De misplaatste arrogantie druipt van d'r kop af... "beeste verzorgd.." 3uur voor 't laatst.. shah dan mag je tot 1400h in je nest rottequote:
quote:
Lotus kloten?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me af waarom Merel en Brenda zo gebrand zijn op de spullen naar boven brengen
Ze helpen zowaar mee
Je zou het haast denken, die mutsen doen nooit iets, en de meerwaarde om die pc naar boven te zetten begrijp ik ook nietquote:
Heeft met de evenementen te maken en daar is Merel de woordvoerster voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me af waarom Merel en Brenda zo gebrand zijn op de spullen naar boven brengen
Ze helpen zowaar mee
Je begrijpt de noodzaak van Kletsie's oncontroleerbare "Ik ben bezig" ruimt niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het haast denken, die mutsen doen nooit iets, en de meerwaarde om die pc naar boven te zetten begrijp ik ook niet
Ipv dat ze nu eerst boven alles afmaken, dan de spullen naar boven brengen, maar nee het moet in een keer naar boven van Hiske
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze lacht tenminste niet en zingt ook niet,dat is wel een win win situatie.
Die zijn echt niet zoveel met seks bezig als die 2 konijnen die hen weg hebben gejaagd uit het huisje omdat TimTim maling heeft aan anderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. ik snap de sjaggo van Lootje nu ineens...
Da's kut neuke&Roddele met Meikie naast het "kantoor"
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal zie ik nu ook pas.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:
Onderzijde van de bovenverdieping is al beplaat zie ik nu.
dat wordt dus voortaan om 6 uur 's morgens Jessie en Adje naast het bed van lotus en Mikequote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. ik snap de sjaggo van Lootje nu ineens...
Da's kut neuke&Roddele met Meikie naast het "kantoor"
[ afbeelding ]
Lootje wilde de bovenverdieping "hebben" tot haar BoomVilla&Terras klaar is.. verm.oplevering eind Maart.. tsja haar macht is tanende onder Kletsiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zijn echt niet zoveel met seks bezig als die 2 konijnen die hen weg hebben gejaagd uit het huisje omdat TimTim maling heeft aan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |