Je bent altijd al anders geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan heb ik het alleen nog maar over mijn bioritme.
Ik lag ook verkeerd om bij de geboorte, ben dus een notoire dwarsligger.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent altijd al anders geweest
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lag ook verkeerd om bij de geboorte, ben dus een notoire dwarsligger.
Heel gek, maar mijn moeder begrijpt dus ook dat ik anders ben dan mijn broers.quote:
Ik heb nooit gedoe met moeders, ook nooit gehad, we kunnen heel goed met elkaar, maar ze noemt mij wel altijd een raar mannetje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:53 schreef chufi het volgende:
Fijn te horen dat ze begrip voor je heeft, maar daar zijn moeders voor
Het heeft geregend, de sneeuw is verdwenen, en het vriest ook niet, dus zet de schaatsen maar weer in het vet.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel gek, maar mijn moeder begrijpt dus ook dat ik anders ben dan mijn broers.
Heb afgelopen week nog een fijn gesprek met haar gehad.
Ook nog een fijn gesprek met Baardaap gehad, kan niet op.quote:
Ik heb slaapapneu maar toch nog stoppen met ademen. Ik draag een cpap toestel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:41 schreef Marsani het volgende:
Goedemorgen. 15. Vermoeden van slaapapneu Sara?
Ik sliep op mijn zij. En echt confortabel is het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Je lekker even omdraaien is er niet bij
leuk manquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook nog een fijn gesprek met Baardaap gehad, kan niet op.![]()
En ik heb een keer naar mijn broertje gezwaaid.
Nope.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:19 schreef chufi het volgende:
Hmm ik hoop dat ze iets kunnen vinden .. Rook je en/of drink je ?
ok .. dan weet ik het ook niet meer ... dan maar hopen dat ze toch nog ergens een oorzaak of iets vinden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen blije eikels gezien vandaag ondanks het grijze weer
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Blije eikel meld ik moet nog wel naar buiten
BESTquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:48 schreef TillyB het volgende:
[..]Waren best lekker die kwekkebaum ballen
yeahhh ik kon weer lekker sjeezen vanochtend. Toen was het ook nog lekker droogquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel fijn dat die pleurissneeuw weg is weerlekker regenachtig weer weer weer
Al wakker of nog wakker?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen blije eikels gezien vandaag ondanks het grijze weer
Je kan je gebit ook vastzetten met kukidentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:50 schreef chufi het volgende:
Die oven/airfryert ballen... zijn mij te dik van korst
Ja wel lekker maar TOCH het is nooit helemaaal zoals uit de frituur. Maar zeker goed genoeg hoor. Ik had niet die angus dingen maar die gewone.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
BESTje durft niet toe te geven dat ze heeeel goed zijn eh? draak
Ja en je blijft er slank bijquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wel lekker maar TOCH het is nooit helemaaal zoals uit de frituur. Maar zeker goed genoeg hoor. Ik had niet die angus dingen maar die gewone.
Man man manquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sinds hmmm.. hoe laat was ik hier vannacht.. 2 uur ofzo?
Nou dat zal wel niet, het zijn geen worteltjes met hummusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en je blijft er slank bijrelatief dan in jouw geval
Dat is het niet ... de verhouding vulling korst is gewoon uit proportiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan je gebit ook vastzetten met kukident
Brr gelijk misselijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou dat zal wel niet, het zijn geen worteltjes met hummus
Doen ze expres om te bewijzen dat er een korst op kanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het niet ... de verhouding vulling korst is gewoon uit proportie
Dat luistert inderdaad heel nauw.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het niet ... de verhouding vulling korst is gewoon uit proportie
Snackbarkenner gespotquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat luistert inderdaad heel nauw.
Een nobel strevenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben vroeg opgestaan om vandaag zo lang mogelijk niet nuttig te zijn.
Vind het juist wel lekker die korst, maar goed ieder zn meugquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doen ze expres om te bewijzen dat er een korst op kanzit een stevig korstje om idd
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst een kroket gegeten heb. Jaren geleden, denk ik. Ben ook meer een frikandellenman.quote:
Zo komt dat kippenhok nooit af.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Starman paar uurtjes geoefend op gitaar
En je hok danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Starman paar uurtjes geoefend op gitaar
Ok ik noteer Frikandellenman in mijn Scrut flowsheetquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst een kroket gegeten heb. Jaren geleden, denk ik. Ben ook meer een frikandellenman.
Dat nummer zat in mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo komt dat kippenhok nooit af.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer zat in mijn hoofd
quote:
Heb je wat nieuws in gedachten?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik overweeg trouwens van UI te veranderen. Het is misschien toch nog wat te vroeg voor een KerstUI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |