Die bolle vreet gewoon door hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:21 schreef Marsenal het volgende:
Geen tussendoortjes meer maar een OP hunten past nog wel in het dieet
De postkoets met het laatste nieuws heeft Friesland eindelijk bereikt zie ik xDquote:Op zondag 27 januari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat Feyenoord weer thuis geloot heeft.
In mijn beleving hebben ze geen pot uit gespeeld dit toernooiquote:Op zondag 27 januari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hihi. Ik was niet thuis gisteravond.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De postkoets met het laatste nieuws heeft Friesland eindelijk bereikt zie ik xD
Feyenoord speelt altijd thuis, Ajax speelt altijd tegen zwakke tegenstandersquote:Op zondag 27 januari 2019 11:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In mijn beleving hebben ze geen pot uit gespeeld dit toernooi
FEYENOORDCUPquote:Op zondag 27 januari 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Eerste ronde moesten ze uit tegen amateurs.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
19 van de laatste 22 wedstrijden welteverstaan.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gelukkig niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:29 schreef JanCees het volgende:
opzich zat het er wel in dat feyenoord - ajax niet de finale zou worden
quote:Op zondag 27 januari 2019 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op de bovengemiddeld grote penis
Waarom ben jij zo goed in het herkennen van negerhanden?quote:Op zondag 27 januari 2019 11:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht al een litteken te herkennen.
want dan nog meer gezeik maar ze hadden Ajax thuis moeten laten spelen om aan de twijfels een eind te makenquote:Op zondag 27 januari 2019 11:29 schreef JanCees het volgende:
opzich zat het er wel in dat feyenoord - ajax niet de finale zou worden
Ik heb daar een opleiding voor gevolgd.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo goed in het herkennen van negerhanden?
BLACKEDquote:Op zondag 27 januari 2019 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar een opleiding voor gevolgd.
Bij de politie?quote:Op zondag 27 januari 2019 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar een opleiding voor gevolgd.
Ziek. Naar eigen zeggen de sterkste achterban en twaalfde man maar nog wel durven janken over de knjb, ik vind daar wel wat van.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
19 van de laatste 22 wedstrijden welteverstaan.
Acb Ajax loot alweer een amateurploeg in de beker.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ziek. Naar eigen zeggen de sterkste achterban en twaalfde man maar nog wel durven janken over de knjb, ik vind daar wel wat van.
Welke 3 waren dan uit? Finale in de Kuip zeker als uitspelende ploeg?quote:Op zondag 27 januari 2019 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
19 van de laatste 22 wedstrijden welteverstaan.
Dit jaar nog tegen Gemert.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke 3 waren dan uit? Finale in de Kuip zeker als uitspelende ploeg?
Die van vorig jaar iddquote:Op zondag 27 januari 2019 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke 3 waren dan uit? Finale in de Kuip zeker als uitspelende ploeg?
Dat staat me niet meer bij. Overigens heeft Willem 2 niks te klagen over de loting dit jaar.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die uiteindelijk niet bij Gemert gespeeld mocht worden toch?
quote:Op zondag 27 januari 2019 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ziek. Naar eigen zeggen de sterkste achterban en twaalfde man maar nog wel durven janken over de knjb, ik vind daar wel wat van.
Hoe doe je dat überhauptquote:Op zondag 27 januari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ernstig medelijden met mensen die dit soort statistieken gaan napluizen.
In dat geval is dit vooral mijn Twitter account nietquote:Op zondag 27 januari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ernstig medelijden met mensen die dit soort statistieken gaan napluizen.
Zit dit jaar eens mee (aantal jaren geleden was het echt ellende; waarbij je in de eerste ronde steeds al eruit vliegt tegen een top 3 club). Al mis je nu toch wel de euforie na een overwinning.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat me niet meer bij. Overigens heeft Willem 2 niks te klagen over de loting dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |