abonnement Unibet Coolblue
pi_186407423
Ze moet ook wel de sterren van de hemel zingen wil ze de finale halen denk ik. Als ze goed zingt en een goede act erom heeft, is de finale wel binnen bereik. In de tweede halve finale zitten meer liedjes die het net wel of net niet kunnen halen, ik vind het allemaal moeilijk te bepalen. Maar ik denk dat een liedje als Proud, met een positieve, vrij eenvoudige boodschap, gezongen door een artiest die haar sporen verdiend heeft toch stemmen moet kunnen behalen, ook in West-Europa en ook de jury's zouden haar moeten belonen. Roemenië, Albanië en Armenië hebben meer voordeel van hun diaspora, maar ook een saaier, respectievelijk ontoegankelijker en minder toonvast gezongen nummer. Moldavië zit ook in dezelfde hoek met een niet al te bijzondere ballad, maar een minder sprekende boodschap en een artiest met minder uitstraling. Dan is er nog Oostenrijk, dat ik wel erg kan waarderen, maar voor velen te saai of juist ondoorgrondelijk is. Ierland en Letland liggen prettig in het gehoor, maar blijven niet bepaald hangen. Aangezien het voor Denemarken, Malta, Litouwen en Noorwegen wat mij betreft ook allemaal nog niet in kannen en kruiken is, gaat het nog spannend worden. :)
pi_186408575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:29 schreef Toposcoupe het volgende:
Ze moet ook wel de sterren van de hemel zingen wil ze de finale halen denk ik. Als ze goed zingt en een goede act erom heeft, is de finale wel binnen bereik. In de tweede halve finale zitten meer liedjes die het net wel of net niet kunnen halen, ik vind het allemaal moeilijk te bepalen. Maar ik denk dat een liedje als Proud, met een positieve, vrij eenvoudige boodschap, gezongen door een artiest die haar sporen verdiend heeft toch stemmen moet kunnen behalen, ook in West-Europa en ook de jury's zouden haar moeten belonen. Roemenië, Albanië en Armenië hebben meer voordeel van hun diaspora, maar ook een saaier, respectievelijk ontoegankelijker en minder toonvast gezongen nummer. Moldavië zit ook in dezelfde hoek met een niet al te bijzondere ballad, maar een minder sprekende boodschap en een artiest met minder uitstraling. Dan is er nog Oostenrijk, dat ik wel erg kan waarderen, maar voor velen te saai of juist ondoorgrondelijk is. Ierland en Letland liggen prettig in het gehoor, maar blijven niet bepaald hangen. Aangezien het voor Denemarken, Malta, Litouwen en Noorwegen wat mij betreft ook allemaal nog niet in kannen en kruiken is, gaat het nog spannend worden. :)
Even kijken of ik het goed begrijp... Albanië en Armenië zijn saaier dan dit? :? :P Daar vind ik toch duidelijk meer leven in zitten dan in dit slaapverwekkende lied. :O Maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;)

Verder wel eens dat er genoeg matige inzendingen zijn waar dit echt niet voor onder doet. Zou ergens ook niet verrast zijn als dit de finale zou halen ten koste van landen als Denemarken en Noorwegen.
pi_186409452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:24 schreef libranl het volgende:

[..]

Even kijken of ik het goed begrijp... Albanië en Armenië zijn saaier dan dit? :? :P Daar vind ik toch duidelijk meer leven in zitten dan in dit slaapverwekkende lied. :O Maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;)

Verder wel eens dat er genoeg matige inzendingen zijn waar dit echt niet voor onder doet. Zou ergens ook niet verrast zijn als dit de finale zou halen ten koste van landen als Denemarken en Noorwegen.
O nee, het staat er nu niet duidelijk inderdaad. Roemenië vind ik saaier, Albanië ontoegankelijker en Armenië minder toonvast gezongen. Albanië en Armenië vind ik zelf ook interessanter dan Noord-Macedonië.
pi_186411589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:12 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

O nee, het staat er nu niet duidelijk inderdaad. Roemenië vind ik saaier, Albanië ontoegankelijker en Armenië minder toonvast gezongen. Albanië en Armenië vind ik zelf ook interessanter dan Noord-Macedonië.
Ah ja.. :D nu ik het zo teruglees snap ik wat je bedoelde. Ook wel logisch inderdaad en staat er dan ook wel goed. :) Heb het dan zelf helemaal verkeerd begrepen. Heb het woordje respectievelijk anders geïnterpreteerd, nu als dat de kenmerken ieder voor zich van toepassing waren op alle 3 landen. Vandaar mijn verwarring. Mijn fout. Dank voor de toelichting. :)
pi_186413542
Blijft een heel mooi lied dit, maar ik wil stiekem dat dit flopt zodat Albanië meer kans heeft om door te gaan :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:46:17 #56
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186428756
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:39 schreef Nexum het volgende:
Blijft een heel mooi lied dit, maar ik wil stiekem dat dit flopt zodat Albanië meer kans heeft om door te gaan :@
Ik heb zelf liever Albanië in de finale, maar ik denk dat Noord Macedonië gaan verrassen. Ze krijgen hulp van de Zweden dit jaar om het lied te stagen. Dit gaat wel goed worden hoor.
~The present is all there is~
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:36:49 #58
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186523304
Een ontzettend zoetsappige video (maar komt toch wel binnen...) waarin Tamara Nina (geboren met Down Syndroom) verrast met een live optreden van Proud.

Ik gun haar wel echt een finaleplek moet ik zeggen! Live ook super.

  † In Memoriam † dinsdag 30 april 2019 @ 20:08:32 #59
368283 ato
pi_186524058
Het kan zomaar een outsider worden. Ik vind Tamara ook een prachtige vrouw om te zien.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186682859
Als 'we' niet winnen dan dit graag :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 22:11:18 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186683286
Sorry, goede zang hoor maar het nummer vind ik niet zo bijzonder. Staging ziet er voor het eerst goed uit bij Macedonië, jammer dat nou net Rusland ook zoiets doet. Het gaat wel door denk ik.
pi_186897665
Ontzettend tof dat de Noord-Macedoniërs het hebben gehaald! En verdiend ook aangezien ze haar op zich niet bijzondere liedje gewoon heel goed vertolkt heeft.
pi_186898280
Mijn vriend zei: "Dit is net Claire Underwood" :D

En what has been seen....

Wel erg blij dat dit door is, heel tof lied
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 17 mei 2019 @ 00:01:19 #67
375570 crew  Cyan9
pi_186899092
Ik vond het prachtig, heb er op gestemd. Heel blij dat dit door is!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_186901334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 00:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond het prachtig.Heel blij dat dit door is!
Helemaal mee eens!
pi_186901354
Tetten. :B
pi_186901383
Mocht Duncan niet winnen dan please deze :) met Noorwegen op plek 3 ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186901420


Voor in de OP.
  vrijdag 17 mei 2019 @ 23:11:31 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186919524
Ik ben geschokt :o Niet omdat het prima werd gebracht en ook niet dat het naar de finale is gegaan. Maar de Macedoniërs hebben hun blinde visagist, geestelijk gehandicapte producent en doorgeslagen stylist ontslagen :o Het zag er als geheel gewoon eens een keertje normaal uit :o Dat dit kan in Macedonië.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186922350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 23:11 schreef Redefine het volgende:
Ik ben geschokt :o Niet omdat het prima werd gebracht en ook niet dat het naar de finale is gegaan. Maar de Macedoniërs hebben hun blinde visagist, geestelijk gehandicapte producent en doorgeslagen stylist ontslagen :o Het zag er als geheel gewoon eens een keertje normaal uit :o Dat dit kan in Macedonië.
Met hulp van Zweden wel ja :P

Finaleplek dik verdiend.Vind het lied nog steeds kut
~The present is all there is~
  zaterdag 18 mei 2019 @ 01:22:42 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186922364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 01:21 schreef grazz het volgende:

[..]

Met hulp van Zweden wel ja :P

Finaleplek dik verdiend.Vind het lied nog steeds kut
Hulp zullen ze eerder ook wel gekregen hebben, maar toen was het ook een puinhoop. Het liedje vind ik zelf ok. Niet meer, niet minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')