Dat dus.Hiske,Merel en Christel ontspringen weer de dansquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Kunnen we afspreken dat dit niet meer gebeurt?![]()
![]()
Dan graag ook een inspectieronde onder de bedden ajb.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus.Hiske,Merel en Christel ontspringen weer de dans
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jes tegen maaik, je was er maandag niet bij...
Maandag was er geen vergadering suffie
Schandalig
Wordt er verdrietig van
Géén woorden voor
Snik
Nope, maar ik ken ook niemand die het kijkt, me vriendin die ook keek is overleden vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kent iemand in zijn kennissenkring of familie iemand die een kistje heeft?
ik wil nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan shampoo en mosterd verkopen ???
Ik heb een kom uit UTO 1.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kent iemand in zijn kennissenkring of familie iemand die een kistje heeft?
Ja, dat zijn ze zelfs nu aan het doen. Maar de kans is groot dat het wordt afgeblazen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef schizolientje het volgende:
dat dance event is nog geen kaartje voor verkocht ( 120 euro) en zie je ze wel eens oefenen??
ik ken ook niemand tot ik zeg dat ik streams kijk , geen tvquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, maar ik ken ook niemand die het kijkt, me vriendin die ook keek is overleden vorig jaar.
Verder ken ik niemand.
En dat naar binnen brengen gebruikt hij impliciet als excuus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja hoor, en hij heeft gelijk ook.
Mike zegt nu op verdedigende toon dat hij het voor zijn bezoek heeft gepakt en alles naar binnen heeft gesjouwd en daarna een biertje heeft gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |