Ik ga niks aanklikken, vertel gewoon even.quote:
Heb er ook 1 van 2 jaar (shit, doe het nu zelf ook), maar vind het net zo erg als dat ik geen kind had.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten uiten.
Ik zou daar ook niks posten maar ja.
Voor Amerikanen ja. Voor Spanjaarden is het Gulen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:49 schreef miaeak het volgende:
Blijkbaar spreek je zijn naam uit als "Hoelen".
Dan heeft erdogan 'm erin gegooid.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor Amerikanen ja. Voor Spanjaarden is het Gulen.
Ja en twee auto's hebben de plek verlaten. 1 ervan met blauwe zwaailichten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef matthijst het volgende:
Actie
https://mobile.twitter.com/ghoeberx
Bullshit, mijn jongste is 21mnd en mijn zoon van 15jr die zit zelfs aan het nieuws gekluisterd terwijl hij er normaal niet veel mee heeft omdat hij zich daardoor enorm inleeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:42 schreef Pery het volgende:
Mensen die het zo erg vinden omdat ze zelf ook een kind van 2 hebben (in hun arm ed)
Aandachttrekkers.
Als het je helpt niet gek te worden lijkt het me een prima middel.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je helpt niet gek te worden lijkt het me een prima middel.
Maar je moet wel geloven, anders werkt het idd niet.
Het zou voor mij dus geen middel zijn, maar iedereen voor wie het wel een middel is gun ik dat vam harte.
Zou ook best een Nederlander kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef miaeak het volgende:
Lol op die chat zit een gast "English please english *rolls eyes*".
Amerikaan zeker.
Vooral lekker doorgaan in het Spaans. Wat een klapjosti.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef miaeak het volgende:
Lol op die chat zit een gast "English please english *rolls eyes*".
Amerikaan zeker.
Of ze hebben hem al vertelt wat wij nog niet weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:40 schreef miaeak het volgende:
[..]
Of hij komt steeds dichter bij het moment dat wordt bevestigd dat er geen hoop meer is en hun leven definitief totaal instort.
Sowieso vind ik het niet vreemd dat iemand een paniekaanval krijgt na zo'n lange tijd van aaneengesloten spanning.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben hem al vertelt wat wij nog niet weten.
Maar nu ze zo dichtbij zijn kan de spanning hem ook gewoon teveel zijn.
Je kunt wel tegen beter weten in blijven hopen, maar onbewust weet hij allang dat die keiharde werkelijkheid hopeloos is, en de confrontatie daarmee kan zo vlak vantevoren ook wel eens teveel worden.
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het je helpt niet gek te worden lijkt het me een prima middel.
Maar je moet wel geloven, anders werkt het idd niet.
Het zou voor mij dus geen middel zijn, maar iedereen voor wie het wel een middel is gun ik dat vam harte.
Ik vind er niks smakeloos aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat t bedoelt is als troost( en ik zie t niet zo) maakt het niet minder smakeloos.
Niet te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:00 schreef Strani het volgende:
Ouders hebben natuurlijk ook amper slaap gehad al deze tijd, dus waarschijnlijk zijn ze sowieso al zombies op dit moment.
Wow... die gast heeft bijgehouden en zelfs een grafiek gemaakt van hoelang de capsule boven en beneden is?!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef matthijst het volgende:
Actie
https://mobile.twitter.com/ghoeberx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |