Bestaat zo te zien nog wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef Molo het volgende:
Ik ben afgelopen jaar veel afgevallen en merk daardoor dat mijn oog make-up ook anders zit nu, want minder dichtgefrotte ogen door alle vettt
Bieden de MAC winkels enzo tegenwoordig nog van die betaalde workshops zoals jaren terug? Wil die door de tijd wel weer eens doen eigenlijk
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zittenquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat zo te zien nog wel.
https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/makeup-services
Ik heb interesse.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wellicht weer eens een smotsmeetje organiseren dus. Want ik ga daar natuurlijk niet in mijn uppie zitten![]()
Kom ik op terug
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijkenquote:
Sq! Want traditie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
quote:
Januari, moet lukken tochquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:59 schreef SQ het volgende:
Wel onder ernstig voorbehoud overigens, gezien de thuissituatie
Awyeahhhh!quote:
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoendequote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Januari, moet lukken toch
[..]
Awyeahhhh!
Snap ik hoor. Echter is ontspanning ook bijzonder nodigquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een dag niet thuis ben kan er dus ook een dag niet geklust worden, zeg maar. Dus zodoende
Joe!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ergens in januari doen, de saaie rukmaand even opvrolijken
IJs
Molo
...
Vult aan vult aan
Hoort veel dekkender te zijn jaquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Concealer is doorgaans wel dikker/dekkender dan een foundation ja.
Concealer gebruik je over je foundation. Of voor een paar plekjes. Maar het is niet voor je hele gezicht zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Catrice heeft een Corrector/ Concealer palletje voor weinig geld.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, misschien een hele domme vraag, maar...
Ik gebruik echt alles qua make-up. Behalve concealer. Foundation dekt genoeg. Tot ik de laatste tijd vond dat ik er wat moe onder de ogen uitzag.
Ik had wat dingen van de Hema nodig, zodoende meteen een concealer besteld. Kleur gegokt.
Ik vind het veel minder goed dekken dan mijn foundation.
Moet ik meer verwachtingen hebben van een concealer? Is deze concealer gewoon niet geweldig? Of dekt een concealer ook niet alles helemaal perfect? Dan hou ik het gewoon bij foundation
Anders bestel ik wat andere merken.
Ik zweer bij de eyeliners. Strakke punt en echt heel goedkoop. En de nagellak. Maar afgezien van dat probeer ik er nooit wat van uit (was nu even makkelijk om bij een bestelling te gooien).quote:Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoort veel dekkender te zijn ja
Zou vind ik HEMA nou ook niet echt briljant met zijn make-up, kan me zo voorstellen dat concealer ervan echt gewoon ruk is, maar heb daar geen ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |