Tis 'm te druk geworden bovenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Daar gaat het om dat hij daar wil slapen.
Ik denk dat de popu poll ook wel wat gevoelig ligt. Ik heb begrepen dat ze dat weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want tijdens de vergadering hield hij zijn kop dicht.
Is gewoon gelul van hem met dat zaagsel. Hij staat al dagen beneden te zagen en schuren waar de pc bij staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
En Mike heeft wel gelijk, hij heeft ze gewaarschuwd
ik hoop dat de pc naar de klotuh gaat
Mike had gewoon zijn mond open moeten doen toen het in de vergadering werd besproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
En Mike heeft wel gelijk, hij heeft ze gewaarschuwd
ik hoop dat de pc naar de klotuh gaat
Euh, nee, dat is nu totaal niet wat speelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Randdebiel Jessie denkt zelfs dat hij meer over bouwen weet dan Mike.
Beetje gang erin is welkom met streams zoals ditquote:
Dat dus.Mike is een beetje traag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mike had gewoon zijn mond open moeten doen toen het in de vergadering werd besproken.
Komt ie 5 uur later aankakken nadat er verhuisd is
Dus wist mike er vanaf en hield toen zijn mond dicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ff vergadering terugluisteren, meen me te herinneren dat de verhuizing medegedeeld werd, was geen sprake van overleg
Maar ze zoeken t maar lekker uit, Jankolini heeft t voor elkaar dus door maar weer
Dan kun je toch gewoon zeggen dat het geen goed idee is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ff vergadering terugluisteren, meen me te herinneren dat de verhuizing medegedeeld werd, was geen sprake van overleg
Maar ze zoeken t maar lekker uit, Jankolini heeft t voor elkaar dus door maar weer
Hij krijgt zijn zin niet, mensen luisteren niet naar hem. Hij stelt niks (meer) voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus.Mike is een beetje traag.
Slotboutenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn zin niet, mensen luisteren niet naar hem. Hij stelt niks (meer) voor.
Ja daahaaaag koosquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus wist mike er vanaf en hield toen zijn mond dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |