Meer hype.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:27 schreef koekii het volgende:
Huda beauty komt binnenkort naar ICI Paris. Heeft iemand goede ervaringen met het merk zols de foundation of is het meer een hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |