Een god-eternal en een ilharg, nice!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De volgende Rare en Mystic uit de pakjes gehaald:
2x Mythic Rare wildcard
1x Parhelion II
1x God-Eternal Kefnet
1x Bolas's Citadel
1x Awekning of Vitu-Hgazi
1x Dreadhorde Butcher
1x Niv-Mizzet Reborn
1x Karn's Bastion
1x Karn, the Great Creator
1x Ilharg, the Raze-Boaer (kaart is te klein voor alle tekst
1x Chandra, Fire Artisan
Daar moet je echt een deck omheen bouwen. Of een rainbow deck of een andere manier vinden om hem op het bord te krijgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeer kleine kans dat ik ooit Niv-Mizzet ga gebruiken in een deck.
Net nog een pakje geopend, heb ik mijn tweede van die.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar moet je echt een deck omheen bouwen. Of een rainbow deck of een andere manier vinden om hem op het bord te krijgen.
Fysiek of in Arena? Ik heb in Arena toch het idee dat de RNG niet helemaal willekeurig is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net nog een pakje geopend, heb ik mijn tweede van die.
Ik heb ik Arena meer mythics geopend in tien pakjes dan in 42 pakjes irl.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fysiek of in Arena? Ik heb in Arena toch het idee dat de RNG niet helemaal willekeurig is.
Al denk je als mens al snel patronen te zien in willekeur natuurlijk.
In Arena natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fysiek of in Arena? Ik heb in Arena toch het idee dat de RNG niet helemaal willekeurig is.
Ik heb dus in 28 pakjes Arena al één rare 4x. Ik weet niet hoeveel rares / mythics er in totaal in de set zitten, maar lijkt soms toch wel of het niet helemaal willekeurig is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ik Arena meer mythics geopend in tien pakjes dan in 42 pakjes irl.
Ik krijg ook sterk het gevoel dat het niet helemaal willekeurig is, heb net nog drie pakjes gekocht van Ixalan en kreeg er diverse Dinosaurs kaartjes uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat las ik inderdaad. Dat was niet bekend gemaakt van te voren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
Goffer, heb zin in prerelease morgen.
Echt kut, koop ik packs in arena, zitten in sommige geen planeswalkers
Die werkte wel inderdaad. Heb nu 2 wins, 1 draw en een loss. Eerste pot was een loss daarna draw en 2 winsquote:
Netjesquote:Op zondag 28 april 2019 16:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Die werkte wel inderdaad. Heb nu 2 wins, 1 draw en een loss. Eerste pot was een loss daarna draw en 2 wins
Uiteindelijk 2 wins, 1 draw en 2 loss. 1 booster gewonnen. Had ook een bundle gekocht. Gideon, karn en Vivien eruit gehaald.quote:
Netjes. Hoeveel Plaineswalkers speelde je? Hier 4. Achteraf zag ik ook dat ik ook ral had. Paste ook wel in m'n deckquote:Op zondag 28 april 2019 17:48 schreef DestroyerPiet het volgende:
heb vandaag de pre-realease gespeeld, best tevreden over het resultaat heb 2 potjes gewonnen en 2 verloren (en 1 bye) dus had 9 punten.
had een leuk wit groen dekje met +1/+1 counters en proliferate en wat leuke flying beestjes. helaas had ik geen echte bombs in mijn kaarten waardoor ik in lange gestalde potjes het nog wel eens moest afleggen tegen decks die dat wel hebben.
ik speelde er 3 een Teferi, Arllinn, en Kaya.quote:Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Netjes. Hoeveel Plaineswalkers speelde je? Hier 4. Achteraf zag ik ook dat ik ook ral had. Paste ook wel in m'n deck
Nice.quote:Op zondag 28 april 2019 19:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik speelde er 3 een Teferi, Arllinn, en Kaya.
De Teferi was ook mijn pre-release promo,
Tuurlijk kan het handig zijn, maar dat maakt het niet minder zielig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
Kan wel eens handig zijn. Heb het wel eens tijdens een prerelease gedaan zodat ik kon swingen voor net niet lethal, opponent zwaait met alles, prevent damage en volgende beurt is het afgelopen.
succes.quote:Vanavond weer WAR sealed doen.![]()
Donderdag waarschijnlijk ook weer.
Da's irritant, maar hé, da's óók het spel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
Het is net zo zielig als control spelen en alles counteren
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat m'n snelle potjes voor daily rewards lang laat duren. Blaas mezelf vaak genoeg gelijk op als ik een matige hand heb en er surveil wordt gespeeld met één of andere trage Harry die een halve minuut gaat nadenken over z'n surveil keuze.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook geen fan van control spelen. En al helemaal niet tegen control spelen maar het is nou eenmaal een mogelijkheid.
Heb twee rotaties terug een izzet semi control deck gehad. Dat werkte belachelijk goed tegen puur control. Alleen teferi bleef een probleem om tegen te spelen.
Ik vind control wel lastiger bouwen dan burn of aggro.
Ben nu bezig met een UW control commander deck. Dat is toch best wel lastig vind ik.
counteren vind ik irritant.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
Het is net zo zielig als control spelen en alles counteren
Dus het enige wat je leuk vindt om tegen is aggro en midrange?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
counteren vind ik irritant.
Net als een deck-burn deck, irritant is.
Dat is wel erg irritant inderdaad. Dan doe ik dat ook wel eens, als ik toch al weinig hoop zie om te winnen en iemand gaat enorm veel tijd nemen voor alle acties.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat m'n snelle potjes voor daily rewards lang laat duren. Blaas mezelf vaak genoeg gelijk op als ik een matige hand heb en er surveil wordt gespeeld met één of andere trage Harry die een halve minuut gaat nadenken over z'n surveil keuze.
Eigenlijk wel. Maar tegen deck burners kan ik wel winnen, dus dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus het enige wat je leuk vindt om tegen is aggro en midrange?
Spannende potjes zijn het leukst, maar dan nog win ik liever dan ik verlies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:04 schreef dud0r het volgende:
Als je een leuke pot speelt en verliest is het toch ook nog leuk.
Tenminste vind ik wel.
Van die potjes waar het er echt om hangt en dat je tegenstander net een beslissing maakt waardoor hij nipt wint. Vind ik mooie en leuke potjes.
Als ik alleen maar wilde winnen was ik wel gaan netdecken.
Ik wil ook een +1/+1 counter/proliferate deckje gaan bouwen, maar nog geen tijd gehad om de kaarten te bekijken die ik reeds heb en wat ik dan nog aan wildcards ervoor nodig heb.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
Van het weekend mijn standard little mermaid en rakdos deck maar aanpassen. Hoop leuke kaarten binnen geharkt.
Rakdos deck is spectacle en merfolk is +1/+1 counters poepen/proliferate. Zit ook nog te te denken aan een standard human deck. Even kijken wat voor kaarten ik daar voor heb.
Bi Arena ben ik inmiddels zilver.
Rudy says no.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:31 schreef dud0r het volgende:
Die japanse art versies van de walkers gaan echt voor belachelijk prijzen op mcm.
Zal ik een paar japanse boosters oppikken en die voor dikke winst gaan verkopen?
Vraag is of ze verkopen voor die prijzen. Aanbod is wel heel laag.
Als je de juiste 'gek' kan vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:31 schreef dud0r het volgende:
Die japanse art versies van de walkers gaan echt voor belachelijk prijzen op mcm.
Zal ik een paar japanse boosters oppikken en die voor dikke winst gaan verkopen?
Vraag is of ze verkopen voor die prijzen. Aanbod is wel heel laag.
Rudy kan me aan m'n reet roesten.quote:
Heeft ook met het format te maken natuurlijk. Als je snel even je dailies wil doen, dan zit je niet te wachten op potjes van een kwartier. Dan wil je gewoon met je monored rammen en na 1-2 minuten in turn 4 kunnen zien of het nog zin heeft om door te spelen zodat je binnen een kwartiertje een aantal wins kunt pakken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel erg irritant inderdaad. Dan doe ik dat ook wel eens, als ik toch al weinig hoop zie om te winnen en iemand gaat enorm veel tijd nemen voor alle acties.
Ben vooral bezig met de dailies eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft ook met het format te maken natuurlijk. Als je snel even je dailies wil doen, dan zit je niet te wachten op potjes van een kwartier. Dan wil je gewoon met je monored rammen en na 1-2 minuten in turn 4 kunnen zien of het nog zin heeft om door te spelen zodat je binnen een kwartiertje een aantal wins kunt pakken.
In events of ranked heb je dat probleem niet omdat de motivatie anders is.
Ranked loont wel om in ieder geval nog even naar gold proberen te krijgen, toch weer gratis packs / gold aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben vooral bezig met de dailies eigenlijk.
een keer dailies gedaan 4 gewonnen, 2 verloren. ranked 3 verloren.
Bij die draft events, lukt het me trouwens ook nooit op überhaupt 1 potje te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |