Hoe dan? Verder een k*tactie van je. Vooral met de deurbel. Blijkbaar durf je de confrontatie niet aan. De "foutparkeerders" herkennen het kennelijk niet als een privé parkeerplaats. En hoe weet deze mevrouw dat ze bij jou aan de deur moet zijn? Vragen vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
maar je kunt wel overduidelijk zien dat het geen openbare plaats is.
Sta je de hele avond vanachter de gordijnen te gluren dan? Je bel staat immers uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
Eigenaar van de auto heeft al een paar keer aangebeld.
Nee, de foutparkeerders denken snel een parkeerplaats te kunnen pakken omdat hier altijd niets beschikbaar is. Ze zijn gewoon te lui om 300 meter verderop betaald te parkeren...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hoe dan? Verder een k*tactie van je. Vooral met de deurbel. Blijkbaar durf je de confrontatie niet aan. De "foutparkeerders" herkennen het kennelijk niet als een privé parkeerplaats.
Bel is ook uit gezet nadat mevrouw kwam bellen/kloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:31 schreef Elpis het volgende:
[..]
Sta je de hele avond vanachter de gordijnen te gluren dan? Je bel staat immers uit.
Zo zo. Doet ie dat. Ze worden ook steeds lastiger die dingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
De parkeerplaats deukt in mijn tuin...
Is het niet groot genoeg voor. Ook erg gedoe as ik zelf wil parkeren, uitstappen, instappen...quote:
Is daar wettelijk niks aan te doen dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo zo. Doet ie dat. Ze worden ook steeds lastiger die dingen.
Dat vind ik wel grappig!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bel is ook uit gezet nadat mevrouw kwam bellen/kloppen.
En ik zie haar gewoon staan.
Kan je niet iets met een spuitbus doen? Of gewoon een bord neerzetten. Of een parkeermeter dan verdien je er nog wat aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is het niet groot genoeg voor. Ook erg gedoe as ik zelf wil parkeren, uitstappen, instappen...
Een voortuin in centrum Rotterdam. Nou dat niet heel veel opties zijn waar je woont.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, de foutparkeerders denken snel een parkeerplaats te kunnen pakken omdat hier altijd niets beschikbaar is. Ze zijn gewoon te lui om 300 meter verderop betaald te parkeren...
Beetje een lekker ding? Mogelijkheden wellicht.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn woning heeft dus aan de voorkant een parkeerplaats welke die prive is.
Foto?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zolang de plaats niet duidelijk gemarkeerd is als een privéplaats niet nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is daar wettelijk niks aan te doen dus?
Voor wat hoort wat!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beetje een lekker ding? Mogelijkheden wellicht.
Oh, op schilderen zou nog wel een optie zijn... Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kan je niet iets met een spuitbus doen? Of gewoon een bord neerzetten. Of een parkeermeter dan verdien je er nog wat aan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beetje een lekker ding? Mogelijkheden wellicht.
Sorry. Was ongepast. Mijn dirty mind ging weer eens los.quote:
Daarom:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:36 schreef Kassamiep het volgende:
Zolang de plaats niet duidelijk gemarkeerd is als een privéplaats niet nee.
quote:
En paint dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |