Tis 'm te druk geworden bovenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Daar gaat het om dat hij daar wil slapen.
Ik denk dat de popu poll ook wel wat gevoelig ligt. Ik heb begrepen dat ze dat weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want tijdens de vergadering hield hij zijn kop dicht.
Is gewoon gelul van hem met dat zaagsel. Hij staat al dagen beneden te zagen en schuren waar de pc bij staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
En Mike heeft wel gelijk, hij heeft ze gewaarschuwd
ik hoop dat de pc naar de klotuh gaat
Mike had gewoon zijn mond open moeten doen toen het in de vergadering werd besproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
En Mike heeft wel gelijk, hij heeft ze gewaarschuwd
ik hoop dat de pc naar de klotuh gaat
Euh, nee, dat is nu totaal niet wat speelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Randdebiel Jessie denkt zelfs dat hij meer over bouwen weet dan Mike.
Beetje gang erin is welkom met streams zoals ditquote:
Dat dus.Mike is een beetje traag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mike had gewoon zijn mond open moeten doen toen het in de vergadering werd besproken.
Komt ie 5 uur later aankakken nadat er verhuisd is
Dus wist mike er vanaf en hield toen zijn mond dicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ff vergadering terugluisteren, meen me te herinneren dat de verhuizing medegedeeld werd, was geen sprake van overleg
Maar ze zoeken t maar lekker uit, Jankolini heeft t voor elkaar dus door maar weer
Dan kun je toch gewoon zeggen dat het geen goed idee is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ff vergadering terugluisteren, meen me te herinneren dat de verhuizing medegedeeld werd, was geen sprake van overleg
Maar ze zoeken t maar lekker uit, Jankolini heeft t voor elkaar dus door maar weer
Hij krijgt zijn zin niet, mensen luisteren niet naar hem. Hij stelt niks (meer) voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus.Mike is een beetje traag.
Slotboutenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn zin niet, mensen luisteren niet naar hem. Hij stelt niks (meer) voor.
Ja daahaaaag koosquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus wist mike er vanaf en hield toen zijn mond dicht.
niemand heeft ooit echt naar hem geluisterd zelfs die westlandse niet op een gegeven momentquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn zin niet, mensen luisteren niet naar hem. Hij stelt niks (meer) voor.
Ja FEBOquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef Joke43 het volgende:
Hiske kwam ermee dat de pc naar boven moest. Denk FEBO.
Steeds minder in het zicht.....het tegenovergestelde van Utopieja Unoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef Joke43 het volgende:
Hiske kwam ermee dat de pc naar boven moest. Denk FEBO.
scherpquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef mootie het volgende:
Buiten dat, beneden wordt ook gezaagd en gedaan, daar was het nooit een issue.
Ze hebben het er niet over.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef sjampoeh het volgende:
dat vind ik zo flauw van jess, gelijk naar een ander toe om er weer over te lullen. jankerd
Anders geformuleerd, hij zag zichzelf als de leider die alles bepaalde ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niemand heeft ooit echt naar hem geluisterd zelfs die westlandse niet op een gegeven moment
Mike heeft het er pas nog over gehad, je kan wel bezig blijven daarquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mike had gewoon zijn mond open moeten doen toen het in de vergadering werd besproken.
Komt ie 5 uur later aankakken nadat er verhuisd is
en een plaatje hout voor de isolatie lost alle condens ineens op?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef mootie het volgende:
Buiten dat, beneden wordt ook gezaagd en gedaan, daar was het nooit een issue.
Het was in de vergadering vanmorgenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft het er pas nog over gehad, je kan wel bezig blijven daar
Gewoon vollop zagen en de boel laten lekken en hopen dat die pc het begeeftquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft het er pas nog over gehad, je kan wel bezig blijven daar
zo kwam hij binnen, als eerste, in zichzelf pratend, hoe blijf ik her koningquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anders geformuleerd, hij zag zichzelf als de leider die alles bepaalde ...
nee en wel liggen neuken met klotusje?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Als ik Mike was dan had ik alles naar beneden gepleurd. Het is nog een bouwplaats, dakisolatie moet nog, beplating moet nog. Zo kun je echt niet bouwen.
En terecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat ego van Jessie in onbevredigbaar. Nu staat hij weer bij de patat commentaar te leveren.
Dat kan je met een beetje fantasie zowat overal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee en wel liggen neuken met klotusje?
Oh tegen wie heeft hij het er dan over.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef sjampoeh het volgende:
dat vind ik zo flauw van jess, gelijk naar een ander toe om er weer over te lullen. jankerd
met chris net ffquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh tegen wie heeft hij het er dan over.
Leuke kloon welquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:09 schreef foktopialol het volgende:
zijn brandon en franny broer en zus?
Chris vroeg iets en hij antwoorde. Chris zat gewoon bij het hele gesprek tussen die twee en Jessie zei toen dat hij het wel kon snappen maar dat hij in de vergadering zijn mond had kunnen open doen.quote:
Nou, nou Sjampoeh, geef ome Koos is antwoord, tegen wie dan, nou?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh tegen wie heeft hij het er dan over.
oh zag chris niet, zij waren boven en chris beneden dacht ik. anyway, dit doet hij altijd. let maar opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chris vroeg iets en hij antwoorde. Chris zat gewoon bij het hele gesprek tussen die twee en Jessie zei toen dat hij het wel kon snappen maar dat hij in de vergadering zijn mond had kunnen open doen.
Tikte ik net ook, ik hoop het ook, eigenwijs volkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon vollop zagen en de boel laten lekken en hopen dat die pc het begeeft
Ja valt echt op he, die mike is zo geschrokken dat zelfs adriaan zoals Lotus tegen hem zei boven hem staat in de poll.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike is een tikkende tijdbom ...
Greet lult hem nu zelfs klem.
Klopt maar nu niet dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh zag chris niet, zij waren boven en chris beneden dacht ik. anyway, dit doet hij altijd. let maar op
Hij zaagt niet als hij aan het neuken is ,dus das geen enkel probleem lijkt mijquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee en wel liggen neuken met klotusje?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zaagt niet als hij aan het neuken is ,dus das geen enkel probleem lijkt mij
Hij was ook helemaal niet van plan om vandaag met de silo verder te gaan. Hij ging niks doen vandaag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Moet Mike zometeen weer huilie huilie doen bij de febo
Maar die staan daar al een hele tijd, dat is weer zo'n afleidingsmanoeuvre van Mike.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef sjampoeh het volgende:
kan iedereen daar toch wel bedenken, dat t niet handig is dat de wasmachine en droger buiten staan ??
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die staan daar al een hele tijd, dat is weer zo'n afleidingsmanoeuvre van Mike.
Als Tim maar af kan geven op Jessie. Terwijl dit helemaal niet van hem vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike hoopt dat het gaat regenen en alle kleren nat zijn, het is puur omdat Adriaan en Jessie al om 6 uur achter de computer zitten en Mike en Lotus willen irriteren zegt Tim. Dan gaan ze het toch lekker zelf afmaken zegt Mike
Mike sprak hem aan toen hij de trap op kwam met een opmerking dat Gerrit had gezegd waarom hij het niet afmaakte of zoiets.quote:
Morgen alquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Eind januari met een gebroken neus en een ontwrichte kaak .......
Gerrit bedoel je...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Eind januari met een gebroken neus en een ontwrichte kaak .......
probeerde zijn gelijk alsnog bij de dames te halen maar toen kwam Gerrit ineens naar bovenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij was ook helemaal niet van plan om vandaag met de silo verder te gaan. Hij ging niks doen vandaag.
Hij was net beneden de kistjes aan het brandmerken en bedacht ineens, dat hij wel boven bezig kon gaan. En gaat ineens daar bezig
tnxquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike sprak hem aan toen hij de trap op kwam met een opmerking dat Gerrit had gezegd waarom hij het niet afmaakte of zoiets.
Gerrit reageerde er op door te zeggen dat hij het helemaal niet zo had gezegd, dat hij had gevraagd wanneer Mike dacht er mee verder te willen gaan.
Maar ja, dat was weer niet zo volgens Mike.
Wie zal die 2e dan zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef snetje het volgende:
Brandon: Met zijn tweeën?..
Jens: Ja..
Brandon: Gebeurt niet vaak ...alleen als mensen echt pissed off zijn...
2 tegelijk naar achteren?...
hoe denk je dat die borsten geimplanteerd worden? gok 's?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Adriaan vindt dat als je moeilijk doet over zwaarden, je neemt wel een borstvergroting!!! Ik zie het verband niet, ondanks dat ik het een farce vindt
Die had ze al heel snel. Alleen de eerste twee dagen speelde ze blij eiquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:17 schreef Giggio het volgende:
die klotus heeft ook zo'n ontevredene harses gekregen
door met een zwaard een inkeping maken en opvullen met aggetjkeskeek-U2-versie?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:17 schreef foktopialol het volgende:
[..]
hoe denk je dat die borsten geimplanteerd worden? gok 's?
Lotus en Mike dan zeker.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef snetje het volgende:
Brandon: Met zijn tweeën?..
Jens: Ja..
Brandon: Gebeurt niet vaak ...alleen als mensen echt pissed off zijn...
2 tegelijk naar achteren?...
met zwaarden?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:17 schreef foktopialol het volgende:
[..]
hoe denk je dat die borsten geimplanteerd worden? gok 's?
Lotus zit in de silo.quote:
gerrit en Mike denk ikquote:
intimidatie, Frutsel is de ster, en meisje is onwetend, controlquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
fran: oh we worden nu wel gevolgd en gezien nu
dansmeisje wil naar huis
Dat denk ik ook. Die twee blijven maar bezigquote:
Ja smerig gezicht, eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus zit alle bakjes en lepels na te likken
Tim zit ook in de silo.quote:
Oh dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tim zit ook in de silo.
Jessie en Mike misschien?
daar heeft mike het lef niet voorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Of misschien moesten er 2 medewerkers aan te pas komen om Mike in bedwang te houden/ af te voeren.
star, met dr eeuwige verongelijkte blikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef Zeyina het volgende:
Shelley zit volgens mij al zo'n beetje vanaf de vergadering te zitten of te staan in de silo. Voor zich uit starend
[ afbeelding ]
Jessie staat patat te bakkenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tim zit ook in de silo.
Jessie en Mike misschien?
Walkers.quote:
Dat bedoelde ik.quote:
Meerdere malen,jij mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
heb ik je al verteld dat ik je de knapste vindt
Moeilijk te zien, maar ze liep te eten met enorm ver open mond. Leek wel een vis op het drogequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Meerdere malen,jij mag er ook zijn.
ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ff serieus, ik vind Lotus en Maaik toch echt wel een van de normaalste relatie hebben daar
Dat wel maar ze hebben geen relatie he. ;-)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ff serieus, ik vind Lotus en Maaik toch echt wel een van de normaalste relatie hebben daar
dat vat ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk... zo vrolijk zo vrolijk... ik ben vandaag zo vrolijk.. zo vrolijk was ik nooit![]()
[ afbeelding ]
Ik vind juist dat ze elkaar enorm versterken in negativiteit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat komt omdat de andere optie Tim en Franny is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Gelukkig weten ze zelf wat ze aan elkaar hebben en zijn ze zo slim geweest om de rest daar niet van op de hoogte te houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat wel maar ze hebben geen relatie he. ;-)
omdat er gedoe is zo her en derquote:
Ze hebben absoluut geen relatie, dat wilde lotus wel maar Mike wil het geen naam geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze zelf wat ze aan elkaar hebben en zijn ze zo slim geweest om de rest daar niet van op de hoogte te houden.
ook dat, maar ik bedoel naar elkaar toe, Maaik was altijd al zo, toen met Sjon, weet je nog/? Dat is wel minder, dus tsja, aan wie ligt dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze elkaar enorm versterken in negativiteit.
Tim heeft een faal evenement en daar geniet Hiske enorm van.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat er gedoe is zo her en der
das haar manier .. de sfeer op een ander spoor te krijgeh
gaat ze ook HARDERRR leuKIGGG doen
![]()
![]()
en Gerrit en Sjelliequote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de andere optie Tim en Franny is.
Hij heeft toch ook gezegd dat hij denkt dat klotus weer naar de drugs gaat grijpen als ze eruit is?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben absoluut geen relatie, dat wilde lotus wel maar Mike wil het geen naam geven.
precies. Ze weten dus zelf hoe het zit, zijn daar tevreden mee en willen verder helemaal niemand die zich ermee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben absoluut geen relatie, dat wilde lotus wel maar Mike wil het geen naam geven.
nah das wel over hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat klopt is al wel een paar weken geleden geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook gezegd dat hij denkt dat klotus weer naar de drugs gaat grijpen als ze eruit is?
Zoals de rest van Nederland daar ook geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
precies. Ze weten dus zelf hoe het zit, zijn daar tevreden mee en willen verder helemaal niemand die zich ermee gaat bemoeien.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haal ze net uit de vriezert![]()
.
Mefroi Loempia heeft thuis alles gedaan ruim 250 stuks
Die mening zal niet verandert zijn lijkt mij. Maar mike heeft zelf ook een alcoholprobleem dus misschien zijn ze wel voor elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat klopt is al wel een paar weken geleden geweest.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Erik laat even zien hoe je snel patat maakt.
Straks piept hij weer dat zijn schouder zeer doetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Erik laat even zien hoe je snel patat maakt.
Mike heeft wel een positieve opleving gehad na het vertrek van John. Toen was hij een tijdje tolerabel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ook dat, maar ik bedoel naar elkaar toe, Maaik was altijd al zo, toen met Sjon, weet je nog/? Dat is wel minder, dus tsja, aan wie ligt dat?
En een fles wijn en een fles kraanwater. Top arrangement. Bijna net zo goed als die Vip tafels tijdens de roast in 1.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
1000 Euro voor een VIPtafel.
Menu:
Keuze uit met vieze handen bereidde snotpatat of met vieze handen bereidde snotloempias.
Terwijl ze op een houten stoel zitten en het stervenskoud is. Top arrangement.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En een fles wijn en een fles kraanwater. Top arrangement. Bijna net zo goed als die Vip tafels tijdens de roast in 1.![]()
Hij koopt fruit van zijn zakgeld toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
En dan zeiken dat iemand een blikje bier pakt
Adriaan weet niet hoe snel hij fruit moet pakken en naar zijn hut moet brengen
[ afbeelding ]
Is toch ook etenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef mootie het volgende:
Er is weer niks om te koken,
Wat peentjes, aardappel, witte bonen in tomatensaus.
Voor de goede orde is wat hij zelf steeds koopt van zijn zakgeld toch. Dat hoor ik hem steeds doorgeven aan merel. Hij rookt niet dus heeft daar geld voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kost de BV niet, alleen eten voor zo'n 50 euro per week.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adje grist snel het fruit weg. Hebberd.
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij koopt fruit van zijn zakgeld toch?
Fruit is van zakgeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kost de BV niet, alleen eten voor zo'n 50 euro per week.Laat ik de boxtrainer nog maar even buiten beschouwing.
Nee, anders zou hij geen 150 euro over hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij koopt fruit van zijn zakgeld toch?
Vergeleken met Adriaan was Rienk gewoon een hele toffe peer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt Merel, die straks weer gaat zeuren over het eten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef mootie het volgende:
Er is weer niks om te koken,
Wat peentjes, aardappel, witte bonen in tomatensaus.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor de goede orde is wat hij zelf steeds koopt van zijn zakgeld toch. Dat hoor ik hem steeds doorgeven aan merel. Hij rookt niet dus heeft daar geld voor.
Als je 40 euro per maand krijgt en 20 euro fruit koopt hou je in 8 maanden 160¤ over he.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, anders zou hij geen 150 euro over hebben.
Shel zei nog, zo blijft er voor de rest niets overquote:
Zolang krijgen ze helemaal geen zakgeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je 40 euro per maand krijgt en 20 euro fruit koopt hou je in 8 maanden 160¤ over he.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shel zei nog, zo blijft er voor de rest niets over
Exact, waar haalt ie dan even snel die 100 euro voor schoenen voor Shelley vandaan als ie altijd fruit koopt van zijn eigen geld?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, anders zou hij geen 150 euro over hebben.
hij koopt echt wel voor meer dan 20 euro per maand aan fruit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je 40 euro per maand krijgt en 20 euro fruit koopt hou je in 8 maanden 160¤ over he.
dat sjoemelt Jessie voor hem, en heb het echt gehad met Adriaan, hoe die zich profileert, heb ik lang niet gehad, maar wat een doorgedraaide gek is dat aan het worden, mss B12 tekort?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, waar haalt ie dan even snel die 100 euro voor schoenen voor Shelley vandaan als ie altijd fruit koopt van zijn eigen geld?
En het zal wel van die belachelijk dure biologische meuk zijn, anders is het natuurlijk niet vegan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hij koopt echt wel voor meer dan 20 euro per maand aan fruit.
hier een frietje zonder ¤ 1,90quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
2,60 voor een patatje zegt Jessie betaal je wel meestal en dan komt de saus er no gbij
Nou ik heb nog nooit zo veel hoeven te betalen voor een patatje
Precies. Hij heeft een periode gehad dat hij voor 15 euro van zijn zakgeld fruit kocht. Toen at hij eerst het fruit van de groep op en begon daarna aan zijn eigen voorraad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, waar haalt ie dan even snel die 100 euro voor schoenen voor Shelley vandaan als ie altijd fruit koopt van zijn eigen geld?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Scheelt wel in mayonaise. Al dat snot maakt het patatje voor de bezoekers ook romig. Snot is goedkoper dan mayonaise.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:39 schreef Verida het volgende:
Het weekbudget staat natuurlijk ook idioot laag. Jessie heeft bepaald dat er voor 240 euro boodschappen gedaan mag worden.
Dat is per week, 15 euro per persoon. Daar kun je niet fatsoenlijk van eten, toiletartikelen van kopen enz.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adje heeft al meerdere malen gezegd dat hij eerst het fruit van "de B.V." opeet en daarna pas van zijn zakgeld.
En overmorgen viert ze stralend haar verjaardag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:45 schreef Angelique61 het volgende:
Oh jee Merel is weer ziek, der is morgen een evenement...
wat een bikkel he?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En overmorgen viert ze stralend haar verjaardag.
Hij heeft een fotolijstje met foto van haar in de boot, die Shelley had weggegooid, als Lotus stout tegen hem doet, leg hij hem op zijn kopquote:
nee, dan legt hij haar op haar buikje.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft een fotolijstje met foto van haar in de boot, die Shelley had weggegooid, als Lotus stout tegen hem doet, leg hij hem op zijn kop![]()
![]()
.
kan ze nu echt niet verzinnen dat je als jonge meid van net in de twintig er niet bij hoeft te lopen als een wijf van tachtig in dr panterkleding en dr oversized lichaam?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanmorgen Merel tegen Hops
ik wrd liever ziek , dan dat ik voorschut loop
was een gesprekje over warme kleding dragen
Hij legt haar dan op haar buikje.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft een fotolijstje met foto van haar in de boot, die Shelley had weggegooid, als Lotus stout tegen hem doet, leg hij hem op zijn kop![]()
![]()
.
Ja en dan zegt ie "voor straf moet ze vannacht op haar buikje" ....... Ik ben blij dat er overal camera's staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jens is lief voor de aardappeltjes
zachtjes met watertje de mod dr af aaien
Zo rolt Jankolini nu eenmaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat ego van Jessie in onbevredigbaar. Nu staat hij weer bij de patat commentaar te leveren.
dat vind ik dan wel weer humorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan zegt ie "voor straf moet ze vannacht op haar buikje" ....... Ik ben blij dat er overal camera's staan.
Ik vind het eng en zumquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer humor![]()
![]()
Zeker, niemand zegt ook dat psychopaten geen gevoel voor humor kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer humor![]()
![]()
tell me , als zelfs Bats stopt met stalken dan mankeert er echt iets aan jequote:
Ik vind het heel raar om een foto van iemand naast je bed te hebben en daarmee te spelen. Braaf of niet braaf......Ik heb er geen woorden voor, maar krijg er een naar gevoel bij.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tell me , als zelfs Bats stopt met stalken dan mankeert er echt iets aan je
Ik sluit me bij >>jouw eerder post << aan: ik denk ook dat Jessie een oogje heeft op Lotusquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, niemand zegt ook dat psychopaten geen gevoel voor humor kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar om een foto van iemand naast je bed te hebben en daarmee te spelen. Braaf of niet braaf......Ik heb er geen woorden voor, maar krijg er een naar gevoel bij.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar om een foto van iemand naast je bed te hebben en daarmee te spelen. Braaf of niet braaf......Ik heb er geen woorden voor, maar krijg er een naar gevoel bij.
Is dat zo? Volgens mij zijn die twee nog gewoon met elkaar bevriendquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tell me , als zelfs Bats stopt met stalken dan mankeert er echt iets aan je
ik dus ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
gezellig toch? Ik ga er vandoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ohneeeeee, ik hoor die stem al weer.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ohneeeeee, ik hoor die stem al weer.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik dus ook
en die foto heeft hij dus uit de vuilnisbak gehaald, die was eigenlijk weggegooid.
Ja, dat kan niet missenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik sluit me bij >>jouw eerder post << aan: ik denk ook dat Jessie een oogje heeft op Lotus
Shelly is niet dom, ze is onwetend. Dat zegt ze zelf.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb ze zelden dommer gezien dan shelly
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:05 schreef Angelique61 het volgende:
Dom is niet erg maar nooit wat aannemen van een ander
zelfs dat snapt ze niet grrrrquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Shelly is niet dom, ze is onwetend. Dat zegt ze zelf.....
Nee, dat begrijpt ze echt en oprecht niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zelfs dat snapt ze niet grrrr
Wil er niet in bij haar dat als ze Brenda van te voren had ingelicht er niks aan de hand was geweest,
Volgens Wyatt zijn ze geen lovers maar collega's.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:10 schreef Jian het volgende:
Die vriendin van Wyatt is dat gewoon een vrouw?
Oké, helemaal niet zo gek volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens Wyatt zijn ze geen lovers maar collega's.En het is een vrouw ja.
Maak een cap en zet de foto naast je bed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, helemaal niet zo gek volgens mij
Alleen als ze af en toe op haar buikje mag ......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maak een cap en zet de foto naast je bed.
Beetje vreemd geld binnen hengelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:18 schreef mootie het volgende:
Goede timing ook allemaal. B&B, morgen bezoek van Mike. Goed over nagedacht.
Familie Mike is zondagochtend oh nee dat is die van Merel ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:18 schreef mootie het volgende:
Goede timing ook allemaal. B&B, morgen bezoek van Mike. Goed over nagedacht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als ze af en toe op haar buikje mag ......
Vooral als je de dienst Fittopia Winterstop aanbiedtquote:
quote:Ben jij erbij?
Nu tijdelijk een winterstop aangezien we het boksgala hebben waar getraind voor moet worden, de silo waar de nodige uurtjes in gaan zitten en de feestdagen eraan komen.
NA het boksgala van 26 Januari hopen wij weer met u te kunnen gaan werken aan de Summerbody!
Ik heb een vermoeden dat we nog wel eens van Brandon te horen krijgen dat Gerrit geen hand wil geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:25 schreef Jian het volgende:
Goezo Gerrit blijf bij je standpunt, niks respect, just "kill" him
ben er bang voor, meppen op elkaars handschoentjes, ipv gezicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Speculaasjes over wie er gaat winnen.
dat is vaak lastig als je handschoenen draagtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat we nog wel eens van Brandon te horen krijgen dat Gerrit geen hand wil geven.
Dat klinkt toch behoorlijk serieusquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:24 schreef Juud79 het volgende:
Mike zegt nu dat ie samen met Lotus naar Gran Canaria gaat na Utopia, om daar een huis te gaan bouwen.![]()
Valt ook niet op.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Opeens speculeren ze allemaal over wie gaat winnen. Vanuit het niets hebben ze het er allemaal opeens over.
alleen als talpa dik betaald, anders niet. waarom zou joa dat doenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik verwacht Joa binnenkort nog wel aan het hek.
Nou....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeleken met Adriaan was Rienk gewoon een hele toffe peer.
Ongetwijfeld met Brenda in haar kielzog ..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Pantertje is weer haantjes de voorste bij het opscheppen van vreten.
Als ze niet dik blijft past de nieuwe kleding nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Pantertje is weer haantjes de voorste bij het opscheppen van vreten.
wat ie erbij zei was nog interessanter , of de fans allemaal 1 euro konden storten. Zodat ze konden gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:24 schreef Juud79 het volgende:
Mike zegt nu dat ie samen met Lotus naar Gran Canaria gaat na Utopia, om daar een huis te gaan bouwen.![]()
Die wilde Tim buiten niet eens zienquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik verwacht Joa binnenkort nog wel aan het hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |